Uit eten in Nijmegen

04-04-2018 12:28 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken gaan we samen een weekendje naar Nijmegen.
Een paar nachtjes zonder kind lekker ontspannen, bijkomen en genieten.
Nu willen we dan ook wat lekkers eten, geen sterrenniveau, eerder eetcafé.
Qua keuken staan we ook overal voor open, maar aangezien we nog nooit in Nijmegen geweest zijn kunnen we wel wat tips gebruiken.

en lunchen moeten we natuurlijk ook, dus ideetjes daarvoor zijn ook welkom!
Hier word ik niet vrolijk van!
Lunchen bij Fica - lekkere scandinavische boterhammen

Avondeten bij Credible, Tante Koosje, Parkzicht, Klinkklaar of Barrio Alto.
Alle reacties Link kopieren
Credible ja! Ook leuk voor lunch. Net als Nimma.

Avondeten bij Bleeckerstreet. Shared dining, zo ontzettend lekker!
Alle reacties Link kopieren
MANNA, de beste plek van Nijmegen. Vooral voor dagjesmensen.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Grappig @Suikerwafel: ik vond Bleeckerstreet echt teleurstellend. Veel gefrituurd en voor een beste prijs. Toon heeft hetzelfde concept, maar daar sprak het eten mij meer aan.

Mijn persoonlijke favorieten zijn Witlof, De Meesterproef en Bistrobar Berlin voor uitgebreid dineren. Verder vind ik Bistro de Bok, Credible, en Wally (heerlijke hamburger) erg lekker.

Fika is zoals gezegd voor lunch echt een aanrader. Tati is ook leuk voor de lunch, wat anders dan een standaard broodje. Ook erg lekkere taartjes. Blonde Pater heeft iets van de beste koffie van Nederland en een erg grote menukaart, en als je een "geheim" plekje zoek waar niet veel mensen komen dan is Philipse Koffie en Brocante een pareltje.
Alle reacties Link kopieren
Op tripadvisor krijg je de beste tips.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst lekker gegeten bij Flores. Reserveer dan een plekje in de patio.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik ga graag naar Siam Thai palace (bij valkhof. Er zitten daar veel restaurants) en India gate. Of de Ontmoeting (beste tapas).


Koffie/lunchen/borrelen in Credible, Blonde Pater, Camelot (mooie lokatie op de grote markt), Samson (bruin café) Opera of de Deut (veel soorten bier en knus), De Hemel.

Wat hipper en ook lunch: Bairo Alto, Downtown. Ook mooie lokaties.

Eetcafés zitten er op de grote markt, maar ik vind het Arsenaal wel goed.
anoniem_362802 wijzigde dit bericht op 04-04-2018 13:27
39.91% gewijzigd
Witlof, heel lekker. En voor een echt Nijmeegs instituut: eetcafe De Plak. Bistro Wilde Zwijnen als je van wild houdt, maar dat ligt een stukje uit het centrum.
Alle reacties Link kopieren
kevers schreef:
04-04-2018 12:59
Grappig @Suikerwafel: ik vond Bleeckerstreet echt teleurstellend. Veel gefrituurd en voor een beste prijs. Toon heeft hetzelfde concept, maar daar sprak het eten mij meer aan.

Mijn persoonlijke favorieten zijn Witlof, De Meesterproef en Bistrobar Berlin voor uitgebreid dineren. Verder vind ik Bistro de Bok, Credible, en Wally (heerlijke hamburger) erg lekker.

Fika is zoals gezegd voor lunch echt een aanrader. Tati is ook leuk voor de lunch, wat anders dan een standaard broodje. Ook erg lekkere taartjes. Blonde Pater heeft iets van de beste koffie van Nederland en een erg grote menukaart, en als je een "geheim" plekje zoek waar niet veel mensen komen dan is Philipse Koffie en Brocante een pareltje.
Ik ken Toon niet! Zullen we de volgende keer eens heen, kunnen we vergelijken ;).
Alle reacties Link kopieren
Laatste recensie over Witlof: smaakvolle tegenvaller. :rofl: @tripadvisor
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Head schreef:
04-04-2018 13:25
Witlof, heel lekker. En voor een echt Nijmeegs instituut: eetcafe De Plak. Bistro Wilde Zwijnen als je van wild houdt, maar dat ligt een stukje uit het centrum.
Spijshuis Uylenspieghel voor wild in het centrum.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
De Nieuwe Winkel is goed, maar niet goedkoop.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-04-2018 13:45
De Nieuwe Winkel is goed, maar niet goedkoop.
Weinig keuze daar.
We should have each other with cream.
Ik vind de restaurantjes aan de Waal altijd wel erg leuk en gezellig. Of la cubanita, maar das niet perse iets van Nijmegen
Alle reacties Link kopieren
NovaNila schreef:
04-04-2018 13:54
Ik vind de restaurantjes aan de Waal altijd wel erg leuk en gezellig. Of la cubanita, maar das niet perse iets van Nijmegen
Onbeperkt tapas :kwijl: Deze noteer ik voor mezelf.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat snel zulke nuttige reacties!
Ga er vanavond even lekker voor zitten en ze allemaal opzoeken.
Uitzoeken van restaurants vind ik altijd een groot deel van de voorpret en die kan nu dan ook echt beginnen :)
Hier word ik niet vrolijk van!
Alle reacties Link kopieren
New Dutch in de Marikenstraat. Heerlijke clubsandwiches!,
En een tip: op sociale deals staan vaak leuke aanbiedingen voor restaurants in Nijmegen
Alle reacties Link kopieren
Heeft nog niemand De Plak genoemd? Daar heb ik laatst prima gegeten, aardige mensen ook. Bestaat al heel lang.
You can never have too many hats, gloves and shoes
De Plak hoort inderdaad gewoon bij Nijmegen, is lang geleden dat ik er ben geweest.
Funkenstein in de Lange Hezelstraat vind ik ook altijd heel leuk. Lekker hamburgers, informele sfeer.
catskin schreef:
04-04-2018 14:00
Onbeperkt tapas :kwijl: Deze noteer ik voor mezelf.
Ja ik vind het eten echt heerlijk daar!
Alle reacties Link kopieren
De Blonde pater voor ontbijt of lunch, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
NovaNila schreef:
04-04-2018 13:54
Ik vind de restaurantjes aan de Waal altijd wel erg leuk en gezellig. Of la cubanita, maar das niet perse iets van Nijmegen
Kun je in Nijmegen beter overslaan. Je zit ontzettend dicht op elkaar, eten komt niet tegelijk en ook niet heel lekker. Geen idee hoe de andere vestigingen zijn overigens.
Alle reacties Link kopieren
Voor lunch vind ik Zappa's op plein 44 ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
04-04-2018 13:18
Ik ga graag naar Siam Thai palace (bij valkhof. Er zitten daar veel restaurants) en India gate. Of de Ontmoeting (beste tapas).


Koffie/lunchen/borrelen in Credible, Blonde Pater, Camelot (mooie lokatie op de grote markt), Samson (bruin café) Opera of de Deut (veel soorten bier en knus), De Hemel.

Wat hipper en ook lunch: Bairo Alto, Downtown. Ook mooie lokaties.

Eetcafés zitten er op de grote markt, maar ik vind het Arsenaal wel goed.
De ontmoeting vond ik wat betreft tapas dan juist weer niks. Voor tapas vind ik 't Zusje een aanrader. (zit niet in het centrum)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven