Ruime vraag: hotelkamer in Nederland

21-01-2018 09:32 26 berichten
Hallo allemaal,

In Maart zijn mijn man en ik 25 jaar samen. Ik zou hem dan willen verrassen met een hotelovernachting ergens in Nederland.

Ik heb zelf gezocht, vrij breed, maar daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer. Op een plaatje ziet veel er gewoon ok uit.

Ik wil graag:
Mooie (luxe) romantische kamer
Bad of Jacuzzi
Een stadje/dorpje waar we lekker kunnen eten, shoppen, wandelen.

Nu weet ik dat je dat op heel veel plekken kan vinden, daarom vraag ik naar ervaringen.

Plekken waar jullie al zijn geweest die heel goed zijn bevallen, wat is echt de moeite waard?

Bedankt :-D
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk heeft altijd hele mooie suites.

Vd Valk Akersloot heeft heel zelfs veel verschillende suites, je kan alleen niet lopend een dorpje in maar t licht op 5 automin van Alkmaar en Uitgeest.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de suites van Hotel de Reehorst in Ede echt een aanrader. 3 jaar geleden hebben wij daar een nachtje geslapen, met een heerlijke jacuzzi en leuke omgeving.
Van der Valk vind ik nou niet echt een plek voor romantiek :)
Het Conservatorium Hotel in Amsterdam vind ik een aanrader.
Romantiek en luxe en dan kom je met Van der Valk. Die ken ik alleen van de snelwegkolossen, gezellig.
Zelf bedenk ik altijd een bestemming/stad en spit dan booking.com helemaal door.
Alle reacties Link kopieren
Westcord fashion hotel vond ik een paar jaar geleden een mooi hotel. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Van der Valk heeft mooie kamers. Maar mijn ervaring is dat het hotel zelf erg druk is met schorrie morrie, veel zakelijk wordt afgehuurd en veel door criminelen wordt bezocht. Niet echt wat je romantisch noemt.

Ik zou eerst een bestemming kiezen en dan een leuk hotel op die bestemming. Maastricht lijkt me wel knus. Of de wadden eilanden. Romantiek moet ook een beetje vn jezelf ook komen. Ik had op Texel echt een super romantische tijd. Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen Texel romantisch vindt.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
21-01-2018 10:14
Van der Valk vind ik nou niet echt een plek voor romantiek :)
Het Conservatorium Hotel in Amsterdam vind ik een aanrader.
Dan moet je toch echt eens zo'n luxe suite proberen Met canapé bed, groot bubbelbad er naast. Mijn alles gewende stiefpa vond het verrassend :D Een vd valk en dan zo'n kamer :D
Alle reacties Link kopieren
mercure amersfoort ;) prachtige kamer met 2 personsjacuzzi en leuke omgeving
Vaals heeft twee hotels. Een van Van der Valk (kasteel) met suites en een van Bilderberg (landhuis/kasteel). Van beide ben ik erg gecharmeerd en een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.
https://www.romantischcadeau.nl/mainport-design-hotel/
Hoe duur wil je? Bij genoeg geld: de Librije :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben een keer op de SS Rotterdam geslapen, dat vond ik persoonlijk heel leuk en in Rotterdam kun je leuk winkelen.

Ik vind trouwens dat van der Valk wel een beetje slecht weggezet wordt. Criminelen en schorriemorrie? Heb ik nog nooit wat van gezien en wij hebben toch al in een verschillende geslapen. Ligt er misschien aan in welke plaats je zit.
Het ontbijt vind ik in ieder geval altijd heerlijk en de kamers zijn vaak erg mooi en ruim. Als je bijvoorbeeld Harderwijk pakt dan zit je midden in het bos.

Wat ook leuk is is Thermen Bussloo hotel en dan overdag naar de sauna. Je kunt in je badjas van je hotelkamer naar de sauna. Winkelen en lekker eten kun je dan in Apeldoorn, Deventer of Zutphen doen. Waarvan de laatste 2 wel veel sfeervoller zijn (Hanzesteden).
Stressed is just desserts spelled backwards
Het Kurhaus?
Met een kamer aan de zeekant?


https://reservations.travelclick.com/47 ... ation/room
Alle reacties Link kopieren
In Zutphen zit midden in het centrum een Hampshire hotel. En Zutphen is een geweldige stad om te shoppen, lekker te eten en cultuur te snuiven. Maar ja, ik ben gewoon bevooroordeeld :-D
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik heb ruime ervaring met Van der Valk, maar ik beken alleen om onderweg te eten. Dat eten is matig, de akoestiek meestal belabberd, en vooral bij het A4 restaurant pik je de criminelen er zo uit.
Alle reacties Link kopieren
In centrum Groningen: Hotel Schimmelpenninck. Ze hebben 2 hele mooie suites met een grote badkamer en een enorme jacuzzi. Winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Is ons heel goed bevallen.

http://www.hotels.nl/nl/groningen/schim ... /pictures/
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij zijn een keer naar van der valk Heerlen geweest in de well-being suite, heerlijk!

,,Badkamer met dubbele wastafel, stoomdouche cabine en rainshower, bubbelbad met chromotherapie* en Aquavision TV (mogelijkheid om tv te kijken of radio te luisteren vanuit bad).''

En je kunt er lekker eten.
Collect moments, not things...❤
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb toch een flink aantal hotels van vd Valk gehad en wij vinden dat altijd goed vertoeven.

Lekker eten voor een goede prijs en mooie schone kamers. Alleen de locaties zijn idd niet heel centraal midden tussen winkels en horeca. Maar ik boek dan ook geen dure suite om pas savonds op de kamer te komen.

Zou wat zijn, heb je een suite met eigen zwembad op de kamer en dan de hele dag gaan winkelen zeker @(
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Het Schimmelpenninck Huys in Groningen is mooi. Heeft kamers met een bubbelbad. En Groningen is leuk.
Alle reacties Link kopieren
https://www.merlet.nl/nl-NL/62/love-und ... suite.html
https://www.merlet.nl/nl-NL/61/klimduinsuite.html

Wel een kruiwagentje geld meenemen als je ook in het Michelinrestaurant wil eten.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 21-01-2018 11:54
32.13% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Hi!

Bedankt voor alle tips. Ik heb hier echt wat aan. Ik ga straks even googelen naar alle opties die jullie hebben gegeven. Linkjes zijn al opgeslagen..

Helemaal top dit.
Alle reacties Link kopieren
De slaapfabriek in Teuge.
Kleinschalig, mooi en persoonlijk!
En dichtbij thermen bussloo, Deventer, Zutphen en Apeldoorn.
http://www.deslaapfabriek.nl/
MinkeDeWit schreef:
21-01-2018 11:08
Ik heb ruime ervaring met Van der Valk, maar ik beken alleen om onderweg te eten. Dat eten is matig, de akoestiek meestal belabberd, en vooral bij het A4 restaurant pik je de criminelen er zo uit.
Het is een vreetschuur. En bij de A4 liggen de lijken regelmatig bij de voordeur...
De enige van der Valk toko die een beetje ok is is De Gouden Leeuw.
Voorderest is het een verzamelplek voor hoogbejaarden, criminelen en Piet burger. Als je iets te vieren hebt wil je toch niet knagen op een schnitzel en daarbij een bak appelmoes met een kers wegslobberen? En dan slapen in een kamer die normaal gebruikt wordt als afwerkplek voor vreemdgaande lui of gangbangers? :) :) :)
Nog eentje die je echt moet bekijken: www.dekoperenhoogte.nl
Alle reacties Link kopieren
http://www.bosschesuites.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven