31 december

13-12-2017 22:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een vriend van me en ik hadden het plan om 31 december te vliegen naar een leuke stad, daar oud en nieuw te vieren en op 1 januari willen we weer terug zijn in Eindhoven.

Klinkt leuk, maar ik ben nog niet zo vaak met het vliegtuig geweest, het moet echt zo goedkoop mogelijk (dure maand he) en we komen er op internet niet goed uit. Alle sites vragen van te voren een bestemming op te geven en die weten we juist nog niet, dat vinden we nu juist grappig. Bestemming maakt ons dus echt niks uit (we hadden Gdansk in Polen gevonden maar weten nu niet meer waar, om maar een voorbeeld te geven.

De bedoeling is dus echt heel goedkoop en op een plek buiten Nederland.
Heeft er iemand tips..?
Alle reacties Link kopieren
Waarom?

In veel steden heb je feesten, maat moet je vooraf wel tickets kopen. En of dat nog lukt?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Skyscanner en dan op Overal zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Als er iets te beleven is moet je er kaarten voor hebben. 1 dag is ook wel er kort. Waarom niet gewoon ergens in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Praag, Budapest? Maar voor 1 dag zou ik niet gaan.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden het heel gezellig in Saarbrücken, maar toen logeerden we bij vrienden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Met de trein naar Keulen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom per sé heen en weer vliegen in 2 dagen als het allemaal zo goedkoop mogelijk moet zijn? En dan ergens 5 minuten vuurwerk kijken (als het er al is) en dan weer terug naar jullie ho(s)telkamer, want voor een feest heb je (dure) kaarten nodig en je hebt geen idee waar je moet zijn?

Boek een hotelletje ergens in Nederland als je met O&N niet thuis wilt zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Edinburgh is zo te zien het goedkoopste. Heen om 8:55 op 31/12 en terug om 9:45 op 1 januari voor eur 50 (+evt betaalkaarten oid waar Ryanair extra geld mee ophaalt). Dat zijn niet eens zulke gekke tijden: je hebt geen hotel nodig als je ‘s nachts doorfeest en gelijk doorgaat naar het vliegveld. En je hebt nog wat aan oudejaarsdag om een beetje rond te lopen en de stad te bekijken.

Best ‘n leuk plan.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 23:46
10.34% gewijzigd
https://theculturetrip.com/europe/unite ... edinburgh/
hamerhaai schreef:
13-12-2017 22:38
Waarom?

In veel steden heb je feesten, maat moet je vooraf wel tickets kopen. En of dat nog lukt?
Ik heb in verschillende steden oud en nieuw gevierd zonder kaarten. Er is altijd wel een barretje open ergens en in sommige steden speelt O&N zich meer op straat af.
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
13-12-2017 23:14
Edinburgh
Prachtige stad, heel gezellig lijkt me een prima plek om O&N te vieren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je geen geld hebt en geen geld wilt uitgeven, dan zou ik niet gaan. Ik snap niet dat je dan te moeite gaat doen om iets te zoeken als je weet dat het niet haalbaar is.

Ik ga geen rekening houden met het budget dat je toch niet hebt, maar ik geef je wel een tip :) Alicante. Daar is het te doen met Oud&Nieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven