Weekje vakantie mei met dreumes

17-02-2018 14:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo reizigers,

Wij willen graag in de meivakantie weg (kan niet anders helaas, partner werkt in onderwijs). Een weekje ongeveer. Wie heeft de gouden tip voor bestemming en accommodatie?

- We hebben één kind onder de twee jaar;
- We willen graag vliegen;
- Zonzeker begin mei, niet te warm;
- Liefst een mooi huisje, enigszins privaat, maar wel in buurt van leven;
- Niet per se alleen op gezinnen gericht, liever gemêleerd publiek aansprekend.
- Mag knus en alternatief zijn, als het maar wel schoon is allemaal.

We dachten zelf aan bijvoorbeeld La Palma, Zuid Spanje of Sicilië, maar staan overal voor open.

Iemand leuke ervaring die je wil delen? Tips, sites waar we kunnen zoeken voor zoiets?

Dank je wel voor het meedenken!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of partner fulltime werkt (of dat er misschien wat te ruilen valt), maar een dagje eerder vertrekken/later aankomen kan zeer gunstig zijn, omdat het buiten de vakantie valt.
Als dat mogelijk is, zou ik daar zeker naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan toevallig in mei ook een weekje op vakantie met onze dochter van dan bijna een jaar. Onze keuze is uiteindelijk op Lanzarote gevallen, het is daar rond die tijd sowieso wel mooi weer en toevallig hadden we daar, zo oogt het op de site, een mooi bungalow park gevonden (hyde park lane) wat dicht bij het centrum en de zee ligt. Wie weet is het ook wat voor jullie.
La Palma is heel mooi! Wij hebben een aantal fijne vakanties met de kinderen gehad op dit parkje, toen het nog een andere eigenaar had: suenolapalma.nl Nu zijn de huisjes mooier maar ook duurder. Toch is La Palma nog steeds vrij betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar een vakantiepark van Pierre et Vacances in Fuerteventura (Canarische Eilanden): Village Club Origo Mare. Denk dat het ook wel iets voor jullie kan zijn.
https://www.pierreetvacances.com/nl-nl/ ... rrency=EUR

Ziet er erg leuk uit allemaal. Mooie huisjes en mooi zwembad met ook een kindergedeelte geschikt voor een peuter.
Wij hebben all inclusive geboekt.
Ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
IJskoffie schreef:
17-02-2018 16:17
La Palma is heel mooi! Wij hebben een aantal fijne vakanties met de kinderen gehad op dit parkje, toen het nog een andere eigenaar had: suenolapalma.nl Nu zijn de huisjes mooier maar ook duurder. Toch is La Palma nog steeds vrij betaalbaar.
Dit ziet er inderdaad mooi uit! We nemen het mee in de opties.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Malta? Gozo als je het wat rustiger wilt. Prima weer, kindvriendelijk, veel te zien en reuring zat. Wij konden er in de meivakantie voordelig komen.
Andalusië vind ik ook een aanrader.
Madeira kan ik trouwens ook aanraden!
Quinta Mae dos Homens in Funchal: www.qmdh.com
.
anoniem_353419 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 17:22
Reden: Dubbel met dank aan Bad Gateway
97.92% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven