Waar een leuke overnachting/stop richting zuid frankri

11-06-2018 21:47 9 berichten
Wij gaan begin augustus naar zuid Frankrijk (Millau) met 3 meisjes waarvan 2 kleintjes (1 en 3) en een tiener dochter en willen na ongeveer 7 uren rijden (met een paar plaspauze’s) rustig kunnen eten en lekker slapen om de volgende ochtend na het ontbijt weer verder te reizen richting plek van bestemming, is er iemand die hier ervaring mee heeft en een leuk kindvriendelijk hotel weet op ongeveer 6 a 7 uren rijden vanaf Nederland.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Www.linksundrechts.com
Alle reacties Link kopieren
Als je nu via de kaart eens opzoekt waar je ongeveer bent na 7 uur rijden, dan kan je via trivago bijvoorbeeld heel gemakkelijk een hotel (gezinskamer) boeken. Wat mij het makkelijkst lijkt is zo dicht mogelijk langs de snelweg, zodat je gauw weer op weg bent. Je kan vaak ook ontbijt er bij boeken.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
7 uur vanuit Groningen of vanuit Tilburg maakt nogal verschil. Ook maakt het uit of je met de caravan of met alleen een auto gaat. Mijn vraag is, hoeveel kilometer vanaf waar? Dan kun je gericht zoeken.
Firefragon, dit had ik ook al geprobeerd alleen zie dan door de bomen het bos niet meer🙈

Ekeim, duidelijk hoor.. we wonen in het noorden van het land.
Alle reacties Link kopieren
Zo werkt links und rechts ook. Bepaal je route en tot waar je wil rijden. Kies dan op de site de juiste kaart. Dan zie je welke hotels daar in de buurt zitten. Bepaal voor je zelf wat je wil betalen en welke faciliteiten je belangrijk vindt. En dan maar boeken.

Hoe moeilijk kan het zijn, wij doen dit al jaren zo. Wij boeken meestal rechtstreeks bij het hotel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eens in hotel Bristol in Mulhouse geslapen. Prima hotel, ook met kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij rijden veel verder tot biarritz, en overnachten altijd in orleans, net voorbij Parijs, en altijd in metcure of novotel, die ligt vast ook op jullie route .
Alle reacties Link kopieren
Voor de heenweg:
Medicis Home Beaune

En voor de terugweg:
Les Chambres de la Nied (net voorbij Metz)

Of het wat is kan ik over een paar weken vertellen. Die eerste heeft appartementen en die tweede een familiekamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven