(Crusj) single reis ervaringen gevraagd

20-01-2018 13:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden opende ik een topic over een vakantie (in mn uppie), eind mei naar La Palma. Ondanks dat LP nog steeds door mn hoofd spookt ben ik toch nog een beetje zoekende en aan het twijfelen. Ik kwam tijdens mijn zoektocht op een site waar ze een yoga zeilboot vakantie aanbieden. De boot vaart tussen een paar griekse eilandjes en de kust van Turkije. Zeil en yoga ervaring is niet nodig, het ziet er prachtig uit. Twijfel: voel ik me opgesloten en is de groep leuk. Vanochtend kwam ik terecht op een site van Crusj single reizen, vrijheid blijheid, wil je activiteiten ondernemen met de groep dan kan dat, wil je een dag op jezelf dan kan dat ook. Wie heeft ervaring met een yogaboot of single reis en wil wat plussen en minnen met me delen zodat ik misschien een besluit kan nemen? Ik ben iemand die regelmatig alleen op vakantie is geweest maar niet heel vaak naar een nieuwe bestemming. Ik ging meestal naar een bestemming (Sicilie) waar ik door alle eerdere vakanties al mensen kende.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het bedrijf villavibes vrij goed. Dit bedrijf biedt singlereizen aan. Ze delen de groepen in op verschillende principes waardoor de kans het grootst is dat je in een groep terechtkomt met gelijkgestemden.
Alle reacties Link kopieren
Ah ok, dank je! Nooit van gehoord, ik ga even kijken!
Alle reacties Link kopieren
wanneer je niets met yoga noch water/varen/zeilen hebt, dan zou ik niet op een zeil yoga vakantie gaan. want daar zitten mensen die daar wel van houden.

mij mag je altijd op een zeilboot neerzetten, is altijd goed.

ben je echt specifiek opzoek naar een single reis? bij veel actieve vakantiereizen, zitten veel alleen reizigers. Niet perse singel, maar wel zonder partner op vakantie.

wat zoek je op vakantie? wil je een actieve vakantie met, yoga, schilderen, kaas maken, wandelen, fietsen, zeilen, golven, bergbeklimmen? of zoek je meer een vakantie waar je naar marktjes, terrasjes, strand etc wil gaan? In dit geval kan een singel reis wel iets zijn voor je.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar op singlereis geweest naar Toscane. Ook elke dag excursies, maar je mocht per dag beslissen of je wel of niet meeging.
Was voor mij ook de eerste keer en ik wist ook niet of het wat zou zijn met zo'n groep. Maar iedereen is single en iedereen staat er dus hetzelfde in.
Ik heb echt een top vakantie gehad! Veel gelachen met de groep en soms trok je met iemand op, soms liep je even alleen ergens heen, ging echt prima.
Ga het misschien dit jaar weer doen.
Ik zou nooit op een boot gaan zitten met een onbekende groep in ieder geval. Dat lijkt me erg beklemmend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven