Ongetrouwd op vakantie naar Dubai.

13-02-2018 14:58 12 berichten
Hallo ,

Mijn vriend en ik willen in september een week met z'n twee op vakantie naar Dubai. We gaan zonder ons zoontje(1), omdat we na verschillende tegenslagen even bij moeten komen en mijn ouders hebben aangeboden dat onze zoon daar kan logeren.

Nou ging ik op internet kijken voor een mooi hotel, maar kwam op veel forums uit met horror verhalen over als je naar Dubai gaat als je niet getrouwd bent dat je dan strafbaar bent? Is dit echt zo, of zijn ze daar afgelopen tijd ook soepeler geworden?

Hopelijk hebben hier mensen ervaring met Dubai.

Liefs.
Alle reacties Link kopieren
nee joh, geen probleem. ik heb er jaren gewoond (ongetrouwd met vriend) . je moet er alleen rekening mee houden dat openbare affectie niet gewaardeerd word. niet kussen op straat, niet hand in hand lopen. Verder is het behoorlijk westers. veel plezier! Dubai is heerlijk.
flowerspowers wijzigde dit bericht op 13-02-2018 15:16
9.72% gewijzigd
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft geen trouwboekje te overleggen hoor Gewoon husband zeggen ipv boyfriend.
Neptrouwring om en gaan.
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
13-02-2018 16:04
Neptrouwring om en gaan.
waarom zou ze dat doen? wat een onzin
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
13-02-2018 16:06
waarom zou ze dat doen? wat een onzin
Als ze dat zou willen als ze zich daar veiliger door voelt.
Je hoeft het niet zo zwaar op te nemen meteen.
Flowerspowers schreef:
13-02-2018 16:06
waarom zou ze dat doen? wat een onzin
Als men in een buitenland met andere cultuur vraagt of ik getrouwd ben, zeg ik ook altijd gewoon dat dat inderdaad het geval is. Geen zin om dingen uit te leggen. Ik heb namelijk meegemaakt dat men een “nee” aanleiding vond om toch even te proberen of er iets mogelijk was met mij.
anoniem_287941 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 16:11
0.25% gewijzigd
Dubbel
SallySpectra schreef:
13-02-2018 16:10
Als men in een buitenland met andere cultuur vraagt of ik getrouwd ben, zeg ik ook altijd gewoon dat dat inderdaad het geval is. Geen zin om dingen uit te leggen. Ik heb namelijk meegemaakt dat men een “nee” aanleiding vond om toch even te proberen of er iets mogelijk was met mij.
Dat ook. In sommige buitenlanden zijn mannen erg opdringerig naar vrouwen. Toen ik eens zonder mijn man daar was hielp het altijd erg goed als ik duidelijk mijn trouwring liet zien.
Het is geen probleem zolang je niet op een andere wijze in de problemen komt. Dubai is nogal schijnheilig: ze staan alles oogluikend toe zolang het geld oplevert. Ook de dames in korte rokjes die van hotelbar naar hotelbar hoppen.

(Geweest, vond het niet zoveel. Veel klatergoud, weinig inhoud. Maar het warme weer in onze winter is fijn)
Naast wel of niet getrouwd ...
Let ook op alcohol!
Daar kunnen ze ook moeilijk over doen.
Welnee, geen enkel probleem, inderdaad, let op de wet dat er geen genegenheid in het openbaar getoond mag worden, daarin zijn ze de laatste twee jaar veel strenger geworden. Niet hand in hand lopen, knuffelen of kussen in het openbaar!! Dat gaat je echt problemen geven.

Alcohol is vaak wel in de hotels gewoon verkrijgbaar. Verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven