Met ouders op vakantie

19-06-2018 18:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort gaan mijn ouders op vakantie, twee weken kamperen. Nu hebben ze gevraagd of ik nog een keertje mee ga. Ik ben 24 en net afgestudeerd. Mijn vriend kan in de zomerperiode niet op vakantie en met vriendinnen op vakantie is op dit moment geen optie. Ik heb dus eigenlijk wel zin om met mijn ouders mee te gaan. Hiernaast ben ik ook erg dankbaar dat ik nog de mogelijkheid heb om met mijn ouders op vakantie te gaan.
Maar ergens voelt het ook zo ontzettend knullig om met 24 jaar oud, twee weken met mijn ouders op de camping te gaan staan.

Wat vinden jullie?
Wat boeit het wat wij vinden?

Doe wat je wilt... En geniet van je ouders.
Gewoon gaan.
Gezellig toch? Gewoon doen!
Het is echt zonde om dingen te laten omdat anderen er wat van zouden vinden. Je vindt het leuk en niemand heeft er last van. Gewoon doen dus.
Ik ben als volwassene nog vaak met mijn ouders samen op reis geweest. Maar gelukkig niet in het hoogseizoen en ook niet op 'n camping. Maar als campings je ding zijn, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. Gezellig toch? Je hebt je ouders nu nog!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je ouders! Gewoon lekker meegaan en van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Lekker uitrusten, boeken mee en lekker genieten van niks moet, alles mag.
En als je het na een week toch niet meer kan houden, dan laat je je afzetten bij een treinstation en ga je op je eigen tempo terug naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Oo heerlijk lijkt me dat.. Lekker doen!
En als jij niet gaat.. Ga ik wel mee haha
Alle reacties Link kopieren
Mensen vinden overal wel iets van. Jammer dat je daardoor gezellige momenten mist.

Heel veel plezier op vakantie! Geniet er van :)
Wat is daar nou knullig aan? Gewoon doen hoor. En als je ouders iets willen ondernemen wat jij echt knullig vindt ga je die dag gewoon wat anders doen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, en goede afspraken maken. Gaan jullie altijd alles met z'n drieën doen? Het is belangrijk dat jullie wel de zelfde verwachtingen hebben.

En dan vooral veel plezier hebben.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als volwassene ben ik samen met mijn vader naar een plaats gegaan waar hij graag nog een keer terug naar toe wilde, hij had er goede herinneringen aan omdat we daar als gezin vroeger altijd kwamen.
Nu hij er niet meer is zijn dat juist de fijne dingen om te herinneren, dat ik dat nog met hem heb kunnen doen.
Lady_Day schreef:
19-06-2018 18:27
Gewoon doen. Gezellig toch? Je hebt je ouders nu nog!
dit
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik dat niet doen maar als jij graag wil, boeiend wat anderen ervan vinden toch?
Alle reacties Link kopieren
Embrace your inner knulligheid.
Zoiets. Gewoon doen als je daar zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt de hel op aarde maar goed als jij het leuk vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben twee jaar terug ook met mijn ouders op vakantie geweest, toen was ik 33.

Mijn moeder vond het hartstikke leuk, aangezien mijn vader niet vaak ergens zin in heeft kon ze nu leuke dingen met mij doen

Zou echt niet weten waarom dat knullig is.
Geweldig toch. Gewoon doen en ervan genieten nu het nog kan, vooral als jij er zelf zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat toch om wat je zelf wil, en misschien komt zo'n moment als dit nooit meer terug. Gewoon doen en lekker van genieten.
Doen! Heerlijk vond én vind het ik het!
Nu heb ik ook awesome leuke ouders 8-)

Lekker samen eten, kletsen, 's avonds lekker borrelen. Écht tot rust komen!
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
19-06-2018 18:27
Gewoon doen. Gezellig toch? Je hebt je ouders nu nog!
Dit! Geniet ervan zolang het kan. Het kan zo over zijn weet ik uit ervaring. En ik ga nu in mijn dertiger jaren ook nog met familie op vakantie. Alleen maar gezellig.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak ook weleens een reis met mijn ouders maar wel met mijn eigen hotelkamer of appartement...meestal een rondreis met een groep. Ik moet er niet aan denken om basic, zonder eigen plek of sanitair en met niets gepland op elkaars lip te zitten in eigen land waar ook het weer nog ongelooflijk tegen kan vallen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-06-2018 18:25
Het is echt zonde om dingen te laten omdat anderen er wat van zouden vinden. Je vindt het leuk en niemand heeft er last van. Gewoon doen dus.
Dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven