Center Parcs Mystery Park

14-12-2017 18:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Het scheelt nogal in de kosten, maar ja, je weet dus helemaal niet wat je kunt verwachten. Wie heeft dit weleens gedaan?
Niet zelf maar een colleg is er erg enthousiast over..je schijnt vaak in duurdere/luxere huisjes te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Doe het nu 7 jaar. Prima parken, vaak luxere huisjes voor een fractie van de prijs
Alle reacties Link kopieren
Gedaan en prima bevallen. Hadden een VIP huisje
Ik ken iemand en die doet het nooit meer, die kwam in een klein en afgetrapt huisje terecht.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het ook meerdere keren geboekt, we kwamen in de oudste huisjes van het park terecht.

CP is aan het renoveren, alle huisjes worden opgeknapt. Ik heb het idee dat mystery park voor het opvullen van de laatste huisjes is, en die worden dan in die oude huisjes gezet.

ik vind het voor een weekend niet erg, ook omdat je weet dat je erg weinig geld betaald. De kinderen zitten sowieso de hele dag in het mooie zwembad.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Het is hier ook maar voor 2 dagen. Er even tussenuit, zeg maar. We hoeven dus ook niet alle luxe van de wereld, maar een afgetrapt huisje zit ik ook niet op te wachten.
Fayan schreef:
14-12-2017 19:04
Het is hier ook maar voor 2 dagen. Er even tussenuit, zeg maar. We hoeven dus ook niet alle luxe van de wereld, maar een afgetrapt huisje zit ik ook niet op te wachten.
Kijk eens op Natuurhuisjes.nl. Dan heb je pas echt een leuk huisje in een heerlijke omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Tsja je betaald ook heel weinig dus verwachten dat je een luxe huisje voor die 149?- ? Euro krijgt is ook niet heel realistisch denk ik.

Ik boek het liever zelf maar ik wil dan ook graan weten waar en in welk huisje ik zit.

Maar ik vind niet dat je mag zeuren over wat je gekregen hebt, aangezien dat vaker alsnog goedkoper is dan een normaal simpel huisje te boeken.
Alle reacties Link kopieren
Bluesheep schreef:
14-12-2017 19:11
Tsja je betaald ook heel weinig dus verwachten dat je een luxe huisje voor die 149?- ? Euro krijgt is ook niet heel realistisch denk ik.

Ik boek het liever zelf maar ik wil dan ook graan weten waar en in welk huisje ik zit.

Maar ik vind niet dat je mag zeuren over wat je gekregen hebt, aangezien dat vaker alsnog goedkoper is dan een normaal simpel huisje te boeken.
Ik denk dat je me een beetje verkeerd hebt begrepen. Ik verwacht ook zeker geen luxe. Een simpel huisje is prima. Alleen ik heb ook weleens de ervaring gehad dat het huisje eigenlijk 4 jaar daarvoor al niet meer verhuurd zou mogen worden, zo slecht en oud. Ik ben bang dat je dan inderdaad in dat soort huisjes wordt gestopt. Ik vind wel dat er een verschil zit tussen goedkoop en simpel of uitgeleefd en afgedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het de voorbije 2 jaar gedaan. De eerste keer zaten we in een Kindercottage in Heijderbos, de 2e keer in een gewone in Vossemeren. Wij gaan voor een weekendje omdat de kinderen dat graag doen en het kan mij echt totaal niks schelen waar ik terecht kom. Huisjes waren eigenlijk 2 keer prima. Proper en qua ligging ook ok.
Volgende maand gaan we weer en dit keer zitten we via zo'n waanzinnige woensdag in Port Zélande. Dat was nog net goedkoper dan de mystery dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook prima bevallen. Altijd mooie huisjes
Al vaak gedaan; bevalt prima.
Maakt ons niet uit waar we terecht komen, gaat kids voornamelijk om het zwemmen.

Maar vaak zat luxere huisjes gehad dan de standaard hoor. Heb juist niet het idee dat ze je in de slechtste zetten.

Ik kan het aanraden.
Wil je graag op een park zitten? Ik zou zelf via bijv airbnb een huisje zoeken. CP is duur omdat je ook betaalt voor de faciliteiten van het park, waar ik persoonlijk dus geen belang bij zou hebben. Voor minder geld kun je prima huisjes huren elders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven