Reisorganisatie

18-05-2018 13:36 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guys, ik ga voor het eerst zelf op reis en wil waarschijnlijk naar Parijs of Milaan. Het lijkt mij handig om het all-inclusive te boeken. Kunnen jullie mij goede reisorganisaties aanraden of uitleggen hoe het all-inclusive werkt?
All inclusive op citytrip? Boek gewoon een vliegticket en een hotel via booking.com
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-05-2018 13:38
All inclusive op citytrip? Boek gewoon een vliegticket en een hotel via booking.com
Hoe werkt het dan met vervoer? Vanuit de airport etc.
Alle reacties Link kopieren
Dollybird schreef:
18-05-2018 13:40
Hoe werkt het dan met vervoer? Vanuit de airport etc.
Dat kan je toch gewoon zelf uitzoeken? Met de bus naar je hotel?
Je kan evt. je hostel/hotel bellen met welke bus je neemt. Je bent vast niet de eerst....
Those who don’t believe in magic will never find it
Shuttlebus en/of taxi. Naar Parijs kun je ook gewoon met de trein.
Alle reacties Link kopieren
Voor een allereerste keer alleen kun je ook via een reisbureau als uitzoeken niet je ding is en je het spannend vindt!
Kijk op tripadvisor reviews om een hotel uit te kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan vaak tijdens het boeken bij bijvoorbeeld Expedia al een taxi bijboeken die je naar het hotel brengt.
Dit is geen all-inclusive. Dat betekent al het eten en drinken er bij. Dan kan meestal niet bij een city trip (is meer voor zonvakanties) en is ook niet leuk. Ontbijt bijboeken kan wel (en zou ik in jouw geval doen).
Alle reacties Link kopieren
Boek een treinkaart, boek een hotelkamer

je stapt in je woonplaats op de trein, stapt uit in Amsterdam (Rotterdam) etc.
Stapt over op de Thalys, zoek je gereserveerde plek. Zak onderuit.
Stap in Parijs uit, loop naar de metro en zoef naar je hotel
Alle reacties Link kopieren
Dollybird schreef:
18-05-2018 13:40
Hoe werkt het dan met vervoer? Vanuit de airport etc.
Net zoals hier, je stapt in de trein, metro of bus. Via google vind je internationale OV.

Daarbij met Thalys stop je zo ongeveer in het midden van Parijs en daar pak je metro.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed je kunt ook met een busreis mee. Peter Langhout ofzo...of zoek eens op van die stedentrip/weekend deals. Google is je vriend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
TO, het is handig om meteen te weten hoe de metro werkt. Want zodra je in je hotel bent, heb je de metro weer nodig om op andere plekken in de stad te komen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-05-2018 14:24
TO, het is handig om meteen te weten hoe de metro werkt. Want zodra je in je hotel bent, heb je de metro weer nodig om op andere plekken in de stad te komen
Dat kan ik me wel voorstellen! Is het een beetje te doen voor een toerist?
Zou vanuit centrum wel met taxi naar hotel gaan. Dan hoef je niet te zoeken terwijl je nog met je bagage sjouwt.
Vergeet op vliegveld niet een touristische plattegrond mee te nemen. En boek een hotel wat vlak bij een metrohalte zit.
Alle reacties Link kopieren
Dollybird schreef:
18-05-2018 14:27
Dat kan ik me wel voorstellen! Is het een beetje te doen voor een toerist?
ja hoor, je haalt een hand vol kaartjes (ik koop er tien tegelijk in een 'carnet') gewoon bij de automaat.
en je kijkt even goed hoe de metro's lopen, en waar je (eventueel) over moet stappen. En dan is het eigenlijk gewoon de gekleurde lijnen volgen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! <3
lilalinda schreef:
18-05-2018 14:31
ja hoor, je haalt een hand vol kaartjes (ik koop er tien tegelijk in een 'carnet') gewoon bij de automaat.
en je kijkt even goed hoe de metro's lopen, en waar je (eventueel) over moet stappen. En dan is het eigenlijk gewoon de gekleurde lijnen volgen.
Gewoon een dagkaart of meerdaagse kaart kopen die geldig is in alle OV van een stad is praktischer.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-05-2018 14:34
Gewoon een dagkaart of meerdaagse kaart kopen die geldig is in alle OV van een stad is praktischer.
ik gebruik altijd alleen de metro, voor mij is het feit dat je amper iets (1 euro 50) betaalt per rit dan doorslaggevend
Alle reacties Link kopieren
je boekt een ticket , zoekt uit waar de airport express is (dus de bus/trein whatever) die naar centrum gaat , zoekt op google je hotel op , neemt desnoods taxi en klaar is kees.. Neem reisgidsje mee om de stad te verkennen en veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-05-2018 14:31
ja hoor, je haalt een hand vol kaartjes (ik koop er tien tegelijk in een 'carnet') gewoon bij de automaat.
en je kijkt even goed hoe de metro's lopen, en waar je (eventueel) over moet stappen. En dan is het eigenlijk gewoon de gekleurde lijnen volgen.
paris visite kaart is goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Dollybird schreef:
18-05-2018 14:27
Dat kan ik me wel voorstellen! Is het een beetje te doen voor een toerist?
Nee ze verdwalen allemaal met bosje tegelijk en de meeste worden ook niet levend terug gevonden in Parijs of Milaan.

Is dit een (school/marketing) onderzoek ofzo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Google maps werkt ook buiten NL, wist je dat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een Paris Visite kaart kopen voor een pasr dagen. Heel handig. Kun je onbeperkt met de bus, trein of metro.
En vanaf het vliegveld gaan er snelle bussen naar het centrum van Parijs. Staat op het vliegveld aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Dollybird schreef:
18-05-2018 14:27
Dat kan ik me wel voorstellen! Is het een beetje te doen voor een toerist?
Nee.. niet te doen.. daarom gaan er miljoenen naar die steden ... echt.. ;-)
Hoe oud ben je? Je klinkt nogal jong. Dit is basis kennis wat je hier vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven