Wie kan of mij helpen

23-04-2018 16:09 14 berichten
Wie kan of wil mij helpen met een probleem alstublieft ..?
Ik heb vorig jaar wat problemen gehas met mijn onderbenen waardoor ik nu nog even geen
auto kan rijden maar ik wil graag hele goede kennisen gaan opzoeken aan de emterbroekerdijk
in hardenberg dus wil ik vragen of er iemand is die mij tegen betaling evt kan brengen vanuit rotterdam , ik hoor graag of er iemand
is die er evt tijd voor heb

Mark vd Bunt
Kun je niet met het openbaar vervoer? Of ken je niemand met een rijbewijs?
Die mensen die je wilt opzoeken, wonen zelf ook in de negorei.
Kans is groot dat ze een auto hebben of in élk geval iemand in het dorp kennen met auto.
Kunnen ze je niet ophalen van station Hardenberg?
Je doet er met de trein net zo lang over als met de auto, gerekend vanaf Rotterdam Centraal.
En anders regel je een taxi vanaf station Hardenberg.

Want moet je chauffeur dan ook nog in the middle of nowhere op je wachten tot je terug wil...?
Deze vraag kun je het beste aan je eigen vrienden en familie vragen.
Regel dat je door iemand uit je eigen omgeving wordt gebracht. Of neem een taxi.
Niemand gaat een vreemd persoon van een forum in de auto meenemen, ik hoop dat je zelf ook inziet dat dat niet verstandig is. Voor beide partijen niet.
Bovendien is het raar dat je kennissen jou niet opzoeken. Ik neem aan dat ze weten dat je problemen hebt met vervoer?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt vanaf Rotterdam rechtstreeks naar zwolle. Vanaf daar kun je naar Ommen of Emmen met de trein. De meeste mensen in het oosten hebben een auto dus ze kunnen je daar vast ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Tegen een goede vergoeding doe ik alles ;-)

Mijn woonplaats -> Rotterdam -> Emtenbroekerdijk, Bruchterveld (4 1/2 uur rijden a 50 per uur)
Plus Emtenbroekerdijk -> Rotterdam -> mijn woonplaats (3 1/2 uur rijden a 50 per uur)
Plus 670km a 23ct per km

Zeg voor Euro 560,= wil ik dat best doen... en dan mats ik je, want nomaliter ligt mijn uurtarief hoger... :-D
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
23-04-2018 17:26
Tegen een goede vergoeding doe ik alles ;-)

Mijn woonplaats -> Rotterdam -> Emtenbroekerdijk, Bruchterveld (4 1/2 uur rijden a 50 per uur)
Plus Emtenbroekerdijk -> Rotterdam -> mijn woonplaats (3 1/2 uur rijden a 50 per uur)
Plus 670km a 23ct per km

Zeg voor Euro 560,= wil ik dat best doen... en dan mats ik je, want nomaliter ligt mijn uurtarief hoger... :-D

En de uren tussen afzetten en weer terug? Die reken je niet?
Informeer eens in je eigen stad of er organisaties zijn met vrijwilligers die dit voor je willen doen. Ik denk niet dat je die hier gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
:nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun je geen gebruik maken van de deeltaxi of iets anders. Al is het maar een taxi naar het station zodat je daar de trein kan pakken.
Al eens op de site van Valys gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan altijd af of je helemaal geen (facebook)vrienden/familie/kennissen/buren hebt die dit tegen betaling willen doen, en dat je je daarom maar aanmeld bij een willekeurig landelijk forum voor vrouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
tuinonderhoud0107 schreef:
23-04-2018 16:09
dus wil ik vragen of er iemand is die mij tegen betaling evt kan brengen vanuit rotterdam

Een taxi.
chocolol schreef:
24-04-2018 00:10
Een taxi.
Precies mijn gedachte! Dat bestaat gewoon en noemen ze een taxi. Hoezo moeilijk doen met zoiets vragen op een forum O_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven