Middellandse Zee cruise

14-04-2018 18:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben voor in mei een weekje Middellandse Zee cruise geboekt.
We vertrekken vanuit Mallorca, vervolgens o.a. naar Corsica, Barcelona, Rome, Liverno.

Wie heeft dit ook al eens gedaan en heeft tips. Wat zijn leuke excursies, moeten we deze vooraf al boeken of pas tijdens de cruise ? Is het handig om entreetickets voor bepaalde bezienswaardigheden nu al te kopen?
Wat is echt de moeite waard om te bekijken enz..

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet op het schip zelf iets boeken! Dat is vaak veel duurder dan het zou moeten zijn. Het zijn geen plekken die je niet zonder groep kunt bezichtigen dus ik zou er zelf op uit gaan!
Vergeet je formal night kleding niet, en vooral geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een cruise in de middellandse zee geen excursies boeken aan boord, echt heel erg duur! Ik maak gebruik van www.shorebee.com. Ik vind het een handige site om voor te bereiden en op eigen gelegenheid eropuit te gaan. Scheelt veel geld en wat mij betreft minstens zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
zomer_zon schreef:
16-04-2018 12:34
Ik zou voor een cruise in de middellandse zee geen excursies boeken aan boord, echt heel erg duur! Ik maak gebruik van www.shorebee.com. Ik vind het een handige site om voor te bereiden en op eigen gelegenheid eropuit te gaan. Scheelt veel geld en wat mij betreft minstens zo leuk.
Dank je, ga ik eens naar kijken.
Martje2801 schreef:
14-04-2018 20:17
Vergeet je formal night kleding niet, en vooral geniet!
Niet elke cruise heeft dat gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven