Restaurant Rotterdam

16-07-2018 21:09 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend zijn wij in Rotterdam en we zoeken een restaurant voor de vrijdagavond in de buurt van de Markthal, waar je lekker buiten kunt zitten en waar je ook goed kunt eten met kinderen (12 en 8 jaar). Zaterdag eten we bij Popocatepetl, dus die valt af voor de vrijdag.

Heeft er iemand leuke tips?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Vapiano

https://nl.vapiano.com/nl/restaurants/v ... 140-148-1/
Alle reacties Link kopieren
Vorige week bij Pix gegeten, in de pannekoekstraat, aanrader!
Tjezus, wat vals
Jamie Oliver in de Markthal
Alle reacties Link kopieren
Vietnamees: Little V, naast de kerk achter de Markthal. (wel reserveren!)
Alle reacties Link kopieren
O’pazzo!
Alle reacties Link kopieren
Café Ari op de Binnenweg. Echt Rotterdams en zijn ook kindvriendelijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
The Fish Market aan de Binnenrotte.
Dudok is ook nog wel te doen.
En superlekker Surinaams eten bij De Kruisboog. Let niet op hoe de zaak en de buurt er uit zien, het eten is geweldig. Bij het blikje frisdrank krijg je een plastic bekertje. Formicatafeltjes en TL licht. Maar lekker....
Alle reacties Link kopieren
Ja Kruisboog rules.....
Zo ook Sranang op de Binnenweg...godsgruwelijke sautosoep voor 5 euro de neus.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Pindapaard76 schreef:
16-07-2018 22:12
O’pazzo!
Inderdaad erg gezellig, buiten. Op het trottoir, op een kruispunt. Met uitzicht op de Praxis.
very__cherry wijzigde dit bericht op 17-07-2018 00:34
3.54% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
16-07-2018 21:44
Vietnamees: Little V, naast de kerk achter de Markthal. (wel reserveren!)
Dit is de beste tip. Paar minuutjes lopen van de Markthal, eten to die for, gezellig terras in autovrije straat. Kinderen kunnen los lopen. Betaalbaar. En nogmaals, het eten is fantastisch daar.
Vermijd in vredesnaam de restaurants IN de Markthal. Druk, lawaaiig, en weinig tot geen gezellige buitentafeltjes.
Oh ja, Bokaal is ook gezellig, bij de Pannekoekstraat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
16-07-2018 22:16
Café Ari op de Binnenweg. Echt Rotterdams en zijn ook kindvriendelijk.
Half uur lopen, vanaf de Markthal, met kinderen, in de bloedhitte O_O
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
16-07-2018 21:23
Vorige week bij Pix gegeten, in de pannekoekstraat, aanrader!
ja, pix zijn wij ook fan van!!

met kinderen en buiten zitten, is supermercado of bazar misschien ook wel leuk, beiden op de witte de with. als je door het havenmuseum loopt is het een leuke wandeling en ben je er eigenlijk zo.
spirit, linksomgedraaid vega bio buffet, maar lékker
een stukje verder zit alfredo's taqueria, met een leuke grote tuin
of een patatje stoofvlees bij tante nel, leuke hipster snackbar in de buurt van de markthal met terras (schuin tegenover pix)
offff je loopt de willemsbrug over naar a la plancha (hou dan wel rekening met wachttijd, wel een leuke ervaring. let op: alleen vis)
ook redelijk op loopafstand is aloha bar, dan zit je buiten aan het water in het oude buitenbad van tropica
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
17-07-2018 00:31

Oh ja, Bokaal is ook gezellig, bij de Pannekoekstraat.
bokaal is op vrijdagavond wel echt afgeladen vol met vrijmibo's
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 00:39
bokaal is op vrijdagavond wel echt afgeladen vol met vrijmibo's
Ja, absoluut waar, goed dat je het zegt.
Ging meer uit van loopafstand, autovrij, sfeer etc. Maar je hebt gelijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
De pastakantine ? Welk kind lust er geen pasta 😁
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, ik ga ze bekijken!

In de Markthal is inderdaad niet de bedoeling, buiten vinden we leuker. Onze accommodatie zit daar vlakbij, vandaar.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Laat je in vredesnaam niet verleiden tot een (omg) Pastakantine, of een Vapiano, omdat je toevallig kinderen hebt. Doe iets leuks met de overige tips hierboven. Het is ook jouw weekendje uit remember? Geniet van mijn stadje :-D
O en je kan bjj Blaak de historische tramlijn 10 nemen, die rijdt je voor n redelijk bedragje de stad rond. Je kan blijven zitten of uitstappen, waar je wil. Met dit weer moet je niet teveel lopen :biggrin:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hotel New York kun je heerlijk eten en leuk zitten, ook buiten. Kleine kinderen wel goed in de gaten houden, want aan de kade. Om de hoek zit Las Palmas, maar misschien niet zo geschikt voor kinderen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
goede ideeën, ff bewaren
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
17-07-2018 15:49
Laat je in vredesnaam niet verleiden tot een (omg) Pastakantine, of een Vapiano, omdat je toevallig kinderen hebt. Doe iets leuks met de overige tips hierboven. Het is ook jouw weekendje uit remember? Geniet van mijn stadje :-D
O en je kan bjj Blaak de historische tramlijn 10 nemen, die rijdt je voor n redelijk bedragje de stad rond. Je kan blijven zitten of uitstappen, waar je wil. Met dit weer moet je niet teveel lopen :biggrin:
of de happy italy..ik krijg altijd helemaal de kriebels als ik die rij buiten zie staan op de binnenrotte
en een beetje boos word ik er ook van
Very__Cherry schreef:
17-07-2018 15:49
Laat je in vredesnaam niet verleiden tot een (omg) Pastakantine, of een Vapiano, omdat je toevallig kinderen hebt. Doe iets leuks met de overige tips hierboven. Het is ook jouw weekendje uit remember? Geniet van mijn stadje :-D
O en je kan bjj Blaak de historische tramlijn 10 nemen, die rijdt je voor n redelijk bedragje de stad rond. Je kan blijven zitten of uitstappen, waar je wil. Met dit weer moet je niet teveel lopen :biggrin:
Ik vind vapiano juist ideaal met kinderen. Ze kunnen bijna alle pizzas krijgen in kinderformaat en die van mij vinden het geweldig om te zien hoe hun pizza gemaakt wordt. Ik vind het echt een uitje.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 18:22
of de happy italy..ik krijg altijd helemaal de kriebels als ik die rij buiten zie staan op de binnenrotte
en een beetje boos word ik er ook van
Niet te vreten ook..
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 00:38
ja, pix zijn wij ook fan van!!

met kinderen en buiten zitten, is supermercado of bazar misschien ook wel leuk, beiden op de witte de with. als je door het havenmuseum loopt is het een leuke wandeling en ben je er eigenlijk zo.
spirit, linksomgedraaid vega bio buffet, maar lékker
een stukje verder zit alfredo's taqueria, met een leuke grote tuin
of een patatje stoofvlees bij tante nel, leuke hipster snackbar in de buurt van de markthal met terras (schuin tegenover pix)
offff je loopt de willemsbrug over naar a la plancha (hou dan wel rekening met wachttijd, wel een leuke ervaring. let op: alleen vis)
ook redelijk op loopafstand is aloha bar, dan zit je buiten aan het water in het oude buitenbad van tropica
Zien ze in ieder geval Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-07-2018 18:22
of de happy italy..ik krijg altijd helemaal de kriebels als ik die rij buiten zie staan op de binnenrotte
en een beetje boos word ik er ook van
Ghehe ik doe heel af en toe Happy Italy (in Noord) omdat de kinderen dat geweldig vinden - maar het eten is niet bijzonder nee. Ik vind Little V echt de beste optie op deze plek. Eventueel de Smaak van Afrika als dat je ding is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven