Een nachtje weg met dochter

22-02-2018 12:01 57 berichten
Om en om gaan mijn man en ik op pad met 1 van de kinderen voor de nodige 1op1 tijd.

Ik ben nog niet zo lang geleden met de oudste op pad geweest, en nu is mijn dochter aan de beurt. Met dochter ben ik naar een vakantiepark geweest waar ook studio's voor 1 nacht werden verhuurd.
Kind vond het er geweldig, maar ik vond het er wat tegen vallen, het huisje stonk naar muffe rook, het zwembad was een beetje viezig en ze waren ons ontbijt vergeten (dat laatste is uiteraard gewoon terugbetaald, maar toch)
Het was geen duur uitje, maar slapen in een muffe oude rooklucht vond ik echt niet fijn.
Het betrof dierenbos in vinkel

Nu dus op zoek naar wat anders, maar voor 1 nacht kom je toch snel uit in een hotel. En daar is de prijs dan ook naar.

Mijn vraag aan jullie:
Suggesties?
Hoe oud is ze en waar ben je precies naar opzoek qua vertier?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget? En kan het buiten een schoolvakantie om? In dat laatste geval hebben veel hotels wel leuke aanbiedingen.
het gaat om een nachtje weg in een weekend, dus dan is een weekend buiten de vakanties om wel prettiger, omdat dat goedkoper is.
must is een zwembad. Dochter is 5,5 jaar oud en daarom zou een speeltuin achtig iets wel leuk zijn erbij.

O en ze wil per sé uit eten, en dat moet sushi zijn (heerlijk zo'n eigen wil ;-) )
Dus een sushi vreetschuur in de buurt zou handig zijn
Ik heb pas in een leuk bovenappartement geslapen in een grote stad. Was niet heel duur. Of een B&B ergens in de buurt van een stad?
En dan kijken naar een leuk kindmuseum en zwembad?
Lucifermiauww schreef:
22-02-2018 12:08
Ik heb pas in een leuk bovenappartement geslapen in een grote stad. Was niet heel duur. Of een B&B ergens in de buurt van een stad?
En dan kijken naar een leuk kindmuseum en zwembad?
O ja goeie! Daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht, dat het bv een appartementje ook gewoon kan!
Suf. Zat zo vast in mijn gedachten.
Ik ga even kijken
Alle reacties Link kopieren
Niet te ver weg gaan zodat je weinig reiskosten hebt en dan wel in een leuk hotelletje? Ik ga in de voorjaarsvakantie een nachtje met mijn dochter naar het Holiday Inn hier in de stad. Gewoon even leuk met zijn tweetjes, lekker daar eten, er is een zwembad bij en een speelplek voor kinderen. Misschien nog naar het museum dat ernaast ligt, ook al is het hier in de stad, daar komen we toch ook niet zo vaak. Je kunt sowieso in de gaten houden of er op bepaalde dagen speciale aanbiedingen zijn, dat heb ik ook gedaan, onze kamer was een stuk goedkoper dan normaal. Of kijk op Vakantieveiligen o.i.d.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Is Preston Palace niets? Lijkt mij vreselijk, maar volgens mij voor een kind heel leuk.
Efteling hotel?
Suikerwafel schreef:
22-02-2018 12:28
Is Preston Palace niets? Lijkt mij vreselijk, maar volgens mij voor een kind heel leuk.
dat is gelukkig te ver weg ;-)
redbulletje schreef:
22-02-2018 12:34
Efteling hotel?
Dat kan ik mijn oudste niet aan doen. Om met de ander naar de efteling te gaan.
Daarbij ver buiten budget
Alle reacties Link kopieren
JuliaChild schreef:
22-02-2018 12:46
dat is gelukkig te ver weg ;-)
Haha duidelijk! Wat je inderdaad ook kunt doen is inderdaad een B&B en dan zwemmen bij een Centerparcs in de buurt, of een ander gaaf zwemparadijs.
Stay-okay (of andere jeugdherberg) een optie. Al hebben ze er geen zwembad maar ik weet dat in Domburg een leuke zit en in Domburg zelf zit ook een zwembad De Parel heet die geloof ik.
Gewoon lekker een hotel pakken in Rotterdam. Dat kan in alle prijsklassen. Dan ga je naar het Plaswijckpark (in de zomer kun je daar gebruik maken van een super leuk buiten zwembad!) of de bioscoop, de ontdekhoek, Mini World, het Maritiemmuseum en dan ga je in de avond naar de Sumo in de Markthal, Shabu Shabu, Aqua Asia (ligt er maar net aan welk budget je in gedachten hebt) of naar een van de vele andere sushi restaurants.
Suikerwafel schreef:
22-02-2018 12:48
Haha duidelijk! Wat je inderdaad ook kunt doen is inderdaad een B&B en dan zwemmen bij een Centerparcs in de buurt, of een ander gaaf zwemparadijs.
o kan dat?
Nooit geweten. Kan dat bij ieder CP zwembad?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel, dat hebben wij vroeger ook wel gedaan. Volgens mij kan het trouwens op heel veel bungalowparken wel, niet alleen op die van CP.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
JuliaChild schreef:
22-02-2018 12:55
o kan dat?
Nooit geweten. Kan dat bij ieder CP zwembad?
Aquamondo zeker te weten, kan je los kaartje kopen. Al kan het zijn dat je het online moet kopen op voorhand.
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/dagje-zwemmen_ms


Even naar onder scrollen en dan komt een lijstje en dat je moet reserveren. Maar het kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Waddeneiland een nachtje B&B?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik ga even kijken. dank voor de tip.
Mijn dochter kennende is een zwembad op het park/locatie toch echt wel een must.
Misschien nog wel meer dan de sushio ;-)

o en rotterdam....... iets te dichtbij
Wat is het budget?
IJskoffie schreef:
22-02-2018 13:07
Wat is het budget?
tussen de 50-75 euro voor de overnachting
Alle reacties Link kopieren
Zoek een Van der Valk met zwembad, qua prijs wel te doen en lekker verspreid door het hele land.
nuquixx schreef:
22-02-2018 13:12
Zoek een Van der Valk met zwembad, qua prijs wel te doen en lekker verspreid door het hele land.
Zoiets zou ik ook doen. Lijkt me voor je kind specialer dan een appartement van Airbnb.
ik vond deze, leek mij ook wat
https://www.bungalows.nl/nl/bungalow-ze ... s=4&arrgm=&

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven