Een anders vind het geweldig...

20-02-2018 11:16 347 berichten
En jij vind het echt totaal niet leuk. Met welke bestemmingen hebben jullie dit gehad?

TO trapt af:

In het buitenland nog niet meegemaakt, maar ik vind Scheveningen totaal niets aan. De strandtentjes zijn wel leuk, maar verder vind ik Den Haag/Scheveningen een grote deprimerende bende.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie op een camping.
Alle reacties Link kopieren
Witte zandstranden met palmbomen.
Alle reacties Link kopieren
Een europees stedentripje in de zomer
Alle reacties Link kopieren
New York :-[
Wat een tegenvaller. Stinkende lelijke stad.
Alle reacties Link kopieren
K(r)amperen inderdaad. Plus Egypte. Mooi land,maar werd bij mij grotendeels verpest door de medewerkers van het hotel/medewerkers in supermarkten en op het vliegveld. Welteverstaan; de mannelijke medewerkers, ik zag namelijk ook nergens vrouwen werken.
Ondanks dat ik met mijn man was, en geen 'blote' kleding droeg, werd ik poepflauw van het eeuwige gestaar en ben zelfs een paar keer toegesnauwd. (voorbeeld; op het vliegveld nog wat eten halen, man was aan het afrekenen en ik stond bij het eet-gedeelte op hem te wachten om samen ergens een tafeltje te kiezen. Er waren bijna geen mensen en ik stond zeker niet in de weg/er stond niemand voor of achter mij. Snauwt/schreeuwt de man achter de kassa naar mij; sit down!!)
Parijs was wel aardig. Niet wat we ervan verwacht hadden.

En kamperen doe ik nooit meer. In mijn jeugd heel veel gedaan, maar voor mij hoeft dat echt niet meer.
Ik zou de titel even laten corrigeren want ik begreep er zo niks van.
Een ander vindt....

On topic: All incl. in Turkije of Egypte.
Dat grootste binnenzwembad in Duitsland. Toen een vriendin voorstelde dat ik met haar en haar kinderen mee moest gaan op vakantie en dan hier naar toe, had ik direct mijn besluit genomen.

Lijkt me echt de hel.

Afbeelding

Afbeelding
IJskoffie schreef:
20-02-2018 11:29
Ik zou de titel even laten corrigeren want ik begreep er zo niks van.
Een ander vindt....

On topic: All incl. in Turkije of Egypte.
Titel is idd onduidelijk.
Hillegonda1 schreef:
20-02-2018 11:29
Dat grootste binnenzwembad in Duitsland. Toen een vriendin voorstelde dat ik met haar en haar kinderen mee moest gaan op vakantie en dan hier naar toe, had ik direct mijn besluit genomen.

Lijkt me echt de hel.

Afbeelding

Afbeelding
Nee, dank je.
Alle reacties Link kopieren
Backpacken
Kamperen
Center Parcs, kamperen, all in resorts.
Alle reacties Link kopieren
Park Limburgse peel van center parcs .is zo'n overgenomen park met minder te doen en minder mooie market done en zo en daardoor ook goedkoper. En dat merk je. Nog te duur , is niks voor ons.
En dan ben ik ook eens in een stacaravan van roompot geweest (park kan ik niet meteen herinneren) met een heeeel basic zwembad net een stedelijk bad maar erger. Nee dat is het niet voor ons. Zijn dan ook eerder weg gegaan.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Istanbul, daar ga ik dus echt nooit meer naar toe te danken aan de opdringerige straatverkopers/schoenpoetsers/sigarettenverkopers enz.
Je kon niet eens normaal door de bazar lopen zonder dat je gelijk aangesproken werdt en bij iedereen thee moet komen drinken.
Iedereen probeert je een poot uit te draaien en als je even niet oplet lichten ze je op.

Ik ben op veel plekken geweest maar nergens kreeg ik zo het gevoel dat ze er op uit zijn om je bij alles op te lichten.
Hillegonda1 schreef:
20-02-2018 11:29
Dat grootste binnenzwembad in Duitsland. Toen een vriendin voorstelde dat ik met haar en haar kinderen mee moest gaan op vakantie en dan hier naar toe, had ik direct mijn besluit genomen.

Lijkt me echt de hel.

Afbeelding

Afbeelding
Zulke dingen zijn ook 'n kindermagneet, dus mij zul je daar ook niet zien. Op zich wel mooi gemaakt en er zal wel markt voor zijn bij gezinnen die geen geld hebben voor 'n echte strandvakantie, maar het kindergekrijs wat er bij hoort in zo'n toko geeft me nu al koude rillingen.
Ik kom dus niet in bungalowparken, campings en andere kindvriendelijke gelegenheden. Geen all ins dus ook!

Ook hou ik niet van steden. NY staat niet op mijn bucketlist.
Alle reacties Link kopieren
Egypte! Wat een smerig land, en je ziet idd nérgens een vrouw werken? Of überhaupt ergens zijn? Ik weet niet waar ze ze verstoppen, maar kreeg daar geen fijn gevoel bij. Ook overal die militairen met machinewapens, nee voor ons niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ibiza, ik vond het zó tegenvallen. Bizarre prijzen, en de natuur lang niet zo mooi als andere zuid Europese (ei)landen
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
Met z'n allen op een kluitje in bungalowparken, campings en hotels @(
Alle reacties Link kopieren
Kamperen.
Slapen in een hostel.
Geen gedeelde slaapvertrekken en sanitair voor mij.
Een kennis gaat op groepsreis een week met 2 onbekenden op een kamer, ik zou dan niet gaan.
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
20-02-2018 11:35
Istanbul, daar ga ik dus echt nooit meer naar toe te danken aan de opdringerige straatverkopers/schoenpoetsers/sigarettenverkopers enz.
Je kon niet eens normaal door de bazar lopen zonder dat je gelijk aangesproken werdt en bij iedereen thee moet komen drinken.
Iedereen probeert je een poot uit te draaien en als je even niet oplet lichten ze je op.

Ik ben op veel plekken geweest maar nergens kreeg ik zo het gevoel dat ze er op uit zijn om je bij alles op te lichten.

Dat had ik met Marrakech. Nooit weer.
Veritas vos liberabit
nimue_iparis schreef:
20-02-2018 11:39
Kamperen.
Slapen in een hostel.
Geen gedeelde slaapvertrekken en sanitair voor mij.
Een kennis gaat op groepsreis een week met 2 onbekenden op een kamer, ik zou dan niet gaan.
Kiest ie zelf voor. Je kunt tenslotte ook voor 'n paar 100 euro een eenpersoonskamer boeken.
Ik slaap ook niet met anderen op 'n kamer, zelfs niet met bekenden.
Voor mij ook geen camping al mag ik er gratis verblijven en ook geen wintersport.
Alle reacties Link kopieren
laat je ook even weten waar jij vandaan komt...? kunnen we dat ook afkraken
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven