Beetje verliefd op onvindbare Franse babe, help a girl out!

13-06-2018 12:30 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okeeee ik was afgelopen weekend met een paar vrienden op bezoek bij mijn beste vriend die een jaartje in Parijs woont. Ik heb dus met uitgaan in een hele dronkenbui een Franse jongen ontmoet. Ik moet zeggen hij was er net als ik aardig lekker aan toe kan ik me herinneren.

We hebben gekletst (met zijn gebrekkig Engels was dat nog een hele missie, wat op dat moment aardig grappig was omdat we dronken waren), Joost mag weten over wat we allemaal hebben gepraat. Ik heb uiteindelijk hem mijn nummer gegeven en toen zeiden we doei tegen elkaar.

Even later zijn we elkaar weer te lijf gelopen en zijn we wandelend samen ergens terecht gekomen in Parijs. Veel gelachen en gepraat. Uiteindelijk konden we ons niet inhouden en hebben we ergens in Parijs seks gehad. Dit was echt de best thing ever en dan heb ik het nog niet eens over hoe knap en leuk die was, pffff...

Inmiddels waren mijn vrienden een hele zoektocht naar me begonnen. Ik heb zelfs nog samen met hem met een Franssprekende vriendin die in Nederland zat gevideochat, om de weg terug richting het huis van mijn beste vriend te vragen. Zij vertelde me achteraf dat hij in Franse dronkentaal alleen meer zei hoe mooi ik was en blablablabla.

Na een uur met hem rondjes te hebben gelopen op zoek naar mijn vrienden liepen we eindelijk mijn beste vriend te lijf. Mijn beste vriend (die vloeiend Frans spreekt) vroeg dus aan die Franse jongen waar hij woonde en hoe hij naar huis ging, het was inmiddels al 5:30 ofzo.

Zijn batterij was leeg dus hij vulde zijn adres in, in de mobiel van mijn beste vriend. We kwamen erachter dat het helemaal in het oosten van Parijs was maar dat er gelukkig nog metro’s reden dus daar heb ik hem heen gelopen. Uitgebreid en liefdevol afscheid genomen volgens mijn beste vriend en toen ben ik naar huis gegaan. (Ik kan me sommige stukken van de avond niet eens herinneren eigenlijk haha)

Nu kan je het misschien al raden. Ik kan echt niet stoppen met aan hem denken. Het vervelende is: hij had geen Facebook of Instagram of wat dan ook. Ik ben zijn naam vergeten.... Ik heb zijn nummer niet. Hij wel de mijne. Ik weet niet eens zeker of ik het wel goed heb getypt, niet met 06 maar met +00316...

Hij heeft me dus niet gesms’t. Het enige wat ik me kan herinneren is dat ie management had gestudeerd. Daarnaast heb ik ook nog dat adres dat hij in de telefoon van mijn beste vriend heeft gezet. Wat trouwens het adres was van een artsenpraktijk in het oosten van Parijs. Misschien wel de praktijk van zn vader ofzoiets.... Achter die praktijk lag wel een two-bedroom apartment, dus misschien bedoelde hij dat... I have no ideaaa.

Ik zit inmiddels weer in Nederland. En ik word er gek van dat ik alleen maar aan hem denk.

Iemand tips over hoe ik hem kan vinden... of hoe je überhaupt iemand vindt met zeer gebrekkige info.

XXX
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft jou geen gegevens over zichzelf verstrekt. Ga er maar vanuit dat het eenmalig was.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon genieten van het gevoel dat je nu hebt.. Wsl valt ie enorm tegen "in het echt"..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Boek een weekend Parijs in hoop dat je hem weer tegen het lijf loopt. Je weet waar je ongeveer moet zijn.
Echt wel dat hij FB en/of Insta heeft, hij wilde jou dat alleen niet geven. Hij gaf niet voor niets een verkeerd adres (want kom op, natuurlijk is het een fake adres. Zelfs al zit er een appartement achter geeft hij dát adres, en niet dat van een tandartspraktijk), hij wilde gewoon niet dat jij weet waar hij woont én geen telefoonnummer/mail gegeven. Hoogstwaarschijnlijk is hij dus niet eens single.

Daarnaast heeft hij geen contact gezocht. Dat zegt genoeg hé? Hij vond het gewoon leuk je hoofd op hol te jagen. En daar is hij in geslaagd. Zijn die Fransen goed in. Gaat vanzelf over.
Alle reacties Link kopieren
(Ik kan me sommige stukken van de avond niet eens herinneren eigenlijk haha)

Hoe sneu.
himalaya wijzigde dit bericht op 13-06-2018 12:49
0.49% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kom op, zó dom ben je toch niet? Geen naam, geen facebook of wat, vals adres.... Je was leuk voor een wip en thats it.
Wat een ordinaire actie. Leuk ook voor je vrienden, die de halve nacht op zoek naar jou zijn geweest. Maar on-topic, als je over 30 jaar nog steeds aan hem denkt kun je je altijd nog opgeven voor Memories.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
13-06-2018 12:43
Hoe sneu.
Kom op Hima, jij bent toch ook jong geweest! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Triest verhaal dat je zo lam bent dat je hele stukken niet meer weet, maar wel naar bed gaat met een jongen die je niet kent.
Alle reacties Link kopieren
Je was zijn saturdaynight fuck. Ach je hebt ervan genoten zo te horen. Nu weer met beide beentjes op de grond en verder leven.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-06-2018 12:54
Kom op Hima, jij bent toch ook jong geweest! :mrgreen:

Ja, maar nog nooit dronken want ik drink geen alcohol.
Maar mensen die zo dronken zijn dat ze hele delen kwijt zijn, vind ik zo sneu.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een goed verhaal hoor!

Denk niet dat je hem moet zoeken/zal vinden dus geniet van de herinnering aan een bijzondere avond.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Als je dan maar niet een beetje zwanger bent of een beetje een soa hebt......
Bewaar een mooie herinnering (van datgene wat je nog weet dan...)
Best hilarisch trouwens dat dat adres een artsenpraktijk was. Wellicht een hint? :idee:
Anders laat je die beste vriend op dat adres een briefje in de bus doen. Dus bij dat appartement. Je hebt niets te verliezen. Straks blijf je je altijd afvragen hoe het zou zijn gegaan als je wel actie had ondernomen en moet Katja Schuuman met een cameraploeg van Memories er nog naar toe over een paar jaar.

Ben ik de enige naast TO die nog een beetje hoop heeft in een leuke romantische afloop?
sneeuwwitje80 schreef:
13-06-2018 14:04
Anders laat je die beste vriend op dat adres een briefje in de bus doen. Dus bij dat appartement. Je hebt niets te verliezen. Straks blijf je je altijd afvragen hoe het zou zijn gegaan als je wel actie had ondernomen en moet Katja Schuuman met een cameraploeg van Memories er nog naar toe over een paar jaar.

Ben ik de enige naast TO die nog een beetje hoop heeft in een leuke romantische afloop?

Mwah, je stomdronken laten nemen door een wildvreemde in een steeg is nu niet bepaald een romantisch begin van een langdurige liefde :hihi:
YouWish schreef:
13-06-2018 14:10
Mwah, je stomdronken laten nemen door een wildvreemde in een steeg is nu niet bepaald een romantisch begin van een langdurige liefde :hihi:
Haha dat is zo......maar het was wel in Parijs. Misschien dat ik er daarom nog een vleugje romantiek in zag.
sneeuwwitje80 schreef:
13-06-2018 14:12
Haha dat is zo......maar het was wel in Parijs. Misschien dat ik er daarom nog een vleugje romantiek in zag.


:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Op een bericht op het Viva forum gaat hij sowieso niet reageren, dus dit is niet een al te best begin van je zoektocht.
The eyes are useless when the mind is blind.
YouWish schreef:
13-06-2018 14:10
Mwah, je stomdronken laten nemen door een wildvreemde in een steeg is nu niet bepaald een romantisch begin van een langdurige liefde :hihi:
Des te beter. Je ziet hoe het met die romantische liefdes afloopt, hier op het forum. Misschien moeten we ons allemaal wat vaker stomdronken laten nemen in een steeg.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
13-06-2018 14:10
Mwah, je stomdronken laten nemen door een wildvreemde in een steeg is nu niet bepaald een romantisch begin van een langdurige liefde :hihi:
:rofl:
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
13-06-2018 14:12
Haha dat is zo......maar het was wel in Parijs. Misschien dat ik er daarom nog een vleugje romantiek in zag.
Precies! Ik bedoel maar...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een "babe" is toch een vrouw/meisje of ben ik nu gek?
En verder: laat het bij deze "mooie" herinnering.
Geen social media en het opgegeven adres klopt niet. En jij hebt jouw nummer gegeven en niks gehoord.
Dat zegt genoeg.

Ik hoop dat je het wel veilig gedaan hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven