Pas op voor reisbureau Egypte.nl

21-02-2018 14:31 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag 23 februari 2018 zou ik vertrekken vanaf Rotterdam naar Sharm El Sheik voor 8 dagen. Vliegen met Air Cairo.

Enkele dagen geleden kon ik de vlucht niet terugvinden op de website van het vliegveld. Heb gebeld met Rotterdam en met Air Cairo. Blijkt die vlucht helemaal niet te bestaan. Het blijkt dat er vorige week ook al een reis verkocht was naar Egypte door Egypte.nl die er ook nooit is geweest.

Van Egypte.nl heb ik gelukkig zojuist mijn geld teruggestort gekregen. Al komt dit waarschijnlijk omdat ik heel duidelijk was met welke stappen ik zou ondernemen als ik niet direct mijn geld terugkreeg van reisbureau Egypte.nl. Gisteren was de reis nog steeds te boeken bij Egypte.nl

Inmiddels is de reis uitverkocht/niet meer te boeken op Egypte,nl. En staat er een waarschuwing op de hoofdpagina van https://www.rotterdamthehagueairport.nl/
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel wil je die naam nog typen? En wat is het probleem? Je hebt je geld toch terug gehad?
Gestafd.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
21-02-2018 14:44
Hoeveel wil je die naam nog typen? En wat is het probleem? Je hebt je geld toch terug gehad?
Het probleem is dat ik nu niet op vakantie kan gaan naar Egypte. Zit vast aan de schoolvakantie en er zijn geen interessante vluchten meer te vinden voor de komende dagen.

Vanuit de reisorganisatie is er geen bericht gekomen. Heb het zelf moeten ontdekken. Had ik daar mooi gestaan vrijdag met mijn nep tickets. En vorige week hebben andere mensen al hetzelfde meegemaakt. Denk dat het helder is dat ik jullie moet waarschuwen. Ik heb mijn geld terug, moet ik dan stil blijven en op mijn geweten hebben dat Egypte.nl door kan gaan met het verkopen van niet bestaande reizen?
Alle reacties Link kopieren
Snel een last minute boeken dan maar he.
Alle reacties Link kopieren
Renatebakker schreef:
21-02-2018 14:51
Het probleem is dat ik nu niet op vakantie kan gaan naar Egypte. Zit vast aan de schoolvakantie en er zijn geen interessante vluchten meer te vinden voor de komende dagen.

Vanuit de reisorganisatie is er geen bericht gekomen. Heb het zelf moeten ontdekken. Had ik daar mooi gestaan vrijdag met mijn nep tickets. En vorige week hebben andere mensen al hetzelfde meegemaakt. Denk dat het helder is dat ik jullie moet waarschuwen. Ik heb mijn geld terug, moet ik dan stil blijven en op mijn geweten hebben dat Egypte.nl door kan gaan met het verkopen van niet bestaande reizen?
Tja lullig van je vakantie Maar heb je wel enig idee hoe die prijsknallers werken? Jouw reis bestond idd nog niet toen je boekte, iig niet vast. Ze hebben gewoon de vlucht niet vol genoeg gekregen dus word die geannuleerd.
En hoezo doorgaan met nepreizen? Je hebt je geld toch terug?
Als je met zo'n prijsvechter boekt weet je dat je reis geannuleerd kan worden, dat staat er ook echt vaak bij in héle kleine lettertjes. Volgende keer een iets duurdere reis met een betere organisatie boeken dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Btw als je weet welke accommodatie zou je die kunnen bellen, kans is dat ze de kamers nog over hebben, en zelf een vlucht boeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder toch dat jij je hier eerst aanmeldt om Egypte als vakantieland aan te prijzen en nu nog even terug komt om Egypte.nl te kakken te zetten. Wilden ze je niet betalen voor je promotie-activiteiten?
Goedkope toko zeker?

Hahhahahaha ja dus.
Nummer*Zoveel schreef:
21-02-2018 15:23
Wat bijzonder toch dat jij je hier eerst aanmeldt om Egypte als vakantieland aan te prijzen en nu nog even terug komt om Egypte.nl te kakken te zetten. Wilden ze je niet betalen voor je promotie-activiteiten?

En in dat topic ook nog even de link te noemen.....
Renatebakker schreef:
21-02-2018 14:51
Het probleem is dat ik nu niet op vakantie kan gaan naar Egypte. Zit vast aan de schoolvakantie en er zijn geen interessante vluchten meer te vinden voor de komende dagen.

Er is genoeg te vinden, alleen zal je gewoon moeten betalen.
Nummer*Zoveel schreef:
21-02-2018 15:23
Wat bijzonder toch dat jij je hier eerst aanmeldt om Egypte als vakantieland aan te prijzen en nu nog even terug komt om Egypte.nl te kakken te zetten. Wilden ze je niet betalen voor je promotie-activiteiten?
Dit.
Ik had toen het vermoeden dat je aan het spammen was. Nu begrijp ik er niks meer van.
Maar he, je hebt toch even in de waan geleefd dat je goedkoop naar de zon kon.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
21-02-2018 15:23
Wat bijzonder toch dat jij je hier eerst aanmeldt om Egypte als vakantieland aan te prijzen en nu nog even terug komt om Egypte.nl te kakken te zetten. Wilden ze je niet betalen voor je promotie-activiteiten?
pfff, ja dat zal het zijn....zo jij blij want je krijgt aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
21-02-2018 15:34
Er is genoeg te vinden, alleen zal je gewoon moeten betalen.

Graag een linkje, Kan echt niks vinden. Minimaal 6 dagen maximaal 9 dagen. Tussen 23 febr en 4 maart..
Renatebakker schreef:
21-02-2018 15:47
Graag een linkje, Kan echt niks vinden. Minimaal 6 dagen maximaal 9 dagen. Tussen 23 febr en 4 maart..

Skyscanner. A'dam - Sharm el Sheik.

https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... me#results
Op D-reizen zijn genoeg last minutes naar Egypte te vinden. Zelfs een naar hotel van dezelfde keten in Hurghada.
Alle reacties Link kopieren
Probeer tuifly.be eens. Vliegen via Brussel.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:19
Reden: troll
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:19
Reden: reactie verwijderd
0.00% gewijzigd
IJskoffie schreef:
21-02-2018 15:38
Dit.
Ik had toen het vermoeden dat je aan het spammen was. Nu begrijp ik er niks meer van.
Maar he, je hebt toch even in de waan geleefd dat je goedkoop naar de zon kon.
Als je de naam intikt op internet komt er vanzelf iemand in de reisbranche uitrollen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je geld terug. Verder vind ik dit een ontzettend luxe-probleem.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven