Hoe overleef ik mijn vlucht naar de liefde?

09-07-2018 21:11 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Mijn naam is Loes, ik ben 20 jaar oud en in September vlieg ik in mijn eentje naar Nieuw Zealand. Mijn vriend is een kiwi en na 7 maanden elkaar niet te hebben gezien, ga ik hem eindelijk bezoeken.

Nou vroeg ik mij af of iemand tips heeft om de 30 uur durende vlucht en de tussenstop in Singapore te overleven? Het gaat mij er vooral om dat ik het erg spannend vind om alleen te vliegen en de overstap te maken!
anoniem_372661 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 21:24
13.74% gewijzigd
Entertainment system aan boord niet genoeg?
Oordopjes
Muziek - luisterboeken
I-pad
Tijdschriften (hou ook iets voor op de terugweg!)
Foto van je vriend om naar te staren
En hopen dat ze eventueel een leuke film draaien
blijf ademhalen en drink wat. 30 uur kan best zonder eten
Boeken, tijdschriften, puzzelboekjes, iPad, muziek luisteren...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een iPad of tablet volgooien met series van Netflix, Videoland.. Kan je offline kijken.
Verschillende luisterboeken, via de luisterbieb app van de bibliotheek.
Spelletjes die je offline kan spelen.
Alle reacties Link kopieren
Je waarschijnlijk rot vervelen. Maar zelfs die 30 uur gaan voorbij.
Een e-reader is misschien makkelijk, daar kan je een aantal boeken opzetten.
Films kijken op het inflight systeem en Singapore Slings slempen.
Joh, je neemt gewoon een vlucht, je gaat niet survivallen.
Je maakt het spannender dan het is, want je kunt je thuis die uren toch ook vermaken? Zo moeilijk is dat toch niet?
Boek lezen, leuke plannen op papier zetten, tijdschriften, puzzelboekjes, praten met mensen, krant lezen, verhalen schrijven (dagboek beginnen), je adresboek aanvullen met de juiste contactgegevens, muziek luisteren, kaarten schrijven, film kijken, fotograferen, een talencursus doen met geluidsfragmenten en oefenmateriaal.
Koop 'n noise cancelling koptelefoon (bose quiet comfort is 'n goeie) Werkt via de kabel ook perfect op het inflight systeem en het motorgeronk wordt zo gedempt.
Hoelang heb je op Changi? Genoeg tijd om de stad in te gaan?
https://www.zuidoostaziemagazine.com/ch ... er-wereld/
Bij 'n stop langer dan 5 uur kun je gratis 'n stadstour maken. Verder kun je ook zwemmen in de rooftop pool. Dus bikini in je handbagage!
Gewoon films kijken, lezen, slapen, eten, drinken en af en toe een toertje naar de plee.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet superonhandig en frustrerend zo'n lange afstands relatie?
Alle reacties Link kopieren
En vergeet niet om op changi je voucher op te halen

http://www.singaporeair.com/en_UK/vn/pl ... ns/cdv-vn/
Alle reacties Link kopieren
In Singapore hoef je je niet te vervelen. Als je dat stad nog in kan of als je op het vliegveld (moet) blijven, beide is genoeg te doen en te zien. Er zit zelfs een zwembad op het vliegveld.

In het vliegtuig; slapen, muziek luisteren, series kijken, films kijken, eten.
Ik vraag altijd slaappillen bij de huisarts voor lange vluchten. Op vliegveld vooral rondhangen.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
09-07-2018 21:14

Tijdschriften (hou ook iets voor op de terugweg!)

Want ze hebben geen boeken en tijdschriften in Nieuw-Zeeland?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
redbulletje schreef:
09-07-2018 21:25
Koop 'n noise cancelling koptelefoon (bose quiet comfort is 'n goeie) Werkt via de kabel ook perfect op het inflight systeem en het motorgeronk wordt zo gedempt.
Is ook maar 250 euro ofzo....
Alle reacties Link kopieren
Download gratis alle boeken van de app vakantiebieb op je tablet of telefoon.
Beter een half motto....
himalaya schreef:
09-07-2018 22:43
Want ze hebben geen boeken en tijdschriften in Nieuw-Zeeland?
Niet in 't Nederlands, neem ik aan.

Ik loop zelf elke keer tegen het probleem aan dat ik alles al lees op de heenweg en dus niks heb voor de terugweg.
En nope, Engelstalige spullen zijn niet aan mij besteed.
Ik wil toch echt gewoon de Belgische roddels én in mijn eigen taal :-D.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
10-07-2018 01:09
Niet in 't Nederlands, neem ik aan.

Ik loop zelf elke keer tegen het probleem aan dat ik alles al lees op de heenweg en dus niks heb voor de terugweg.
En nope, Engelstalige spullen zijn niet aan mij besteed.
Ik wil toch echt gewoon de Belgische roddels én in mijn eigen taal :-D.

Ze heeft een Nieuw-Zeelandse vriend en gaat naar Nieuw-Zeeland op vakantie, dus ik denk dat een Engels boek of tijdschrift geen probleem zal zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jeetje hee, wat maak je een drama over niks! En die topictitel lijkt wel een slechte boeketreeks :-D
Manta schreef:
09-07-2018 22:56
Is ook maar 250 euro ofzo....
Sterker nog: 350 als je hem nieuw koopt. Maar op Marktplaats gaan ze voor 150 euro en het is de beste 150 euro die je kunt besteden. Echt een fantastisch ding, zéker voor vliegen.
Ik ben ook een keer naar Nieuw-Zeeland gevlogen en ik vond het verschrikkelijk lang! Ik snap je gevoel dus TO. Hoelang is je tussenstop? Ik vond het lekker om een paar uur uit dat vliegtuig te zijn. Lekker veel bewegen zou ik zeggen!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven