Rustig plekje aan het water (omgeving Den Bosch)

23-04-2018 11:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man moet voor zijn werk een halve dag in Den Bosch zijn. Nu wilde ik hem met de kinderen daar afzetten en later komen halen. Ondertussen wil ik even met ze naar het water. Picknickmand mee en spelen aan het water. Ik wil alleen niet naar zo’n recreatieplas maar gewoon ergens waar het redelijk rustig is. Ergens aan de Maas ofzo. Het hoeft ook niet zo spectaculair te zijn want het is maar voor 2-3 uurtjes en mijn kids vermaken zich wel met water en zand en ik met een boek.

Heeft er iemand een tip? Mag ong. een half uur van Den Bosch liggen.
Alle reacties Link kopieren
De IJzeren man.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De ijzeren man is echt een recreatieplas en dat wil ik niet. Ik zoek echt zo’n plekje waar bijna niemand vanaf weet zeg maar. Niet al te druk.

Mijn oudste zoon kan niet zo goed tegen prikkels en drukte. Vandaar dat het geen recreatieplas moet zijn.
Probeer eens de Zuiderplas in Den Bosch. Nooit veel drukte ervaren daar, maar dat kan intussen wel veranderd zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zuiderplas is met mooi weer heel druk. In ieder geval wel bij het strandje.

Ik denk dat het moeilijk wordt om iets heel rustigs te vinden. Als het geen heel mooi weer is kan de zuiderplas of de oosterplas lekker rustig zijn maar met mooi weer zijn alle strandjes druk.
Aan de overzijde van de plassen is het rustiger maar daar kun je niet met zand spelen en is het misschien gevaarlijk diep.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet langs de Maas of de Waal gaan zitten met kleintjes en een boek willen lezen.
De rivieren zijn erg gevaarlijk.

Zandmeren in Kerkdriel?
Is wel een recreatieplas maar volgens mij kan je daar prima een rustig plekje opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ijzeren man heeft een recreatiegedeelte maar ook kun je er helemaal omheen lopen als je voorbij het strand gedeelte loopt waar je allemaal kleine inhammen hebt. Geen geel zand maar wwl zand. Halverwege ligt er nog wel geel zand maar dat is denk ik tever lopen. 2km ongeveer. Picknick kleed mee en js kunt er gerust een rustig plekje vinden.
Alle reacties Link kopieren
consuelabananahammok schreef:
23-04-2018 11:57
Ik zou niet langs de Maas of de Waal gaan zitten met kleintjes en een boek willen lezen.
De rivieren zijn erg gevaarlijk.

Zandmeren in Kerkdriel?
Is wel een recreatieplas maar volgens mij kan je daar prima een rustig plekje opzoeken.

Wilde ik ook noemen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ergens langs de Dommel?

Wij zijn ooit met een bootje op de Dommel geweest en toen viel mij op dat er zulke mooie oevertjes waren.

En anders bij Ammerzoden, daar is ook een soort van waterplas heb ik vernomen.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven