Vakantie in het buitenland met kleine kids.

19-04-2018 09:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen met onze kinderen (onder de 8 jaar) een weekje op vakantie naar het buitenland. Spanje, Portugal enz als het maar niet te lang vliegen is. We willen graag een All in Hotel met de zee en het centrum op loopafstand. Met een leuk zwembad erbij en goede animatie voor de kinderen.

Iemand tips voor een leuke accommodatie?
ik zou voor turkije gaan (in de meivakantie ofzo), lekker betaalbaar en uurtje of 3 vliegen.
Royal wings is ons jaren geleden prima bevallen, ook de andere hotels van de royal groep zijn prima
Alle reacties Link kopieren
Moet ik toch aan deze serie denken:
https://en.wikipedia.org/wiki/Benidorm_(TV_series)

zoek je zoiets?
:)
Onder de 8 (dan denk ik aan 6 en 7 jaar) zijn toch geen "kleine kids" meer?

Anyway, ga naar een willekeurige site die pakketreizen aanbiedt, geef je voorkeuren in (all in, zwembad, animatie, data etc) en kijk wat eruit rolt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Turkije gaan.
Delphin BE grand heeft een geweldig waterpark voor de kinderen. Delphin Imperial is ook een goed en fijn resort. ( vorig jaar 2x geweest en erg goed bevallen)
Royal wings is prima, maar verouderd. Royal Seginus is het nieuwe paradeplaatje van de stone group.
Al deze resorts liggen in Lara, +/- 20-30 min vanaf de luchthaven
Alle reacties Link kopieren
Turkije is misschien ook nog eens optie ja. Ik zal eens kijken naar die Delphin BE grand.

Wij hebben 3 kinderen van 8, 6 en 3.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Fuertuventura, Canarische Eilanden.
We verblijven op vakantiepark Origo Mare van Pierre et Vacances. Ze hebben o.a. huisjes met 2-3 slaapkamers (fijn !), meerdere zwembaden, voetbalveld en animatie. All inclusive is ook mogelijk. Het ligt niet direct aan zee maar met een auto is dat wel vlakbij.

https://www.pierreetvacances.com/nl-nl/ ... rrency=EUR
Te boeken bij o.a. Corendon, Prijsvrij, Sunweb etc.

Je zou ook eens kunnen kijken naar (middel)grote campings, daar is juist vaak goede animatie voor kinderen in die leeftijd en geweldige zwembaden.
Huur je een luxe stacaravan met 3 slaapkamers, overdekt terras en airco.
In de meivakantie kun je voor ca. 200-300 euro voor een weekje zoiets gemakkelijk vinden.
Kijk maar eens bij Eurocamp o.i.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven