Vakantie baby 10 maand NL hoogseizoen

18-02-2018 11:45 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wij willen in de laatste week vd bouwvak (ja ik weet het dat is duurder maar dat kan niet anders ivm werk) graag een weekje op vakantie met zn drietjes. Hoewel we graag het zonnetje op zouden zoeken, willen we toch voor het gemak in Nederland blijven maar we hebben geen flauw idee wat leuk is met een ondernemend meisje van 10 maanden. We vinden het leuk om ook nog iets te ondernemen op vakantie zoals naar het zwembad, een dierentuin of bijvoorbeeld een wandeling door een mooie stad of een mooi park. Wie o wie heeft er goede ervaringen of ideeen?
misschien een handige site waar je dingen kunt vinden?
ons lijkt zeeland oid ook wel mooi, maar heb 0 ervaring met iets boeken in NL. Deed altijd alles via de sunweb namelijk...
dus iemand tips...?
Alle reacties Link kopieren
Waddeneiland? Ik zat met dochter rond die leeftijd in een ingerichte tent op Schier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Veluwe, regio Arnhem/Otterlo/Hoenderloo/Ede? Een hoop vakantieparken, Park Hoge Veluwe is prachtig en in Arnhem o.a. Burgers Zoo en het Openluchtmuseum en de mogelijkheid om een dagje de stad in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zeeland is Prachtig!
De Wadden trouwens ook.

Tik in op google:

Vakantie huisje Zeeland/Wadden en kijk wat er beschikbaar is

Geen hogere wiskunde hoor X-D
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Arnhem zijn we al vaak geweest.. is inderdaad wel mooi daar maar we gaan dus liever nu voor wat anders..
ja klopt summerdance ;) maar weet niet wat leuk is.. roompot park? centerparcs oid of juist een camping of iets...
dus dadcht misschien heeft iemand een aanrader tip voor bepaald huisje of iets dergelijks
Alle reacties Link kopieren
Toch naar de zon. Nu kan ze nog gratis vliegen als je haar op schoot houdt.

Dus als je normaal via sunweb een vakantie boekt dat nu ook gewoon doen
Alle reacties Link kopieren
Landal Nieuwvliet-Bad of een chalet op Camping Zonneweelde, ook Nieuwvliet. Lekker dichtbij zee.
Alle reacties Link kopieren
ik ga eens kijken damas, dankje
Alle reacties Link kopieren
Centerparcs zou ik niet doen met zo’n kleintje. Die kan nog bijna niks in zo’n zwembad en voor mijn eigen plezier zou ik er niet heen gaan. Ik zou eerlijk gezegd lekker naar het buitenland gaan. Met mijn oudste zijn we op die leeftijd naar Lanzarote geweest en toen de jongste 11 maanden was naar Menorca. Heerlijk en het vliegen was prima te doen. Mooi weer, lekker de hele tijd buiten. In Nederland zit je misschien wel met 12 graden en regen.
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Limburg; mooie natuur, Maastricht, Valkenburg, Aken ( met dierentuin).
Specifieke plek heb ik niet voor je.
* waarom Nederland? Omdat je dan geen 6 tot 8 uur aan een enkele reis kwijt bent? Omdat iemand dat misschien minder stress geeft? Omdat dat minder belastend is voor het milieu, .......
Alle reacties Link kopieren
Met die leeftijd zou ik gaan vliegen. Was ideaal met mijn 2 kinderen op die leeftijd.
En anders een huisje ergens huren. Wij vonden landal op die leeftijd leuker dan center parcs. Betere huisjes. Kleinschaliger en gaan we vaak ook meer van t park af. Landal Hoog Vaals is ons goed bevallen, evenals Landal in Flevoland. En die in zeeland (de luxe!) Is ook goed.
Ik was niet zo van t kamperen :)
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Ik ging met mn dochter van 11 maanden naar zeeland op een camping. We hadden 14 dagen regen. Het kwam met bakken uit de lucht. Het was koud en baby wilde kruipen. We zijn eerder naar huis gegaan. Ik zou dus boeken met sunweb. Heerlijk naar de zon en jullie zijn toch al gewend om te vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Met 10maanden maakt het zwembad nog niet zoveel uit dus zou ik zelf niet voor centerparcs gaan.
Wij hebben een vakantiehuis geboekt met een jacuzzi (baby op bed, wij lekker samwn in de jacuzzi) dat kan op meerdere bungalowparken.
Ook hebben wij weleens een huis geboekt met privézwembad (in ons geval in de Belgische ardennen) ideaal voor onze oudste.
Alle reacties Link kopieren
Maar voor de laatste week bouwvak ben je mss al een beetje laat met boeken.. Bedenk ik me nu
Alle reacties Link kopieren
obelix84 schreef:
08-03-2018 10:44
Maar voor de laatste week bouwvak ben je mss al een beetje laat met boeken.. Bedenk ik me nu
klopt, veel is al vol... dom dom..
prijzen worden steeds hoger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel voor een huisje/appartement gaan.
Als je baby slaapt heb je zelf nog een plek om te zitten (itt een hotelkamer) en baby kan binnen gewoon kruipen (wat in een tent toch al lastiger is).
Ik vind zelf landal fijner dan centerparcs, zijn vaak iets nieuwere huisjes. ‘Regenverzekering’: kies een park met binnenzwembad en binnenspeeltuin.
En verder natuurlijk ook gewoon veel van het park af! Kies een omgeving die je zelf leuk vind, boek een huisje, laad de auto vol en gaan :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
n00r schreef:
08-03-2018 08:46
Zuid-Limburg; mooie natuur, Maastricht, Valkenburg, Aken ( met dierentuin).
Specifieke plek heb ik niet voor je.
* waarom Nederland? Omdat je dan geen 6 tot 8 uur aan een enkele reis kwijt bent? Omdat iemand dat misschien minder stress geeft? Omdat dat minder belastend is voor het milieu, .......
Hahaha belastend voor het milieu. Weet je wat slecht is voor het milieu, een kind. Duizenden luiers, kilo's plastic van al het speelgoed dat ze in alle jaren krijgen. En als ze volwassen zijn willen ze ook een auto en verre vliegreizen.
Alle reacties Link kopieren
sanneennas schreef:
08-03-2018 23:38
klopt, veel is al vol... dom dom..
prijzen worden steeds hoger.
Misschien op airbnb kijken?
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
09-03-2018 03:05
Hahaha belastend voor het milieu. Weet je wat slecht is voor het milieu, een kind. Duizenden luiers, kilo's plastic van al het speelgoed dat ze in alle jaren krijgen. En als ze volwassen zijn willen ze ook een auto en verre vliegreizen.
Klopt helemaal!
:applause:
Noord-België aan de kust is ook wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
obelix84 schreef:
08-03-2018 10:44
Maar voor de laatste week bouwvak ben je mss al een beetje laat met boeken.. Bedenk ik me nu
Ligt eraan waar je naartoe gaat en of je een huisje of appartement wilt of gewoon met eigen tent op een camping.

Op de camping waar wij elk jaar naartoe gaan (Duinoord op Ameland) is altijd wel plek voor een tent en de prijzen zijn gewoon het altijd hetzelfde, is geen prijsverschil tussen hoog en laag seizoen. Wij reserveren meestal pas een dag of 2 voordat we weg gaan, wachten altijd de weersvoorspellingen af.
Hof van Saksen nog niet vol? Het is een heel fijn park met een strandje, indoor speeltuin (met een stukje waar ook de kleintjes kunnen spelen) en je kunt fijn in de omgeving fietsen en wandelen.

We hebben nu net een vakantie geboekt bij Landal in de Ardennen. Misschien ook nog een optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven