Ervaringen Israel

30-12-2017 21:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben van plan om in Mei 2018 een weekje naar Israel te gaan. Zijn er hier mensen die er geweest zijn? Zo ja, waar is het overnachten leuker in Jerusalem of Tel Aviv (ben geen strand liefhebber).
Graag tips, bij voorbaat dank. Dragon
Tel- Aviv 100%
Alle reacties Link kopieren
Allebei! Tel Aviv een zalige stad, wel aan het strand ook. Jaffa er naast, enorm leuk.
Maar ik vond Jeruzalem echt heel bijzonder, dus zeker ook bezoeken én overnachten!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van beiden! De steden liggen niet ver van elkaar. Ik zou in beiden overnachten. Haifa is ook nog de moeite waard.
Het ligt er maar net aan waar je intresse ligt. Tel Aviv en Jeruzalem zijn hele verschillende steden
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
30-12-2017 22:18
Ik ben fan van beiden! De steden liggen niet ver van elkaar. Ik zou in beiden overnachten. Haifa is ook nog de moeite waard.
Ik vond Haifa minder, maar Acco weer heel leuk. Klein, maar leuk!
Mijn voorkeur is bij jerusalem, maar Haifa is inderdaad ook een hele leuke stad.

Edit: Safed is ook een aanrader
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik er was heb ik een autootje gehuurd. Vanaf Tel Aviv naar het noorden, rond het meer van Tiberias, de Golan in en toen via de Westbank, Dode Zee naar Jeruzalem. Een week in 1 stad lijkt mij nl. best heel veel (zeker als je in Tel Aviv bent en niet van strand houdt).

Tip: ga niet met de auto Jeruzalem in. Wat een nachtmerrie was dat. Tel Aviv is nog wel okay.
Overnacht in beide steden. Tussen Jeruzalem en Tel Aviv rijden regelmatig bussen, binnen drie kwartier ben je in de andere stad. Het is echt zonde om alleen maar een dagtochtje naar een van beide te maken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog geweest dragon? Ik overweeg om in september te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven