tips: zomervak met 3 kids (3,5 en 7) oostenrijk / italie?

14-12-2017 14:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
we willen dit jaar niet naar frankrijk maar naar oostenrijk en italie het liefste...

we willen zwemgelegenheid in de buurt.. zwembad / meer / zee

verder gezellig dorpje/stadje op max 20 minuten rijden..

verder vertier voor de kinderen..

een huis (liefst met 3 slaapkamers) of (luxe) huurtent het liefst.




hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn dit jaar naar Villach in Oostenrijk geweest, aan de Ossiachersee. Heerlijk meer, heerlijk weer, fantastische omgeving. Dochters van 10 jaar en van toen 3 maanden waren mee. Oudste vond het geweldig. Wij hebben op die camping een bungalowtent gehuurd, maar je had daar ook mobile homes. Er zijn genoeg campings te vinden daar.
O, en wij zijn ook een dagje naar Grado in Italie geweest. Is maar een par uurtjes rijden van Villach.
Alle reacties Link kopieren
Swinta schreef:
14-12-2017 14:37
Wij zijn dit jaar naar Villach in Oostenrijk geweest, aan de Ossiachersee. Heerlijk meer, heerlijk weer, fantastische omgeving. Dochters van 10 jaar en van toen 3 maanden waren mee. Oudste vond het geweldig. Wij hebben op die camping een bungalowtent gehuurd, maar je had daar ook mobile homes. Er zijn genoeg campings te vinden daar.
O, en wij zijn ook een dagje naar Grado in Italie geweest. Is maar een par uurtjes rijden van Villach.
Welke camping?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ideal camping Lampele.
http://www.isolino.it/
en dan een Maxi A Lago Stacaravan, staat vrijwel direct aan het Lago Maggiore.
Ze hebben ook een groot zwembad en er is genoeg te zien/doen in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
dank je wel! we denken aan 1 week in oostenrijk en dan 1 week italie!
in oostenrijk op loopafstand van een zwemmeertje...

is lago maggiore niet vreselijk druk of valt dat wel mee?
mooie omgeving als in leuke dorpjes met terrasjes etc?
leuke mensen die daar komen? geen 'schreeuwvolk' als je begrijpt wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
ik heb als kind altijd erg veel plezier gehad op camping weekend in Italië. hier heb je ook keuzes uit diverse soorten huisjes, tenten, caravans etc. het ligt in Salo. Westen van het Gardameer. Er is veel leuke dingen in de buurt te doen. voor de kids is er ook van alles te doen op de camping.

succes met zoeken!
keuteltje schreef:
15-12-2017 10:08
dank je wel! we denken aan 1 week in oostenrijk en dan 1 week italie!
in oostenrijk op loopafstand van een zwemmeertje...

is lago maggiore niet vreselijk druk of valt dat wel mee?
mooie omgeving als in leuke dorpjes met terrasjes etc?
leuke mensen die daar komen? geen 'schreeuwvolk' als je begrijpt wat ik bedoel?
We zijn er een jaar of 7 geleden geweest en toen buiten de schoolvakantie, dus ik weet niet hoe het publiek is.
Het is bergachtig gebied met dorpjes die langs het meer liggen en dorpjes wat verder de berg op zoals ik het mij herinner,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven