Alleen op reis, vroeger terugkeren

18-06-2018 14:13 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in Kroatië op reis, ik ben er pas 3 dagen maar ik voel dat alleen reizen misschien niets voor mij is. Ik heb last van een paniekstoornis en die steekt nu hevig weer de kop op. Ik den eraan om woensdag terug naar huis te keren in plaats van zaterdag. Heb even nood aan een objectieve kijk en een beetje steun.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je in Nederland wanneer je een paniekaanval krijgt? Hoe lang duren die?

Neem anders een contact op met je huisarts of behandelaar.

In veel gevallen is weglopen van je angsten niet de beste oplossing. En er zal in Kroatie vast hele leuke activiteiten zijn waar je aan deel kan nemen. Of anders, neem een boek en ga op het strand of onder een boom lezen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Kun je in Kroatie doen, wat je anders in NL zou doen?
Iemand bellen?
Ik ben van mening dat je niet op moet geven. Zoveel dagen scheelt het namelijk ook niet. Plan je dagen lekker vol, maar zorg ook voor ontspanning. Ik denk dat er genoeg mensen zich de eerste keer alleen op reis zo voelen. Ik voelde me namelijk ook zo. Maar ik heb doorgezet en ik zou nu niet anders meer willen. Zijn er geen landgenoten in de buurt waar je contact mee kunt zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen georganiseerde tours die je daar kan doen met andere mensen? Misschien is het dan beter voor je vol e houden omdat je niet alleen bent?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit je in Kroatië? Ik ben er namelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik in Zadar, deze avond rij ik naar Plitvice. Waar ben jij @kattenkop?
Thuis kan ik eigenlijk enkel wachten en rustig worden tot de paniekaanval overgaat. Vandaag s het moeilijk en lijkt het niet echt over te gaan..
Alle reacties Link kopieren
oh, Plitvice is wel heel heel heel erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iets verder naar beneden. Half uur onder Sibenik. Daar heb je ook de Krka meren. Ik ben aan het kamperen, dus mocht je behoefte hebben aan gezelschap dan kan dat een optie Zijn!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb nog een tent over en een deken haha. Luchtbed kan geregeld worden.
Kattenkop schreef:
18-06-2018 14:39
Ik ben iets verder naar beneden. Half uur onder Sibenik. Daar heb je ook de Krka meren. Ik ben aan het kamperen, dus mocht je behoefte hebben aan gezelschap dan kan dat een optie Zijn!
wat lief van je!
Kattenkop schreef:
18-06-2018 14:39
Ik ben iets verder naar beneden. Half uur onder Sibenik. Daar heb je ook de Krka meren. Ik ben aan het kamperen, dus mocht je behoefte hebben aan gezelschap dan kan dat een optie Zijn!

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
18-06-2018 14:42
En ik heb nog een tent over en een deken haha. Luchtbed kan geregeld worden.
intrigerend, hoe kan je nu zomaar een tent en een deken over hebben maar geen luchtbed??? hahahah!!
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
18-06-2018 14:39
Ik ben iets verder naar beneden. Half uur onder Sibenik. Daar heb je ook de Krka meren. Ik ben aan het kamperen, dus mocht je behoefte hebben aan gezelschap dan kan dat een optie Zijn!
Heel lief van jou Kattenkop! Ben je alleen aan het kamperen daar?
Alle reacties Link kopieren
Nee samen met mijn vriend! Wij zijn allebei jonge dertiggers en zijn de hele dag lekker aan lezen, eten, zwemmen en kanoën!


Haha en voor de rest...
Wij hebben 1 grote tent en een opgooitent. We staan hier langer dus staat de grote tent. Bij een nachtje gebruiken we de Quecha. Dus die is nu leeg. En die extra deken heb je wel nodig in Oostenrijk s nachts in de bergen!

Jrijn, kan je proberen mij een privé bericht te sturen. Kunnen we desnoods gegeven uitwisselen en whatsappen of eventueel bellen!
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
18-06-2018 15:03
Nee samen met mijn vriend! Wij zijn allebei jonge dertiggers en zijn de hele dag lekker aan lezen, eten, zwemmen en kanoën!


Haha en voor de rest...
Wij hebben 1 grote tent en een opgooitent. We staan hier langer dus staat de grote tent. Bij een nachtje gebruiken we de Quecha. Dus die is nu leeg. En die extra deken heb je wel nodig in Oostenrijk s nachts in de bergen!

Jrijn, kan je proberen mij een privé bericht te sturen. Kunnen we desnoods gegeven uitwisselen en whatsappen of eventueel bellen!
Klinkt fantastisch, Ik heb een privéberichtje gestuurd. Ontvangen? Nu even 15min mijn gsm opladen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een whatsapp gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ah wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
:love:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lief! :heart:
Those who don’t believe in magic will never find it
Je bent een mooi mens Kattenkop !
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Jrijn is onderweg en ik denk dat ze elk moment hier kan zijn!
Kattenkop schreef:
18-06-2018 18:20
Dankjewel! Jrijn is onderweg en ik denk dat ze elk moment hier kan zijn!
Wil je met me trouwen? Wat een mooi mens ben jij! 💜
Wat een heerlijke empatische actie van je :flirting:

Veel plezier samen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven