Leuk restaurant centrum Amsterdam

24-01-2018 23:10 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie tips voor een leuk restaurant in het centrum van Amsterdam? Een leuk eetcafé misschien?
macdonalds
Alle reacties Link kopieren
L’Europe
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Kjantil en de Tijger. Aziatisch eten, je kunt zelf je maaltijd samenstellen uit losse elementen.
Alle reacties Link kopieren
Zeppos.
Bar Fisk
KU Kitchen
Moustache
Café Kale
En dan nog 100.000 andere tenten :)
Celaena_Aelin schreef:
24-01-2018 23:33
Kjantil en de Tijger. Aziatisch eten, je kunt zelf je maaltijd samenstellen uit losse elementen.
.
Toeristentent. Ik zou net buiten het centrum gaan, in de schil eromheen zitten veel leukere, betere restaurants en eetcafes.

TO, heb je een voorkeur voor een bepaalde keuken / budget? Ben je met twee of drie, of met een groep?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde keuken; ik ga met 3 Italiaanse klanten eten dus daarom centrum Amsterdam (hun voorkeur....)

Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam, vandaar ook mijn vraag.
Ik kan zelf natuurlijk googlen of gewoon op de gok gaan zoeken, maar misschien weten jullie iets!
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
25-01-2018 15:57
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde keuken; ik ga met 3 Italiaanse klanten eten dus daarom centrum Amsterdam (hun voorkeur....)

Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam, vandaar ook mijn vraag.
Ik kan zelf natuurlijk googlen of gewoon op de gok gaan zoeken, maar misschien weten jullie iets!
Met klanten zeker l’Europe
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Incanto, Italiaans restaurant!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
THE DUCHESS
Mr Porter
Ma'dam (in de A'DAM toren)
happyhappyjoyjoy
Alle reacties Link kopieren
Goedkoper eetcafé, café Bern op de Nieuwmarkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het Pakhuis (zijstraat van het Spui). Gewoon de standaard Schnitzels, kipsaté, biefstuk voor een redelijke prijs.
Café De Klos (Kerkstraat, zijstraat van de Leidsestraat). Eten aan de bar (of aan een tafeltje als die beschikbaar zijn). Vooral VLEES! Lekker donker "ouderwets" café gevoel. Daarna eventueel nog wat drinken bij "Het genootschap der Geneugten" aan de overkant van de straat (of je begint daar als je op de wachtlijst staat van De Klos want reserveren kan niet en ze werken op basis van "wie het eerst komt, het eerst maalt".)
Met klanten zou ik niet naar een toeristentent gaan.
Ga met de Italianen naar Restaurant Harmsen. Op de Utrechtsestraat 51.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!
Ik ga al jullie tips even googelen
Red
http://www.restaurantred.nl
Beulings is ook een aanrader
http://www.beulings.nl/en/menu-en/
http://xampanyeriacentra.nl
Echt goed!!! Midden op de wallen maar geen toeristentent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Vasso op de Rozenboomsteeg altijd erg goed gevonden. Authentiek regionaal italiaans. Bijzonder leuk interieur.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Of ga lekker Chinees eten op de Nieuwmarkt.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Loetje, heeft meerdere vestigingen in Amsterdam. Vooral bekend om de biefstuk (met friet erbij).
De bierfabriek is ook leuk. Kip van het spit en patat.

De biertuin heeft ook een vestiging in de stad. Ook altijd lekker.
Alle reacties Link kopieren
Restaurant Vonk in de Pijp.
Staan ook in de gault millau gids en niet duur. Je moet wel vantevoren even reserveren. Altijd wel vol. Via iens kan dat.

Bovengenoemde suggesties zitten veel toeristententen tussen. No offence

Vlakbij de Albert Cuijp en Heineken.


Voor een goede lunch heb je hello fresh tegenover de bloemenmarkt a/d andere kant van de gracht. Wordt vaak over het hoofd gezien want jleine ingang maar erg lekker. Open tot 6 uur.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 2 jaar geleden op advies van hier naar T Pakhuis geweest, kregen de tafel naast de deur, prima te doen. Konden elkaar prima verstaan in die hoek. Je kan alleen niet reserveren.

Eten was trouwens erg lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een keuze! Wordt nog moeilijk...
Ik ga wel eerst voorproeven :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven