All inclusive

12-03-2018 13:51 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de zomervakantie gaan we anderhalve week naar de canarische eilanden. We hebben ervoor gekozen all inclusive te gaan. Nu lees ik in andere topic best negatief over all in. Het is voor ons de eerste keer en het leek ons juist handig omdat we met 3 kinderen zijn (samengesteld) en er dan voor iedereen wel iets zal zijn wat lekker is. Geen discussies over pizza of friet enz. Wat zijn jullie ervaringen? Ben nu best bang dat het tegenvalt maar de recensies zijn goed.
Alle reacties Link kopieren
ik vond All inclusive met onze kinderen ideaal.
Wat je zegt, geen gezeur over ijsjes, drinken, snoep enz.
Verder vond ik het een betaalbaar alternatief met3 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
12-03-2018 13:54
Ik wil nog altijd een keer naar zo'n all-in resort bij wijze van antropologische safari. (O)
Op zo'n studiereis wil ik wel mee!
Verder zou ik er niet dood gevonden willen worden, maar dat is uiteraard heel persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
De ene all in is ook de andere niet. Lees op zoover of tripadvisor de recensies dan weet je wat je kan verwachten. Ik heb al 2x goede ervaringen met all in gehad, dus je hebt ook goede all in hotels.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Er zijn natuurlijk all in fabrieken ... die moet je zien te vermijden.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het toen niet gedaan omdat je pas vanaf 19u terecht kon voor avondeten waar wij heen wilden. Onze dochter ging dan al slapen (rekken lukte toen ook echt niet). Als het eerder kan lijkt het me makkelijk met kinderen.
Ik vind het heerlijk voor af en toe! Wij doen het eens per 2 jaar een weekje met familie. Ideaal voor de kinderen. Zoals je zegt, iedereen kan eten wat hij/zij lekker vindt. Verder lekker zwemmen en zelf beslissen of je meedoet met het entertainment. Onze kinderen vinden knutselclub en kinderdisco hartstikke leuk, dus prima! Ik zou zeggen, geniet ervan!
Bij ons is het nog nooit tegen gevallen maar wij boeken altijd wel 5 sterren hotels. Sinds wij all inclusive boeken zijn wij veel goedkoper uit zeker gezien wij veel cocktails drinken. Let er wel op dat er veel verschil is in all inclusive. Bij sommige hotels is het maar tot 11 uur en daarna moet je betalen. Er zijn ook hotels waar het dag en nacht all inclusive is. Die boeken wij meestal.
Alle reacties Link kopieren
Niets mis mee hoor, het is net als mbt kamperen zo persoonlijk. Als de reviews goed zijn, dan zou ik mij geen zorgen maken. All-in heeft echt wel voordelen, zowel als je alleen maar op het strand/aan het zwembad wil rondhangen als wanneer je toch overdag van het resort gaat. Het is best prettig dat je je in beiden gevallen niet druk hoeft te maken over het eten/drinken.
En bevalt het niet, dan ga je de volgende keer iets anders doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het één keer gedaan, in Spanje. San Eloy, bij Tossa de Mar. En ik vond het wel leuk. Het was heel goed verzorgd, het resort was heel leuk en er was gratis vervoer naar het stadje en het strand.

Later ook nog een keer naar een hotel op Mallorca geweest waar je ook all-inclusive kon boeken, maar dat hebben we toen niet gedaan, je kon het buffet ook gewoon per avond boeken en dat hebben we wel een paar keer gedaan. Was ook prima, en ook een heel leuk hotel.

Ik heb er nooit zoveel op tegen eigenlijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
12-03-2018 13:54
ik vond All inclusive met onze kinderen ideaal.
Wat je zegt, geen gezeur over ijsjes, drinken, snoep enz.
Verder vond ik het een betaalbaar alternatief met3 kinderen.
Want dat mogen ze ongelimiteerd pakken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
1x gedaan, de recensies op zoover waren goed, maar vond t dik tegenvallen.
Allemaal doorgegaard eten in bakken, half warm. 2x daar gegeten, de rest van de vakantie uit eten. Voor de meeste mensen is het toch: veel eten is goed eten.
Dan betaal ik liever wat meer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-03-2018 14:25
Want dat mogen ze ongelimiteerd pakken?
Ja, dat mocht.
2 dagen waanden ze zich in luilekkerland, daarna normaliseerde het en waren ze beduidend rustiger met pakken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorig jaar een all inclusive reis naar de Canarische Eilanden gekregen voor ons huwelijk. Wij zaten in een 5 sterren resort.
Dit was een heel leuk hotel (alleen laagbouw d.m.v. bungalowtjes).
Het eten vonden wij tegenvallen maar dat is heel persoonlijk. Het was niet heel vies, maar echt lekker eten vonden wij het ook niet.
Wij zijn zelf niet zo van het entertainment op zo'n resort maar daar hoef je natuurlijk niet aan mee te doen.

Ben vroeger weleens all inclusive naar Turkije en Tunesië geweest. Het is heel persoonlijk.

Zelf zouden wij nu geen all inclusive meer boeken omdat wij vorig jaar 5 dagen van de 8 toch uiteindelijk ergens naar een restaurantje buiten het resort zijn gegaan.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
12-03-2018 14:30
Ja, dat mocht.
2 dagen waanden ze zich in luilekkerland, daarna normaliseerde het en waren ze beduidend rustiger met pakken.

Jeetje. Zou van mij echt niet mogen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-03-2018 14:25
Want dat mogen ze ongelimiteerd pakken?
Je vraagt het niet aan mij, maar mijn kinderen vragen eerst aan mij of ze iets mogen en dan zeg ik ja of nee. En op vakantie mogen ze meer dan normaal. Elke dag een ijsje, soms wel twee. Maar die van mij zijn veel drukker met zwemmen en spelen en zijn echt niet de hele tijd bezig met eten. En het is wel heel makkelijk dat je niet steeds met een portemonnee achter ze aan hoeft, maar kan zeggen ‘ja hoor, ga maar pakken’.
Alle reacties Link kopieren
Eij gaan met onze kinderen altijd all inclusive.
Wij hebben 2 moeilijke eters en bij all in kunnen ze uit van alles kiezen qua eten.
Ook kunnen ze dingen proberen, bij eten vanaf de kaart doe je dat minder snel.
Ik vind het ideaal!
1x bij een hotel geweest wat een vreetschuur was, maar dit was ook een 3 sterren hotel en was beduidend goedkoper dan de andere hotels.
Dus we wisten dat we dit konden verwachten.
Verder altijd goede hotels gehad met show cooking en voldoende keuze bij het buffet en gewoon nette mensen in het hotel.
Op het 3 sterren hotel na, ook nooit bezopen mensen in t zwembad of iets dergelijks.

Vorig jaar zijn we ook met zijn 2en op vakantie geweest en dan kiezen wij niet voor all in.
Alle reacties Link kopieren
momo1980 schreef:
12-03-2018 15:11
Je vraagt het niet aan mij, maar mijn kinderen vragen eerst aan mij of ze iets mogen en dan zeg ik ja of nee. En op vakantie mogen ze meer dan normaal. Elke dag een ijsje, soms wel twee. Maar die van mij zijn veel drukker met zwemmen en spelen en zijn echt niet de hele tijd bezig met eten. En het is wel heel makkelijk dat je niet steeds met een portemonnee achter ze aan hoeft, maar kan zeggen ‘ja hoor, ga maar pakken’.
Dat bedoel ik. Zo zou ik het ook doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ligt dat niet een beetje aan de leeftijd van de kinderen?
Mijn kinderen waren toen 12, 14 en 15.
Ik wens iedereen die all-inclusive gaat oprecht veel plezier en genot. Aan mij is het niet zo besteed, ik eet liever iedere dag ergens anders.

Één keer van dit principe afgeweken en een paar dagen naar het bekende all-inclusive hotel in Almelo geweest en proefondervindelijk vastgesteld dat all-inclusive inderdaad niks voor mij is.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
12-03-2018 13:54
Ik wil nog altijd een keer naar zo'n all-in resort bij wijze van antropologische safari. (O)

Heb ik gedaan, op een toplocatie: Spanje, en nog best duur ook. Al jaren hoorde ik dat all inclusive vreselijk is, nu wilde ik dat zelf wel eens zien, samen met een vriendin.

Culinair gezien was het de meest verschrikkelijke vakantie van mijn leven. Sochtends voor 10 uur moest je ontbeten hebben. De lunch was hetzelfde als het ontbijt. Met z’n allen buiten in de rij wachten van het restaurant, buffet. Het enige vlees wat ze hadden was varken, en dan in alle vormen mogelijk: burgers, ham, spekjes etc. Ik had nog half verwacht dat er Spaansachtige maaltijden beschikbaar zouden zijn, maar nee, het was vooral heel veel Duits/Frans georienteerd, speciaal voor de toeristen.

Het diner was iets uitgebreider maar moest wederom perse tussen 19:00 en 21:00 genuttigd worden. Loop je gezellig in zo’n dorpje, moet je terug naar het resort voor het diner.

Toen ik klein was (heb 3 kleine broertjes), gingen wij ook nooit naar all inclusive resorts. Ook geen campings, maar gewoon appartementjes en dan lekker naar het zwembad en de zee. Als we een ijsje wilde, kregen we dat. Papa of mama gaf ons dan geld en dan haalden we het zelf. En elke dag in een ander restaurantje eten of thuis in het appartement.

Nee, mijn vakantie was het niet. Eens, maar nooit weer. Maar voor ieder type wat wils!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen herfstvakantie all inclusive geweest op Mallorca en dit was best ok maar toch ging net buffet eten me na een paar dagen tegenstaan. Ook het eten in een mega eetzaal met felle verlichting en jankende kindere was niet iets wat ik zelf uitgekozen zou hebben. Het was dat we met de hele familie waren maar zelf zou ik het dus nooit doen. Een week was lang.

Het enige wat ik dan wel leuk vond was dat ik nu veel verschillende cocktails kon uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties. Het is voor mij de eerste keer all inclusive. Het is dus ook handig afspraken te maken met de kinderen over het eten. Hoe deden jullie dat? Zodat ze niet onbeperkt gaan graaien en fatsoenlijke porties.
Alle reacties Link kopieren
kale62 schreef:
12-03-2018 15:34
Ik wens iedereen die all-inclusive gaat oprecht veel plezier en genot. Aan mij is het niet zo besteed, ik eet liever iedere dag ergens anders.

Één keer van dit principe afgeweken en een paar dagen naar het bekende all-inclusive hotel in Almelo geweest en proefondervindelijk vastgesteld dat all-inclusive inderdaad niks voor mij is.
Zo he, daar noem je ook meteen wat!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
spacescooter schreef:
12-03-2018 21:38
Dank voor jullie reacties. Het is voor mij de eerste keer all inclusive. Het is dus ook handig afspraken te maken met de kinderen over het eten. Hoe deden jullie dat? Zodat ze niet onbeperkt gaan graaien en fatsoenlijke porties.
beetje afhankelijk van de leeftijd en je kinderen, maar tieners (bijvoorbeeld) weten het zelf wel. En kleintjes mogen gewoon niet zelf gaan halen??

(gok ik, All inclusive is voor mij net als wintersport. Daar hoef ik echt niet heen, om te weten dat ik het vreselijk ga vinden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven