Met gezin van 5 naar USA: tegen welke problemen loop je aan?

16-01-2018 12:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man en ik willen graag voor ons trouwjubileum met de kinderen naar de VS. Plan is nu om naar New York te gaan, en vervolgens door naar Niagara Falls.

Bij het reserveren van tickets voor (de kroon van) het Vrijheidsbeeld zijn er verschillende regels. Op zich helemaal prima. Een daarvan is dat je maximaal 4 tickets tegelijk kan bestellen. Geen punt dacht ik, dan bestellen we in twee keer.
Maar kennelijk mag je maximaal 4 tickets per creditcardhouder per 6 maanden bestellen. Kortom: we zouden als gezin niet met z'n allen tegelijk naar het Vrijheidsbeeld kunnen.

Dit hebben we nu opgelost door maar een tweede creditcard aan te schaffen (De creditcard moet aanwezig zijn bij je bezoek, dus lenen zou dan ook niet handig zijn).

Maar zijn er meer van dit soort dingen die we tegen kunnen komen?
Was je van plan om lang naar Niagara Falls te gaan? De waterval is best indrukwekkend en het boottochtje grappig, maar verder is het er nogal vergane glorie.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook met 5 en gaan bijna elk jaar naar de VS. Houd er zeker in NY rekening mee dat je niet met 3 kinderen in een kamer mag of je moet echt een familiekamer boeken die nogal zeldzaam zijn in NY.
Alle reacties Link kopieren
Waarom koop je niet gewoon dáár die tickets? Heb ik ook gedaan..
Internagelaktisch
Ik zou eens op AllesAmerika kijken. Hier heb je ook een forum en kun je heel veel informatie uit halen en zelf vragen stellen.
Alle reacties Link kopieren
regenworm schreef:
16-01-2018 12:10
Was je van plan om lang naar Niagara Falls te gaan? De waterval is best indrukwekkend en het boottochtje grappig, maar verder is het er nogal vergane glorie.
Ja, op doortocht richting Toronto.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
16-01-2018 12:22
Waarom koop je niet gewoon dáár die tickets? Heb ik ook gedaan..
We willen graag de kroon in, en hadden de tip gekregen om die tickets vantevoren te boeken omdat die op de dag zelf niet meer beschikbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
16-01-2018 12:52
Ik zou eens op AllesAmerika kijken. Hier heb je ook een forum en kun je heel veel informatie uit halen en zelf vragen stellen.
Dank voor je tip!
tieger schreef:
16-01-2018 15:39
Ja, op doortocht richting Toronto.
Ah. Steek je dan ook bij Niagara Falls de grens over? Aan de Canadese kant is meer van de waterval te zien.
Alle reacties Link kopieren
https://www.newyork.nl/

voor al je New York vragen :)
Arizona15 schreef:
16-01-2018 12:15
Wij zijn ook met 5 en gaan bijna elk jaar naar de VS. Houd er zeker in NY rekening mee dat je niet met 3 kinderen in een kamer mag of je moet echt een familiekamer boeken die nogal zeldzaam zijn in NY.
Ik weet niet hoelang TO wil blijven, maar wij hebben een appartement gehuurd voor 6 personen. Wij blijven een week.

Sowieso is het forum van AllesAmerika top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven