Parkeren in Arnhem voor dag + nacht, tips gezocht!

25-04-2018 20:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Deze koningsdag wil ik graag bij iemand vieren die op kamers zit in het centrum Arnhem, echter weet ik niet goed waar ik kan parkeren. Ik zie rondom de straat (Brugstraat) alleen maar plekken voor vergunningshouders. Deze vriendin reist altijd met OV en heeft ook geen idee. Ik heb een parkeergarage overwogen maar denk dat dat toch heel duur ga worden (ik blijf overnacht dus het zal sowieso al meer zijn dan het dagtarief). Ik vind het niet erg om wat te betalen, ik vind het ook niet erg om ergens te parkeren en een stukje met OV te reizen, zolang mijn auto maar veilig staat.

Wie weet waar ik veilig en betaalbaar mijn auto kwijt kan in of nabij het centrum van Arnhem (voor langer dan een dag)? Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben...
Auto in een dorp nabij zetten en een stukje de trein naar centrum pakken.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je bij het Gelredome parkeren en dan de bus pakken naar de stad. Of lopen, is ook leuk over de brug, maar wel best een stuk.

http://www.transferiumparkeren.nl/arnhem-gelredome
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
voor zover ik weet kun je bij station Velperpoort in de buurt, daar in de woonwijk, gratis parkeren. Is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum
Alle reacties Link kopieren
Gelredome, mits er niks te doen is.
Iets voorbij Velperpoort kan inderdaad ook
Alle reacties Link kopieren
Juultje schreef:
25-04-2018 20:11
Volgens mij kun je bij het Gelredome parkeren en dan de bus pakken naar de stad. Of lopen, is ook leuk over de brug, maar wel best een stuk.

http://www.transferiumparkeren.nl/arnhem-gelredome
Dit. Gelredome. Volgens mij is daar niks te doen de komende dagen.

Bij velperpoort is toch een garage? Of bedoelen jullie dan parkeren in een willekeurige straat in het spijkerkwartier? Ik geloof dat ik mijn auto dan liever in Arnhem Centraal betaald zou zetten. Na 18.00 betaal je 50 cent per uur maar staat ie een stuk veiliger.
onsjanneke wijzigde dit bericht op 25-04-2018 20:46
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij auto niet in een van de woonwijken bij velperpoort zetten, qua veiligheid. Overigens ook daar in de buurt markt(en) met koningsdag. Je zou de auto misschien wel bij een van de bedrijven aan de velperweg kunnen zetten en vanaf daar lopen /bus kunnen plakken
Alle reacties Link kopieren
Onder het station is na 6u maar 50 cent per uur
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Gelredome idd of het dorp Elst heeft gratis parkeergarage bij t station. Als je goedkoop met ov kunt reizen is dat waarsch goedkoper dan parkeren in de stad
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Bedankt voor de reacties! Gelredome klinkt goed :) Stukje met de bus vind ik geen probleem. Dank allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven