Ervaringen/tips Macedonie

19-06-2018 18:24 6 berichten
Hoi hoi

In augustus zou ik graag met 3 vriendinnen naar Macedonië willen gaan. We twijfelen tussen een georganiseerde reis of zelf op pad gaan, al trekt dat laatste ons meer.

Wie is er wel eens geweest en wat zijn de ervaringen? Kan je gemakkelijk door het land reizen? Wat zijn plekken die we niet mogen missen? Tips voor verblijfplaatsen of zouden jullie adviseren om toch via een meer georganiseerde reis te gaan?

Vast bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf gaan!
Wij zaten er een jaar of 4 geleden, met huurauto. We zaten in Struga, maar als ik het over zou doen zou ik naar Ohrid gaan. De nationale parken Galichica en Mavrovo waren erg mooi, en ook de kloosters die je tegenkomt als je gewoon de auto pakt, op de bonnefooi... s nachts rijden is alleen geen pretje, het is pikkedonker en er lopen mensen en (grote!) zwerfhonden op straat, waardoor het veel energie kost om niets of niemand te raken..
Tvp
Alle reacties Link kopieren
ik lees mee,wij gaan in september naar ohrid
Alle reacties Link kopieren
(het meer van ) Ohrid is hartstikke leuk!
We zijn ook een paar dagen met een paar mensen van daar (studenten) opgetrokken en die raadden ons af om naar de hoofdstad Skopje te gaan, zij vinden dat niet echt mooi. De natuur/bergen rondom Ohrid zijn wel erg leuk om trips naartoe te maken.
Dank jullie wel. Hoor meer dat je Skopje beter kan stippen en vanuit Ohrid uitstapjes kan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven