Makkelijke een vakantie kunnen boeken

16-02-2018 22:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_364713 wijzigde dit bericht op 27-06-2020 12:16
99.74% gewijzigd
Als je in NL of 'n buurland blijft heb je toch niet te maken met dat soort beperkingen? Kijk gewoon op booking.com en boek 'n hotel voor de nachten dat je ergens wil verblijven, ongeacht of dat 1-2-3-4 whatever nachten zijn. Ga je met de auto of heb je nog geen rijbewijs?
Alle reacties Link kopieren
Skyscanner om een ticket te boeken. Booking.com voor verblijf. 'Here we go' app downloaden om offline te kunnen navigeren en je bent klaar. Ideale app. Zo heb ik zelfs in Tsjernobyl de weg kunnen vinden.
Er zijn hele volksstammen 18-jarigen die op eigen houtje door zuidoost Azie backpacken, dus 'n paar daagjes Europa moet 'n eitje zijn op die leeftijd.
Boek een hostel en koop een treinkaartje.
Je kan voor nog geen 70 eur vliegen van Eindhoven naar Krakow, op 26 maart heen en 29 maart terug. Boek je daar een hostel (uiterst geschikt voor een 19-jarige en geen gedoe met je leeftijd). Eten is er ook niet duur.

Als je juist van wat warmer weer houdt dan vlieg je voor hetzelfde bedrag naar Pisa (ook Eindhoven, zelfde data)

In Skyscanner kun je zoeken met bestemming “Overal”, handig voor dit soort plannen.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 23:09
2.14% gewijzigd
Boek een treinkaartje naar Berlijn. Boek een hostel in Berlijn.
Klaar
Alle reacties Link kopieren
linjmh schreef:
16-02-2018 23:08
Boek een treinkaartje naar Berlijn. Boek een hostel in Berlijn.
Klaar

Of een willekeurige andere stad in of buiten Nederland.

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
16-02-2018 23:08
Boek een hostel en koop een treinkaartje.
Zoiets....doe niet zo moeilijk en boek. Wat wil je......een of ander dorpje in oost....noord Nederland kan heel openbarend zijn.....gewoon de plaatselijke kroeg in en kijken wat je er van vind.....
himalaya schreef:
16-02-2018 23:23
Of een willekeurige andere stad in of buiten Nederland.

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ik dacht.... misschien zit de stress m in het moeten kiezen |-)
Stap 1: Bedenk waar je heen wilt.
Stap 2: Ga naar booking.com, hostelworld.com of een andere site en boek minimaal 2 nachten bij een leuk hotel/hostel.
Stap 3: Koop een treinkaartje/vliegticket.
Stap 4: Pak je koffer of weekend tas en ga

Extra: Bij booking.com vragen ze om een creditcard maar dat is alleen om je booking te bevestigen, in hotels/hostels kun je ook met cash of je gewone pinpas betalen.
Waarom is het onmogelijk om in de schoolvakantie een bestemming te vinden?

Maar goed, war de rest al zegt: gewoon iets boeken en gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk kan het zijn om iets te vinden als je internet tot je beschikking hebt?.
Vroegah moest je in een camping/ hotelgids het telefoon nummer opzoeken van een locatie en in je beste Frans ( of Duits bijvoorbeeld ) vragen om een kamer op een bepaalde datum..
Alle reacties Link kopieren
Wenen, Praag, Budapest, Dublin, Barcelona, Londen, München....allemaal goed met de trein of low budget vliegtuigmaatschappij te doen. En combineer het met een feestdag, Pasen of Pinsteren oid. Zit je ook niet aan schoolvakanties vast.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
viva-amber wijzigde dit bericht op 17-02-2018 06:59
99.43% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk kan het zijn? Ik ging op mijn 14de al alleen op vakantie in Nederland. Ik zou de eerste keer niet gaan vliegen want je komt nogal wereld vreemd over.

Wat zoek je eigenlijk op vakantie?

Je kunt op booking.com kijken bijv voor de Pasen. Ga je op goede vrijdag weg 30/3 en op maandag weer terug (4 dagen). Zoek bijvoorbeeld op Veluwe. Vink dan aan: boeken zonder credtitcard. Filter op laagste prijs eerst.
Je reis plan je via www.9292.nl.

Bijvoorbeeld deze: https://www.booking.com/hotel/nl/de-hoe ... #hotelTmpl

Of zoek op kust wanneer je strand leuker vindt. Of deze: https://www.booking.com/hotel/nl/koning ... #hotelTmpl

Kun je ook nog wadlopen en naar de Zeehonden crèche.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een 21- jarige? Daar klopt niks van hoor. Ik heb juist tussen mijn 18e en 21e veel in mijn eentje gereisd en dat ging altijd prima.
Ik vind het wel heel boeiend dat dit een probleem is. Het lijkt toch op een onderzoekje in schaapskleren. Wie lukt het nou niet om ergens een kamer te boeken en een treinkaartje te kopen?
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
17-02-2018 07:34
Ik vind het wel heel boeiend dat dit een probleem is. Het lijkt toch op een onderzoekje in schaapskleren. Wie lukt het nou niet om ergens een kamer te boeken en een treinkaartje te kopen?

Ja, en ook nog speciaal aangemeld voor deze knagende vraag..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
17-02-2018 00:01
Waarom is het onmogelijk om in de schoolvakantie een bestemming te vinden?

Omdat de meeste plaatsen dan zelf ook met vakantie zijn en dus niet aanwezig :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
closednote schreef:
16-02-2018 23:54
Stap 1: Bedenk waar je heen wilt.
Stap 2: Ga naar booking.com, hostelworld.com of een andere site en boek minimaal 2 nachten bij een leuk hotel/hostel.
Stap 3: Koop een treinkaartje/vliegticket.
Stap 4: Pak je koffer of weekend tas en ga

Extra: Bij booking.com vragen ze om een creditcard maar dat is alleen om je booking te bevestigen, in hotels/hostels kun je ook met cash of je gewone pinpas betalen.
Nee, de eerste stap is een budget bepalen. Hoeveel geld heb je voor de reis, verblijf, eten/drinken, activiteiten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Crovax schreef:
16-02-2018 22:59
Skyscanner om een ticket te boeken. Booking.com voor verblijf. 'Here we go' app downloaden om offline te kunnen navigeren en je bent klaar. Ideale app. Zo heb ik zelfs in Tsjernobyl de weg kunnen vinden.

Oh wauw, ik ben jaloers, wil zo graag naar Tsjernobyl :flirting:
Ik begrijp het probleem ook niet. Misschien moet je niet proberen 'een vakantie' te boeken, maar gewoon zelf regelen wat je wil. Je kunt zelf accommodatie en vervoer regelen.
Stel je het volgende voor:

Je bent 19 jaar........
En je gedraagt je als een kind van 12 en maakt van iets héél eenvoudigs een héél groot probleem.
Dan gaat er iets echt niet goed hoor.

19 ben je TO, 19!!!! Kom op zeg.
Je kunt zelfs nog naar 'n fysiek reisbureau gaan als het gebrek aan 'n creditcard je weerhoudt alles online te regelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven