Roompot

20-02-2018 13:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Wij zitten er aan te denken om in de voorjaarsvakantie een midweek roompot te boeken.
Wat zijn jullie ervaringen met roompot? Welke parken zijn de moeite waard en welke absoluut niet?
Is het een beetje vergelijkbaar met centerparcs?
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk zo te zeggen . Als ik op de site kijk zie ik heel veel verschil tussen de parken.
Zijn ooit in het wolfsven geweest en dat vond ik echt niks. Is ook een heel basic park en we hadden slecht weer. En dan kon je er weinig doen. Dit park was niet met cp te vergelijken maar andere zijn Misschien leuker.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Ik vond de Katjeskelder echt niks aan. Huisjes nog armoediger dan CP en geen fluit te doen behalve een sneu zwembad met 1 glijbaan. CP en Landal hebben vaak meer voorzieningen en mooiere parken vind ik. Ook meen ik me te herinneren dat Roompot bijna altijd slecht uit te tests komt?
Alle reacties Link kopieren
Ja het zwembad in wolfsven was ook vreselijk. Net een gewoon stedelijk zwembad maar dan met nog minder te doen. Geen leuke attracties en zo.

Is alleen goed als uitvalsbasis voor wandelingen en zo.
Stacaravan was wel Ok.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Roompot kwam heel slecht uit de testen, vooral wat betreft d schoonmaak.
Landall is wat dat betreft beter en heeft ook d basisvoorzieningen.
Zwembad, miniwinkeltje, ligt vlak naast of in het bos en is ook niet schrikwekkende duur.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik hoorde namelijk verschillende verhalen. En via de site ziet alles er natuurlijk hartstikke mooi uit. Ga ik toch nog even bij centerparcs kijken!
Wij hebben vroeger vaak Weerterbergen gedaan. Ik vind het een net en mooi park, veel natuur en een redelijk goed zwembad. Zeker voor Roompot vakanties.

Leuk vonden wij het om en dagje te shoppen in Monchengladbach in Duitsland, even inslaan bij de DM ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vaak een weekend naar een Roompot park.
Er zit veel verschil tussen.
Voor kinderen is Weerterbergen het leukst vind ik. Alleen de huisjes zijn niet erg mooi.
De parken in Zeeland zijn ook heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon niet te vergelijken met CP of Landall en de prijs ook niet. Alle waar naar zijn geld.
Ik ben geen fan van Roompot. Geef mij maar Landal of CP. De katjeskelder vind ik echt een deprimerend park. Oogt vrij donker, oude inrichting in de huisjes en het zwembad was erg koud.
Over het algemeen ben ik ook niet te spreken over Roompot, maar de appartementen die ze in Scheveningen hebben zijn wel echt heel mooi. Daar liggen alleen verder geen voorzieningen bij, dus daar boek je echt voor de locatie waarop ze liggen. Je mag wel gebruik maken van de voorzieningen van hun park in Kijkduin overigens.

Ik woonde vroeger in de buurt van de Weerterbergen, dus daar ben ik veel geweest. Ze hebben daar volgens mij nu ook allemaal nieuwe huisjes, dus die zullen vast ook wat moderner zijn. Ze hebben daar in ieder geval wel heel veel voorzieningen en met name voor kinderen is er veel te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven