Hotel of motel tussen Dan Diego en LA

22-04-2018 21:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn met het gezin van 4 een reis door de VS aan het plannen en vinden de hotels erg duur. We vragen ons afvragen is of je ook gewoon ergens ter plekke een motel kan vinden tussen San Diego en LA aan de kust. Of moet je juist vooruit boeken? We hebben gehoord dat Delmar of Laguna beach leuk zijn. Het gaat om 1-6 augustus as.
En dezelfde vraag voor een hotel/motel in LA voor 5 augustus... waar in LA kun je het beste zitten?
Alle reacties Link kopieren
Op drukke plekken (en dat is die regio) zou ik vooraf boeken. Hotels kunnen in die steden gewoon echt vol komen zitten en dan heb je pech. Kijk niet raar op als je op de bonnefooi daar aan komt en 300 dollar per kamer voor de laatste schimmelige motelkamer moet neertikken die je vooraf voor 30 dollar had kunnen reserveren.

Verder: leg je er maar bij neer... Hotels zijn daar nu eenmaal duur.

LA kun je het beste helemaal niet zitten... Is een erg tegenvallende stad vind ik. Zou mijn tijd vooral richten op San Diego, dat vind ik een stuk leuker.
Als je gewoon roadside motels wil, kijk dan bij ketens als Econo Lodge, Motel 6, Super8, Quality Inn etc. Bij booking.com boeken is goedkoper dan bij de balie heb ik zelf ondervonden. Dan boekte ik alsnog online terwijl ik al aan de balie stond.
Laguna Beach is erg duur. Hoe luxe wil je het maken? Je hebt zat degelijke motelletjes onderweg. Tijdens hoogseizoen kan veel idd vol zitten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom precies tussen San Diego en LA?
Deze afstand valt goed mee en is goed te rijden.
Helemaal als je via Anaheim (Disney) gaat.

Verder vallen motel prijzen best mee, het hangt echt af van de plaats waar je gaat zitten. Voor august ben je al aan de late kant. De goedkopere opties zijn ongetwijfeld al weg.
Flashy schreef:
22-04-2018 23:53
Waarom precies tussen San Diego en LA?
Deze afstand valt goed mee en is goed te rijden.
Helemaal als je via Anaheim (Disney) gaat.

Verder vallen motel prijzen best mee, het hangt echt af van de plaats waar je gaat zitten. Voor august ben je al aan de late kant. De goedkopere opties zijn ongetwijfeld al weg.
Dit inderdaad.

Maar om een antwoord te geven op je vraag: San Clemente en Encinitas zijn erg leuk en goedkoper dan Laguna Beach.

Los Angeles heeft prachtige musea en hele leuke wijken. Het is alleen geen stad waar je even naar het centrum rijdt en alle hoogtepunten ziet. Kijk van tevoren online of in een reisgids welke delen van LA jullie aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
Zoals de anderen boven mij al zeiden is reserveren zeker een must. Vooral als je in het hoogseizoen gaat.

Via booking reserveren vind ik altijd fijn. Hotels met minimaal een 7.5 als cijfer zijn acceptabel.

Als ik jou was zou ik niet te lang wachten met boeken.

Verder geen tips voor goede hotels. Ik heb in een goed hotel in LA gelogeerd maar deze lag niet prettig namelijk vlakbij Korea town. Overdag prima maar ver weg van alles.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
L.A je houdt er van of haat het ,maar wat er idd gezegd wordt de bezienswaardigheden liggen idd ver uit elkaar. ik was er vorig jaar en heb mij prima vermaakt. ik logeerde bij vrienden dus heb helaas ook geen tips qua hotel.

Santa Monica zou ik ook aanraden om heen te gaan, weet niet hoe oud je kinderen zijn maar de arcade op de pier is een aanrader ;-)
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven