Wie weet waar in Noorwegen dit is?

23-04-2018 20:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je van die plekken en denkt, daar wil ik wel een keer naar toe!

Afbeelding

Deze foto heb ik als bureaubladachtergrond maar ik heb echt geen idee waar in Noorwegen dit is (Lofoten waarschijnlijk, maar welke plaats?)
De naam van de foto (Ghislain Mary = de naam van een fotograaf) en de naam op het grote witte gebouw rechts op de foto brengen me niet verder helaas.

Maar hopelijk weet iemand het hier wel zodat ik wat gerichter reisplannen kan maken (en ik weet het, er zijn meer prachtige plekken in Noorwegen maar ik wil hierheen!) :) Alvast bedankt voor het meedenken.
calamitycat wijzigde dit bericht op 23-04-2018 20:19
0.08% gewijzigd
...
Het dorp/ vissersplaatsje " Reine" volgens Google.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Ana_Isabel, hoe ben je daar zo snel achter gekomen?
Dat is het inderdaad, heel erg bedankt!

Slotje dan maar? :-D
...
Alle reacties Link kopieren
Als je googlet op afbeeldingen kom je hier uit https://nl.wikipedia.org/wiki/Reine

https://www.google.nl/imghp?hl=nl_NL

Sleep je afbeelding daarheen en je vind dezelfde en vergelijkbare afbeeldingen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Echt ongelofelijk knullig dat ik dat zelf niet bedacht heb :$

Reine, here I come!! :cheer2:
...
Calamitycat schreef:
23-04-2018 20:21
Wauw Ana_Isabel, hoe ben je daar zo snel achter gekomen?
Dat is het inderdaad, heel erg bedankt!

Slotje dan maar? :-D
:)

Op de afbeelding gaan staan en klikken op : " zoeken op Google naar afbeelding"

Ik hoop dat je een mooie reis er naar toe mag maken! Het is inderdaad prachtig :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! :D
...
Noorwegen is zo mooi. Ik raad je echt aan om een boottochtje te doen over een paar fjorden dan kom je zulke mooie dingen tegen. Het plaatsje van de foto komt me bekend voor maar het kan ook goed zijn dat het een ander dorpje is dan waar ik ben geweest tijdens een boottochtje.

Staat Jotunheimen verkennen al op de planning?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er nog helemaal induiken hoe en wat Closednote. Reis wordt waarschijnlijk volgend jaar en wordt sowieso al een uitdaging want ik heb geen rijbewijs... Het plan is dus eigenlijk om volop te genieten in en om Reine zelf en wat excursies te doen.
Boottocht zal het sowieso worden omdat het volgens mij een van de weinige manieren is om überhaupt in Reine te komen :)
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven