Aruba

01-07-2018 11:42 13 berichten
Volgende maand ga ik naar Aruba met mijn zoon van 20 maanden.
Heel leuk en heb er onwijs zin in!

Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen van Aruba en of jullie tips hebben die ik/we zeker wel of niet, moeten doen!

We gaan 2 weken. Zoon doet ook nog een middagdutje 's middags, en eigenlijk alleen in bed.
Dat is dan een tijd dat ik ook lekker kan ontspannen met een goed boek.
Alle reacties Link kopieren
Je kan er heerlijk snorkelen maar ga je alleen met zoon of gaat er nog iemand mee?
Anders heb je aan mijn tip van een zeiltocht ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat stoer om zo’n lange vlucht met je kindje te doen! En wat een heerlijk vooruitzicht!

Ik zou kiezen voor de stranden waar de zee lekker rustig is, zoals Nikki beach of baby beach.
De Butterfly farm is leuk (grote vlinders die op je komen zitten en als je er ‘s ochtends vroeg bent kan je poppen zien uitkomen).
Philips animal garden is een soort dierentuintje, met oa apen, slangen, paarden, struisvogels waar je sommige dieren ook kan voeren. Let daar wel op dat er amper schaduw is en je er niks te drinken kan kopen. Ook daar dus vroeg in de ochtend naartoe.
Palm Island is een all inclusive eiland waar je heel leuk kan zwemmen met een superleuk zwembad voor de kleintjes met glijbaantjes enzo. En daar lopen ook leguanen en je kunt er wat schildpadden en papegaaien zien. En voor jou eventueel snorkelen.
Door Oranjestad gaat een gratis treintje.
Je kunt de vuurtoren beklimmen en dan heb je een prachtig uitzicht over Aruba, maar daar is jouw kindje misschien nog te klein voor.

Heel erg veel plezier alvast!
Ik ga met mijn vriend, maar die moet daar werken.

Voor de vlucht is het dus heel fijn dat we samen zijn. Maar ik ben die periode wel eigenlijk alleen met zoon, om dingen te ondernemen. Waarschijnlijk heeft hij wel nog een paar dagen vrij na de klus, om met z'n 3en ook vakantie te kunnen houden.

Bedankt voor de tips Lente!

Dolfje, een zeiltocht klinkt ook erg leuk! Dat zou inderdaad leuk zijn als mn vriend mee kan.
Alle reacties Link kopieren
Baby beach is erg leuk! Kun je ook mooi snorkelen.
Philips animal farm vonden onze kinderen ook erg leuk, vooral omdat je veel dieren eten mag geven.
En wat onze kinderen echt super vonden was met de semi submarine varen.
En op die manier de onderwater wereld bekijken, was echt een aanrader!

Ik weet niet of je al een hotel hebt geboekt? Anders kan ik je Tamarijn aanbevelen!
Hotels kamers echt op het strand!
Dus als je zoon een dutje doet....kun jij gewoon op je ligbedje blijven liggen.
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hiermee de zeil/snorkel tocht gemaakt :https://www.tranquiloaruba.com
Was echt heel fijn.
Dankjewel Dolfje!
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij trouwens erg lekker gegeten http://www.smokeyjoesaruba.com
Toen wij er waren stond er elke dag een rij op de stoep.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar naar Aruba geweest! Zo ontzettend fijne rustige eiland. Baby bracht is leuk, de nature brigde is leuk om te zien. Je kan vlakbij de vuurtoren ontzettend leuk snorkelen. Ook zwemmen met wilde schildpadden.
Bedankt voor alle tips. Wat hebben wij genoten zeg!
Wat is het strand daar geweldig mooi.

In de toekomst wil ik wel weer een keee terug. Of dat wordt een buureiland!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ja het strand is echt geweldig! Ik heb zelfs een foto ervan als achtergrond op mijn ipad :D
Heb je nog verder wat van het eiland gezien of iets eraan daar?
We hebben veel gedaan!

Bij de butterfly farm geweest, daar ook een vlinder geboren zien worden. Erg gaaf.
De dierentuin hebben we gezien, en dw dieren gevoerd.

Babybeach een paar keer geweest, gesnorkeld.

Door de zandwegen aan de kustlijn gereden.

Ook lekker ontspannen. En heerlijk gegeten in restaurants aan het water dat is wel heel gaaf.

Helaas is het zeilen niet van gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven