Tips Mallorca Cala D'or

06-07-2018 23:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een aantal weken reis ik af naar Mallorca om daar te genieten van mijn zomervakantie. Ik ben echter op zoek naar tips voor in Cala D'Or. Fijne eettentjes, mooie strandjes, wellicht andere aanraders? Wie O wie kan mij helpen?
Playa de cala Ferrera is wel leuk, en rustiger dan in het centrum. Maar dan nog, ik vond het erg druk en kermisachtig. Niet authentiek.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke tapas bij la Bodega en de beste churro’s, goede sushi bij Soy, hamburgers bij de Meat club, een avondje uit bij Time out. Fijn zwembad bij tropical garden en in dat straatje vind je ook de lekkerste ijsjes🤗. Idd niet authentiek maar wel heel leuk! Hoelang blijf je? Een auto huren is wel een aanrader om wat meer van t eiland te zien. Er zijn veel mooie grotten en de hoofdstad is leuk om te bezoeken. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Het is alweer jaren geleden dat ik in Cala d'Or op vakantie ben geweest. We hadden een mooi hotel aan het playa de cala Ferrera. Zoals lisa zegt is dit inderdaad een mooi strand in een mooie baai. Mallorca vond ik ook wel meerdere mooie en authentieke plaatsjes,, maar van Cala d'Or is echt niets in mijn geheugen blijven hangen. Veel souvenirzaakjes, wat discotheken, maar echt iets authentieks of bijzonders was het allemaal niet.

De boottochten die je langs de verschillende baaien kan maken vond ik wel erg mooi, dus die zou ik wel aanraden. En dus een auto huren, om meer van het eiland te kunnen zien!

Fijne vakantie!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Saartjepoes schreef:
06-07-2018 23:20
Heerlijke tapas bij la Bodega en de beste churro’s, goede sushi bij Soy, hamburgers bij de Meat club, een avondje uit bij Time out. Fijn zwembad bij tropical garden en in dat straatje vind je ook de lekkerste ijsjes🤗. Idd niet authentiek maar wel heel leuk! Hoelang blijf je? Een auto huren is wel een aanrader om wat meer van t eiland te zien. Er zijn veel mooie grotten en de hoofdstad is leuk om te bezoeken. Veel plezier!
We blijven 7 dagen, niet heel erg lang dus. Zijn vooral van plan om te relaxen en wellicht wat leuke plekjes te bezoeken. Bedankt voor de fijne tips :-)
Ik lees ff me. Geen tips, sorry.

Hebben eind september nog 8 dagen Cala d'Or geboekt inclusief auto.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net vandaan en ik vond het echt een gezinsvakantie-bestemming.
De mooiste of leukste bezienswaardigheden zijn toch wel een eindje rijden.
En Cala d'Or zelf is een opeenstapeling van souvenirwinkels. Veel Engelse entertainment. Moet je van houden..
De baaitjes zijn mooi en je kunt overal eten en drinken.
Ik heb de tripadvisor app op mijn mobiel, die geeft plaatsen in de buurt en de recenties aan.
Het was leuk voor 'n weekje, maar niet om nog eens terug te gaan.
Btw, bij Restaurant Fontanella's heb ik bedorven vlees op mijn bord gekregen.
De ijsjes in datzelfde straatje bij Tropical Garden lagen half gesmolten in de bakken 's avonds.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
21-07-2018 03:25
Ik kom er net vandaan en ik vond het echt een gezinsvakantie-bestemming.
De mooiste of leukste bezienswaardigheden zijn toch wel een eindje rijden.
En Cala d'Or zelf is een opeenstapeling van souvenirwinkels. Veel Engelse entertainment. Moet je van houden..
De baaitjes zijn mooi en je kunt overal eten en drinken.
Ik heb de tripadvisor app op mijn mobiel, die geeft plaatsen in de buurt en de recenties aan.
Het was leuk voor 'n weekje, maar niet om nog eens terug te gaan.
Btw, bij Restaurant Fontanella's heb ik bedorven vlees op mijn bord gekregen.
De ijsjes in datzelfde straatje bij Tropical Garden lagen half gesmolten in de bakken 's avonds.
Heb je toevallig tips voor mooie uitjes? Ik zit overigens niet in Cala d'or, maar ergens midden op het eiland met huurauto.
Lonely planet al klaar liggen maar nog geen tijd gehad om er in te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven