Retraite / kuuroord / ontspannen....

21-05-2018 09:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden zijn er veel mooie dingen op mijn pad gekomen en heb ik ontzettend hard gewerkt. Ik ben voor mezelf begonnen en het was een instant succes. Geweldig natuurlijk, maar nu loop ik op mijn tandvlees.

Ik wil op tijd aan de bel trekken en graag binnenkort een lang weekend flink mijn batterijen opladen. Ik weet alleen niet zo goed hoe. Heeft iemand een leuk idee?

Mijn voorkeuren / verwachtingen:

- ik zou graag een lang weekend / 5 dagen weg willen
- buiten de stad, ergens ontspannen buiten
- ik ben niet spiritueel / religieus / zweverig
- ik hou van lezen, schrijven, tekenen en schilderen
- ik hoef niet tot allerlei nieuwe inzichten te komen, ik zit niet met grote vragen. Ik heb gewoon ontspanning nodig
- ik sta voor een hoop dingen open, behalve complete stilte of een week alleen maar gestampte broccoli eten
- locatie maakt niet uit, kan NL zijn of Europa, iets verder weg lijkt mij gezien de duur wat omslachtig

Wie heeft er een leuk idee voor mij?
Volstaat een rustig hotelletje op de Veluwe dan niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik dan teveel verleiding heb om de hele tijd op mn telefoon mn mail te gaan zitten checken...
gizzmo-returns schreef:
21-05-2018 09:33
Volstaat een rustig hotelletje op de Veluwe dan niet?
Dat, of schiermonikoog ofzo
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zie nu in deze feed een advertentie verschijnen over een yoga en mindfulness vakantie in Spanje. Ik heb met deze computer niet eerder gezocht op dit onderwerp, maar kennelijk lezen de cookies van google de inhoud van de forum berichten om zo gericht te kunnen adverteren...
In Amsterdam is er een leuke painting retreat in juli.
Niet zweverig. Gewoon erg leuk om te doen. En gezellig met andere deelnemers.
's Ochtends schilderen, 's middags kan je of schilderen of lekker gaan wandelen in het park/bos.
http://www.ateliermolenpad.com/painting ... amsterdam/

Een aanrader. Ik heb dit gedaan.

Boek een rustig hotel buiten de stad.
Of een B&B in Amstelveen.
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
21-05-2018 09:40
Ik vrees dat ik dan teveel verleiding heb om de hele tijd op mn telefoon mn mail te gaan zitten checken...

En dat heb je, met Europa in je bundel, in het buitenland niét?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-05-2018 10:06
En dat heb je, met Europa in je bundel, in het buitenland niét?
Het gaat er niet om of het in NL of elders in de wereld is. Ik zou graag wat meer een doel hebben, zoals schilderen of yoga. Anders zit ik voor ik het weet weer de hele tijd op een scherm te turen.
Alle reacties Link kopieren
Abigail__ schreef:
21-05-2018 09:55
In Amsterdam is er een leuke painting retreat in juli.
Niet zweverig. Gewoon erg leuk om te doen. En gezellig met andere deelnemers.
's Ochtends schilderen, 's middags kan je of schilderen of lekker gaan wandelen in het park/bos.
http://www.ateliermolenpad.com/painting ... amsterdam/

Een aanrader. Ik heb dit gedaan.

Boek een rustig hotel buiten de stad.
Of een B&B in Amstelveen.

Zoiets lijkt me echt super leuk! Alleen liever niet in Amsterdam, want daar woon ik en ik wil juist even weg. Hoeft niet meteen ver weg, maar dit is wel heel dichtbij.
Ik was laatst aan het zoeken op workaway. In Zweden zit een dame die ergens in the middle of nowhere woont en mensen uitnodigt voor de gezelligheid, om samen te schilderen en als tegenprestatie samen een uurtje of zo werken in de eigen tuin. Spreekt zoiets je aan?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klinkt ook echt super! In de tuin werken vind ik ook erg ontspannend. Is dit wel een beetje te bereiken als je niet meteen een week gaat?
luiwammes schreef:
21-05-2018 10:26
Zoiets lijkt me echt super leuk! Alleen liever niet in Amsterdam, want daar woon ik en ik wil juist even weg. Hoeft niet meteen ver weg, maar dit is wel heel dichtbij.

Houd je van Italië of Griekenland?

Zoek eens op
Intuitive Painting Retreat (in Greece / Italy)
art holidays Greece
painting retreat Greece
creative retreat

Tekenen, schilderen, mozaïek leggen. Wat je wil.
Zonnig weer (meestal) en lekker eten.

Intuitive paiting betekent dat je lekker je gang kan gaan
in plaats van een landschap o.i.d. na te schilderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven