Zon vakantie

19-02-2018 15:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag in september 2018 14 dagen op vakantie naar de zon. (2 personen)
Het liefst wil ik wel naar een lekker warm land met een leuk strand dichtbij het hotel oid.
Ook vind ik het leuk als er wel wat te doen is, mooie omgeving, iets met aqua oid.
Geen flauw idee of ik all inclusive wil of alleen ontbijt.. Wat vinden jullie?
Het budget? €1000 p.p. of het liefst goedkoper (richting ''budget vakantie''?)
Ik ben eigenlijk nog niet zo veel naar het buitenland geweest dus ik heb geen specifieke eisen. Alles is nieuw en dus mooi.
Wat zijn jullie tips? Wat is leuk en niet te veel aan de prijs?
Op dit moment heb ik een wat beperkter budget ivm een zwaar jaar.
Wel graag met het vliegtuig, vlieguren zijn geen probleem.
Ben benieuwd!
Live to the fullest
Alle reacties Link kopieren
Geen flauw idee of ik all inclusive wil of alleen ontbijt.. Wat vinden jullie?
Hoe moeten wij dat nou weten wat het best past bij hoe jij het liefst vakantie viert?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je zoiets niet aan iemand waarvan je weet dat ze een beetje op jullie lijken, qua voorkeuren en inkomen en zo?
Ik kan wel van alles gaan roepen, maar wie weet loop ik hele dagen de locals te lebberen cultuur te snuiven, of vogels te spotten of ga ik hele dagen bergen op en af en word jij veel blijer van een lekker ligbed en een goed boek of een tijdschrift. Dan zijn mijn suggesties al niet veel waard.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als alles nieuw is dan prik je toch gewoon een land? Overal valt wat te zien en te doen.
Wil je lang vliegen kies je voor Caribisch gebied. Canarische eilanden zijn minder lang en ook genoeg te doen.
Of Spanje Frankrijk Italië.
Je kan toch wel een land of streek bedenken waar je heen zou willen? Ik heb er tenminste voor de rest van mijn leven genoeg in mijn hoofd zitten.
Grieks of Spaans eiland. Geen all incl. Elke avond een (lokaal) restaurantje opzoeken is veel leuker.
Spaar nog 'n paar maanden door en ga in de wintr naar Thailand. Kun je voor 450 retour op vliegen en luxe hotelkamers zijn er te vinden voor 40-50 per nacht. Cultuur in overvloed, warm weer en stranden ook.
Alle reacties Link kopieren
Voor dit soort vragen zijn er reisbureaus. Die mensen zijn opgeleid om voor jou de best passende vakantie te vinden.
Alle reacties Link kopieren
als alles nieuw en mooi is dan ga je naar bijv. tui website; kies je budget en zonvakantie en klaar ben je.
Alle reacties Link kopieren
Welke bestemming past bij jou?
Doe de test, ontdek wat voor reiziger je bent
en welke bestemming bij jou past.

http://reistest.riksjatravel.nl/?gclid= ... gIBMPD_BwE
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.alle-tests.nl/quiz30/quiz/14 ... bestemming
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://3opreis.bnnvara.nl/nieuws/ontde ... kantieland
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.arealme.com/travel/nl/


Deze test is opgericht door een groep van freelance schrijvers van Lonely Planet. We kozen zorgvuldig meer dan 100 reisbestemmingen voor jou.
Wij kunnen je helpen met jou ideale reis bestemming, maar we kunnen die helaas niet voor je betalen :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
19-02-2018 16:15
Voor dit soort vragen zijn er reisbureaus. Die mensen zijn opgeleid om voor jou de best passende vakantie te vinden.
Net als degene die laatst een topic opende wat leuker was Lanzarote of Aruba? Ze was naar het reisbureau gegaan en wilde graag tropische witte stranden en daar raadden ze Lanzarote aan....
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-02-2018 16:48
Net als degene die laatst een topic opende wat leuker was Lanzarote of Aruba? Ze was naar het reisbureau gegaan en wilde graag tropische witte stranden en daar raadden ze Lanzarote aan....
" Geweldige zandstranden
Lanzarote is – en dat had je inmiddels als het goed is wel door – een vulkanisch eiland. Dit maakt dat je hier diverse zwarte lavastranden vindt. Toch zijn het juist de witte zandstranden, verspreid over het eiland, die elk jaar veel vakantiegangers trekken. "


Misschien had de TO van dat topic wel een budget genoemd wat Aruba al onmogelijk maakte?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-02-2018 17:56
" Geweldige zandstranden
Lanzarote is – en dat had je inmiddels als het goed is wel door – een vulkanisch eiland. Dit maakt dat je hier diverse zwarte lavastranden vindt. Toch zijn het juist de witte zandstranden, verspreid over het eiland, die elk jaar veel vakantiegangers trekken. "


Misschien had de TO van dat topic wel een budget genoemd wat Aruba al onmogelijk maakte?
Wie weet. Maar echt tropisch wit zijn de zandstranden daar niet vergeleken met Aruba en de zee is steenkoud.

Ik wilde maar zeggen dat er vaak mensen naar een reisbureau worden gestuurd hier maar dat ze daar ook niet alles weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven