7 dagen een camper .... waar zou jij heen gaan?

10-07-2018 21:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het laatste moment hebben we hoogstwaarschijnlijk toch nog een camper kunnen vinden voor een week. Nu hard aan het nadenken over waar we naartoe gaan.

Het is de eerste camperreis. Helaas hebben we maar een weekje om te reizen. En we willen graag daarnaartoe waar het goed weer is. En laat dat in de bovenste regio van Europa nou net wat tegen zitten.

Welke kant zou jij opgaan voor een weekje (2 volwassenen)?
Nergens in deze hysterische vakantieperiode. Zeker niet als je niet aan kindervakantie bent gebonden. Ik zou wachten tot september en dan een camper voor meerdere weken huren zodat je wat verder weg kunt.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel kun je ook in Nederland blijven qua weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
In Nederland of richting Duitsland.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Noord Spanje of Italië. Maar dat is wellicht wat kort voor een weekje.
Alle reacties Link kopieren
Bretagne
Er kwam net 'n topic over Luxemburg voorbij. Da's in elk geval dichtbij als je maar 'n paar dagen weg kunt.
Duitsland, camperland bij uitstek. Als je voor het eerst met een camper gaat rondreizen is dat wel zo makkelijk voor je qua voorzieningen etc.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-07-2018 21:51
Nergens in deze hysterische vakantieperiode. Zeker niet als je niet aan kindervakantie bent gebonden. Ik zou wachten tot september en dan een camper voor meerdere weken huren zodat je wat verder weg kunt.
Ha, ben nog wel gebonden aan kindervakanties; alleen deze week zijn de kinderen zelf weg (en zijn wij dus met ons 2en).
sallie68 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 22:05
7.04% gewijzigd
redbulletje schreef:
10-07-2018 21:51
Nergens in deze hysterische vakantieperiode. Zeker niet als je niet aan kindervakantie bent gebonden. Ik zou wachten tot september en dan een camper voor meerdere weken huren zodat je wat verder weg kunt.
Er bestaat ook nog zoiets als verplichte vakantie voor anderen dan ouders met kinderen. Onderwijs- of onderwijsgerelateerde banen, bouwvak.
Hangt ook erg af van waar je in Nederland vertrekt.

Ik zou iets willen waar ik op 1 dag geraak.
Vertrek je in Groningen kom je ergens heel anders uit dan als je in Breda vertrekt.

Zelf zou ik richting Normandië of Bretagne gaan.

Of es kijken welk weer het is en hoe ver het rijden is om de kust te doen tussen Rostock (Duitsland) en Szczecin (Polen)?
Alle reacties Link kopieren
Normandië. Elzas. Frankrijk dus :)
Met maar een week zou ik niet heel ver rijden en een tour door Duitsland doen naar / in de volgende gebieden:
Harz
Thüringen (Hainich) of Kellerwald-Edersee
Hunsrück en/of Moezel
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 22:20
41.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Engeland, Schotland, Denemarken, of uiteindelijk gewoon Duitsland. Maakt het echt wat uit?
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
10-07-2018 22:16
Engeland, Schotland, Denemarken, of uiteindelijk gewoon Duitsland. Maakt het echt wat uit?

Als je voor de eerste keer een camper huurt is links rijden in Engeland/Schotland misschien niet zo handig. En bovendien een beetje kort voor een weekje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
10-07-2018 21:58
Duitsland, camperland bij uitstek. Als je voor het eerst met een camper gaat rondreizen is dat wel zo makkelijk voor je qua voorzieningen etc.

Dit. Kun je mooi het reizen met de camper uitproberen, met weinig stress.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een week niet te ver weg gaan, lekker naar de Eifel in Duitsland ofzo
Alle reacties Link kopieren
Dank allen. Zit nu te kijken naar Duitsland of de Elzas (Straatsburg). Ben benieuwd waar we uiteindelijk heen gaan. Ik vind het ook heel spannend om niet vooraf te weten waar we precies heen gaan. Nieuwe uitdaging voor ons!
Alle reacties Link kopieren
Luxembourg! Hartstikke mooi, er zijn nog stille plekjes en als het rijden goed gaat kun je altijd nog door naar frankrijk, alhoewel het zuidelijk pas leuk word (vind ik dan|)
Alle reacties Link kopieren
De Elzas vond ik erg mooi, mn Straatsburg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar Duitsland rijden en dan allerlei kleine stadjes zoals Rothenburg of Schwäbisch Hall enzo bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een mooi rondje Duitsland gedaan. Regio’s Osnabrück, Hamburg en uiteindelijk helemaal bovenin tegenover de Duitse Waddeneilanden geweest. Prachtige week gehad, veel natuur, veel heuvels (iets minder leuk met de fiets) en in een ontzettend mooi wildpark geweest.
Dank voor de suggesties allen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Sallie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven