Kamperen in Duitsland

27-05-2018 17:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn ons aan het oriënteren op een kampeervakantie in Duitsland.

Al beetje via diverse sites gekeken maar wellicht zijn er hier mensen met leuke camping tips.

Zoeken een niet al te grote camping die leuk is voor kinderen 7 en 9, mogelijkheid tot zwemmen en een stadje en iets te doen in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Aan Titisee Zarte Woud camping Sandbank
Saarburg camping de Warsberg
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Camping in der Enz in Neuerburg.
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Niet voor dit jaar maar volgend jaar misschien :D
Alle reacties Link kopieren
marcellav schreef:
27-05-2018 17:58
Aan Titisee Zarte Woud camping Sandbank
Saarburg camping de Warsberg
Beide erg leuk maar ook wel erg groot.

Hier een zeer avontuurlijk jongetje die ik op zo een camping dus hele dag kwijt ben.

Dus liever een kleine camping
Alle reacties Link kopieren
Kirchzarten!
Gratis entree in plaatselijk zwembad (ligt naast de camping) en op loopafstand naar dorpje. Als campinggast krijg je een kaart om gratis met het openbaar vervoer te kunnen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Camping Perlenau in Monschau. Een niet zo massale natuurcamping in een prachtige omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even.
Wij zijn zelf aantal jaar geleden op Schwarzwaldhorn geweest in Simonswald. Mooie omgeving, gratis zwemmen in mooi gemeentelijk zwembad, maar weinig te doen voor kinderen wat ik me herinner (toen niet belangrijk, nu met peuter van 2 zoek ik iets met een speeltuintje / zandbak).
Alle reacties Link kopieren
Jisjis schreef:
27-05-2018 18:28
Kirchzarten!
Gratis entree in plaatselijk zwembad (ligt naast de camping) en op loopafstand naar dorpje. Als campinggast krijg je een kaart om gratis met het openbaar vervoer te kunnen :flirting:
Ja, dit vonden wij ook een hele leuke camping!
Niet zo heel klein, maar met een prachtig gemeentezwembad naast de camping.
En de omgeving is erg mooi! We hebben het er al jaren over dat we hier nog een keer terug naar toe willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven