overnachting Duitsland met kinderen

23-04-2018 14:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand een tip voor een overnachting in het zuiden van Duitsland met kinderen?
we gaan in juni met de auto naar het Gardameer in Italië en we reizen met 2 kinderen van 1 en 3 jaar.

we zoeken ongeveer halverwege, tot de grens van Oostenrijk (of net in oostenrijk) een fijne plek om te overnachten. enige vereiste is dat we 2 slaapkamers hebben en verder is het leuk als er voor de kinderen iets leuks te doen is maar dat is geen must.

wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Hotel Fantasia in Fussen. Enkele meters voor de Oostenrijkse grens. Voor twee slaapkamers is twee kamers boeken het handigst denk ik. Wij hadden een familiekamer. Voor de kinderen staat er een trampoline in de tuin. Uitgebreid ontbijt buffet en Fussen is erg leuk om s avonds een pizaatje te eten.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Inzell!
Wij hadden afgelopen wintervakantie een overnachting in Ulm, Leomar Flatrate hotel. Met aparte slaapkamer voor kinderen.
Wij hebben vorig jaar overnacht vlak voor de Zwitserse grens (Bazel) in het plaatsje Weil am Rhein in Duitsland. Maar ik weet niet waar je woont in nl of hoe jullie gaan rijden dat je bij de Oostenrijkse grens wil overnachten?
Alle reacties Link kopieren
we rijden bij Venlo Duitsland in en via het westen van Duitsland naar Oostenrijk en daar de brennerpas volgens mij. ben niet zo thuis in autowegen haha
Alle reacties Link kopieren
en bedankt al voor de reacties! ik ga ze allemaal bekijken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven