Vliegen met vitaminepillen in koffer.

01-05-2018 16:48 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken vlieg ik van Dusseldorf naar Marrakech.

Ik slik een aantal pillen standaard iedere dag. Dit zijn: vitaminepillen, visoliesupplementen en Maca.
Ik wil dit graag meenemen op vakantie, alleen ik vraag me af of ze dit misschien niet verdacht zouden vinden?

Ik doe het dan gewoon in een plastic zakje met precies de juiste hoeveelheid.

Niet in m'n handbagage maar in de koffer.

Ik zit er niet echt op te wachten om eruit te worden gehaald. Iemand hier ervaring mee?
In de originele verpakking meenemen.
Alle reacties Link kopieren
staan ze op de lijst van verboden middelen? (lijkt me niet ;-) . Wel originele verpakking meenemen en normale voorraad die je nodig hebt ( dus geen hele pot, dan kan het op handel lijken)
Alle reacties Link kopieren
ik zou het trouwens wel in je hand bagage meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook alleen in de originele verpakking meenemen, zodat het minder snel voor iets anders aangezien wordt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet op de lijst van verboden middelen.

Ja, wel handbagage? Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
01-05-2018 16:52
Nee, niet op de lijst van verboden middelen.

Ja, wel handbagage? Hoezo?
dan ben je er zelf bij mochten ze er iets van vinden.
Drugs wordt wel op wat meer gecontroleerd dan alleen de verpakking waar iets in zit. Anders was het wel erg makkelijk om iets mee te smokkelen. Maar alles waarmee je de schijn tegen je kunt hebben zou ik vermijden, dus inderdaad in de verpakking houden.
Neem gewoon een foto van je potjes pillen en koop daar ter plaatse bij een soort drogisterij die vitamine pillen.
Maak je geen zorgen ik doe-het-zelf regelmatig. Er zijn ook zat mensen die een slaappil meenemen, om in het vliegtuig te slapen.

En anders gewoon een paar dagen even niet, dat kan best met vitaminepillen, mocht je het toch te spannend vinden.
Alle reacties Link kopieren
tjonge, ook een manier om je reisduur te verlengen :hihi:

(neem je wel vitamine D mee, mocht het raampje in de gevangenis aan de kleine kant zijn?)
Lorem Ipsum
Als ik op reis ga heb ik altijd mijn medicatie bij in mijn handbagage en reserve in mijn koffer. Er heeft werkelijk nog nooit iemand naar gevraagd. Dus ik denk dat gewone vitaminepillen al helemaal geen probleem zijn over het algemeen.

Neem wel altijd de originele verpakking mee of het staat op de strip die ik bij heb.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man neemt altijd een plastic zakje met vitaminepillen mee, al jaren. Er heeft nog nooit iemand naar gevraagd. Mijn dochter heeft zakjes Forlax en daar kijken ze ook niet naar om.
Je zou denken dat het moet kunnen maar mijn advies: doe maar niet. Je kan best de vakantie zonder deze vitaminen / kruiden
doorbrengen. Stel het brengt wel verwarring op, dan levert het veel vertraging op voor het duidelijk is.
Ik neem ook geregeld een klein zakje met wat pillen mee. Heeft nog geen haan naar gekraaid. Ik denk dat de halve wereld op die manier z'n supplementen meeneemt.
Alle reacties Link kopieren
ik zou een receptje vragen aan je huisarts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat ik de vitaminepillen maar laat zitten, en dan de Maca pillen in mijn handbagage. Deze heb ik wel echt nodig, want die zorgen ervoor dat mijn hormoonhuishouding op peil blijft, dus die wil ik echt niet 8 dagen missen. En dan neem ik gewoon precies de goede hoeveelheid mee, zodat ik niet op de terugweg weer met het gedonder zit. Bedankt voor jullie reacties :)
Vorig jaar naar sicilie moest ik foliumzuur meenemen. Had het in de originele drukstrip laten zitten en was geen enkel probleem. Denk dat als het in een boterhamzqkje zit je wel vragen kan krijgen.
Stephje123 schreef:
01-05-2018 22:46
Ik denk toch dat ik de vitaminepillen maar laat zitten, en dan de Maca pillen in mijn handbagage. Deze heb ik wel echt nodig, want die zorgen ervoor dat mijn hormoonhuishouding op peil blijft, dus die wil ik echt niet 8 dagen missen. En dan neem ik gewoon precies de goede hoeveelheid mee, zodat ik niet op de terugweg weer met het gedonder zit. Bedankt voor jullie reacties :)

Ja, heb je goede ervaringen met maca? Wat heb je gemerkt? En hoe snel merkte je dat?
Ik overweeg het zelf te kopen, dus ben even heel benieuwd welke invloed dat kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoezitdit schreef:
01-05-2018 22:50
Ja, heb je goede ervaringen met maca? Wat heb je gemerkt? En hoe snel merkte je dat?
Ik overweeg het zelf te kopen, dus ben even heel benieuwd welke invloed dat kan hebben.
Ik ben er echt nét mee begonnen! Dus heb nog niet echt een idee. Maar daarom wil ik dus die 8 dagen de maca wel blijven slikken.
Ik heb er super veel over gelezen en a.d.h.v. dit YouTube filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=xGR0xt6evdw

toch besloten het te kopen. Ik wist al wel dat mijn hormoonhuishouding uit balans is, en een huisarts in spe die raadde mij aan om dit eens te proberen. Het vult niet je hormonen aan, maar zorgt ervoor dat het meer in balans is.

Ik zal je aanraden het gewoon te proberen.
Alle reacties Link kopieren
dubbel.
Stephje123 schreef:
01-05-2018 23:34
Ik ben er echt nét mee begonnen! Dus heb nog niet echt een idee. Maar daarom wil ik dus die 8 dagen de maca wel blijven slikken.
Ik heb er super veel over gelezen en a.d.h.v. dit YouTube filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=xGR0xt6evdw

toch besloten het te kopen. Ik wist al wel dat mijn hormoonhuishouding uit balans is, en een huisarts in spe die raadde mij aan om dit eens te proberen. Het vult niet je hormonen aan, maar zorgt ervoor dat het meer in balans is.

Ik zal je aanraden het gewoon te proberen.
Ja, ga ik doen. Ik moet het nog in huis halen dus moet nog uitzoeken welk merk enzo.
Goed om te horen dat ook huisartsen dit aanbevalen. Ben erg benieuwd.
Ik zou de pillen niet 'los' in een zakje doen, maar gewoon in de strips laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hoezitdit schreef:
02-05-2018 08:16
Ja, ga ik doen. Ik moet het nog in huis halen dus moet nog uitzoeken welk merk enzo.
Goed om te horen dat ook huisartsen dit aanbevalen. Ben erg benieuwd.
Ik heb ‘Maca extra sterk’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven