Reizen met de VW Multivan

25-05-2018 16:08 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb in andere discussies gezien dat er geschreven was over verschillende "reizen per busje". Helaas was er niet de juiste informatie voor mij. Mijn verloofde en ik zijn momenteel onze VW Multivan aan het ombouwen. Dan willen we reizen door van door middel van Spanje, Portugal en Frankrijk voor ongeveer 6 weken (in 2018 vanaf half augustus). Na al het ruim schoongemaakt en herbouwd - op dit moment is er een bed en een "opbergvak" - we hebben hulp nodig bij het maken van een kast. Het kast moet in twee gebieden worden verdeeld (rechts en links). Aan de rechterkant moet er ongeveer zo uitzien: https://www.sortimo.nl/bedrijfswageninr ... globelyst/: Bovendien moet de kast meerdere niveaus bevatten, die zijn onderverdeeld in lades en open ruimtes van verschillende grootte. De afzonderlijke laden moeten verwijderbaar zijn. Maar ze mogen tijdens het rijden niet uitvallen. De linkerkant moet open zijn en een dwarsbalk bevatten waarmee we kleding kunnen ophangen. De bevestiging van de kast is ook een groot probleem. Misschien heeft iemand er al ervaring mee en kan ons daarmee helpen? We zijn dankbaar voor elke hint! Verder kijken we ook uit naar tips van insiders over bezienswaardigheden en attracties. :-)
leef liefde lach (:
Ik zou even kijken op het busforum (www.bus-forum.nl) hier zitten meer mensen die dit hebben gedaan volgende mij, ik denk dat je daar wat meer informatie vandaan kunt halen dan hier. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een goede timmerman en leg je wensen voor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de geweldige ideeën. Ik zal mezelf op het forum informeren! :winkie:
leef liefde lach (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven