efteling abonnement

14-03-2018 16:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
We overwegen om een efteling abonnement te kopen. Maar ons kindje is 3 jaar en heeft gratis toegang. Weet iemand of het dan de bedoeling is om ook een abonnement af te sluiten? Op de site zie ik het niet duidelijk. Waarom zou je een abonnement afsluiten als de toegang toch gratis is. Hoe hebben anderen dit gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Je kind hoeft geen eigen abonnement te hebben. Je kunt wel een pasje laten maken met daarop de leeftijd van je kind zodat ze aan de poort makkelijk kunnen zien dat je kind nog geen 4 jaar is.
yogonaise schreef:
14-03-2018 16:22
Waarom zou je een abonnement afsluiten als de toegang toch gratis is.
Dit lijkt me nou precies het antwoord op je vraag.
Leuk, ik heb er ook 1 :)

Volgens mij is je kind tot 4 jaar gratis, maar zodra hij/zij 4 is, moet je wel een abonnement afsluiten voor je kind.
IJskoffie schreef:
14-03-2018 16:25
Dit lijkt me nou precies het antwoord op je vraag.
Lijkt mij geen moeilijke inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Dat is mijn punt, is het verplicht dit af te sluiten?
Heeft de Efteling geen telefoonnummer?
MiniMe3 schreef:
14-03-2018 16:32
Heeft de Efteling geen telefoonnummer?

Jazeker “met de Trrrrrinkelfoon!” :lol:
yogonaise schreef:
14-03-2018 16:31
Dat is mijn punt, is het verplicht dit af te sluiten?
Wat bedoel, als ze 4 wordt?
Als je haar dan mee wil nemen wel ja. Of je koopt losse kaartjes.
https://www.efteling.com/nl/park/abonnement/aanvragen

Je kunt voor je kind tot 4 jaar een abonnement aanvragen. Hij is dan gratis en het voordeel is dat als je kind dan 4 is geworden je korting krijgt op het abonnement welke je dan wel nodig hebt.

Het antwoord is dus: Nee dat hoeft niet, maar als je het wel doet heb je daarna een voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat jullie abonnement in maart volgend jaar stopt en het abonnement van je kind dan bijvoorbeeld in november volgend jaar. Dat is wat onhandig inderdaad. Het zou dan fijner zijn als het jaar abonnement voor je kind zo in prijs gereduceerd wordt dat je het nu al kan nemen en dat het tegelijk allemaal afloopt.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
14-03-2018 16:39
https://www.efteling.com/nl/park/abonnement/aanvragen

Je kunt voor je kind tot 4 jaar een abonnement aanvragen. Hij is dan gratis en het voordeel is dat als je kind dan 4 is geworden je korting krijgt op het abonnement welke je dan wel nodig hebt.

Het antwoord is dus: Nee dat hoeft niet, maar als je het wel doet heb je daarna een voordeel.
Bedankt, dit had ik nog niet gezien. Even kijken wat we precies gaan doen.
sneeuwwitje80 schreef:
14-03-2018 16:39
https://www.efteling.com/nl/park/abonnement/aanvragen

Je kunt voor je kind tot 4 jaar een abonnement aanvragen. Hij is dan gratis en het voordeel is dat als je kind dan 4 is geworden je korting krijgt op het abonnement welke je dan wel nodig hebt.

Het antwoord is dus: Nee dat hoeft niet, maar als je het wel doet heb je daarna een voordeel.
Mooi dat jullie sprookjesfiguren ook op de hoogte zijn van de regels voor bezoekers!
Alle reacties Link kopieren
Even inhaken.
Sneeuwwitje Krijg je die korting alleen als je kind al een (gratis) abonnement heeft. Onze dochter is pas anderhalf maar wel fijn om tegen die tijd te weten. Wij hebben voor haar geen pasje alleen voor ons zelf
Tot en met 3 jaar is je kind gratis, dus geen abonnement nodig. Wordt je kind, in het jaar dat je als ouder zelf een abonnement hebt, 4 jaar dan betaal je maar de helft voor het abonnement van je kind. Het is dus handig om je eigen abonnement net voor de 4e verjaardag van je kind af te sluiten, dan heeft je kind nl het meeste profijt van dat goedkopere abonnement. Het abonnement van je kind loopt nl gelijktijdig af met het abonnement van de ouder.
Onze dochter werd in februari 4, dus wij hebben eind januari een abonnement gekocht en met dochter ruim 11 maanden kunnen genieten van een abonnement voor de helft van het geld.
https://www.efteling.com/nl/park/abonne ... abonnement

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven