Vrijgezellenfeest Londen; Tips zijn welkom!

20-07-2018 10:51 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Over een aantal weken gaan wij een weekend naar Londen (vrijdagavond komen we aan, zondagochtend vertrekken we, eigenlijks dus 1 dag)
voor het vrijgezellenfeest van een vriendin!

We gaan met 12 dames en zijn op zoek naar leuke activiteiten in Londen die weinig kosten.
Daarnaast zijn we benieuwd waar we ons zaterdagavond goed kunnen vermaken. ..
We zijn allemaal meer kroegtijgers dan clubdiva's. ... :hihi:
We verblijven in Rest Up Londen, dus zou top zijn als iemand daar een leuke pub in de buurt weet.

Alvast bedankt voor de reacties!

Linda[
Mag wat kosten zeg, als je helemaal naar Londen gaat om alleen maar in de kroeg te hangen. Jezelf lam zuipen kun je ook in de kroeg om de hoek.
Alle reacties Link kopieren
Wat Rb zegt!

Komt nog eens bij dat veel pubs/kroegen daar vroeg sluiten, ook op zaterdag (tussen 23.00-00.00 uur).

Verder is Londen best duur (zowel qua activiteiten als eten&drinken).
Activiteiten die weinig kosten:
- picknicken in een park
- marktjes bezoeken
- stadswandeling
- gratis musea bezoeken
- kerken bezoeken
En dan goedkope aktiviteiten in Londen?
Dan kom je uit op zelf meegenomen lunch =picknicken in het bos ed.
Drankjes in de kroeg zijn ook niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Beetje suf....veel geld uitgeven om in een pub in Londen te hangen. Ik zou kijken of je een leuke musical kunt boeken. Regentspark is erg mooi en dat kun je combineren met een bezoek aan Camden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Museums zijn (bijna) allemaal gratis in Londen, misschien dat daar iets leuks bij zit?
Verder zijn er veel leuke markten waar je rond kunt lopen, bijvoorbeeld in Camden of Notting Hill. Geef iedereen 5 euro en de opdracht om iets grappig voor de bruid te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Londen is een leuke stad, maar waarom ga je helemaal naar Londen om daar vervolgens op de kleintjes te moeten letten?
Kun je dan niet beter je geld hier uitgeven?
Alle reacties Link kopieren
niet meer relevant
groenebroek wijzigde dit bericht op 20-07-2018 11:05
Reden: niet meer relevant, iets met mosterd.
90.70% gewijzigd
https://mooistestedentrips.nl/nieuws/gr ... -in-londen

Gratis of goedkoop in Londen
Dit vind ik dan leuk maar ja niet iedereen

https://mooistestedentrips.nl/nieuws/de ... -in-londen
Wat is de reden dat jullie naar Londen gaan als jullie geen geld hebben?
Omdat het wel leuk klinkt? Of omdat je daar foto’s wilt maken voor Instagram en dat het dan net lijkt alsof je een geweldig feest hebt? :)
Ik ga je voorderest geen tips geven, want je wilt geen geld uitgeven. Nou, het zal me een knalfeest worden :)
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie hebben de reis al geboekt, nog zonder verdere planning?

London is volgens mij de duurste stad van Europa, succes...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Uit nieuwsgierigheid wat kost dat pp nou zo’n reisje voor een vrijgezellendag?
En inderdaad waarom Londen ? Zoveel steden in de buurt waar het goed toeven is en een stuk goedkoper.
Het mag allemaal niets kosten, maar je gaat wel even een vrijgezellenparty houden in een van de duurste steden. Goed idee!

Een goedkope tip: blijf thuis en duik de kroeg in.

Helaas kan je dan niet decadent doen met even op en neer hoppen naar Londen voor een vrijgezellenfeestje. Jammer joh.
Daarnaast: Londen is groot. Heel groot. (heb er als kind gewoond)

Londen is fantastisch, maar je gaat echt niet veel doen die ene dag dat jullie daar met twaalf gekke meiden zijn. Duik een museum in (de grote zijn gratis) en ga daarna naar de pub.

Een dag later ga je lekker brak naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Wat je overdag kan bekijken is de Sky Garden. Prachtig uitzicht over de stad, je kan er ook vast wat drinken. Via internet vraag je gratis toegangskaarten aan. Zonder dit kom je niet binnen, maar leuk om even te kijken.
De vlucht was vast goedkoop :). Londen zelf is dat niet, zoals een aantal hier al opmerkt. Maar er zijn zeker wel leuke dingen te doen die niet veel kosten.

Met een groep als die van jullie zou ik:
- gratis het uitzicht bewonderen vanaf een rooftopbar of Skygarden (gratis, wel vooraf reserveren)
- eten bij een van de Wahaca restaurants, er is er eentje tegenover Waterloo Station (als je rustigaan doet met de alcohol en geen cocktails drinkt vallen de prijzen erg mee)
- een wandeling maken langs de Southbank
- Imperial War Museum is niet ver van je hostel, Tate Modern en Contemporary Applied Arts zijn ook binnen een half uur loopafstand
- lopen over Piccadilly en Fortnum & Mason theewarenhuis bekijken (gratis), vervolgens je op Old Bond Street / New Bond Street vergapen aan de luxe winkels

Ik vind Londen op zich best betaalbaar, wat het duur maakt zijn alcohol en overnachten. Maar een ‘droog’ vrijgezellentripje is vast niet de planning?

Camden en Notting Hill zou ik laten schieten, wat dat is Noord en West Londen terwijl jullie ten zuiden van de Thames zitten en daar ook aardig wat te doen is. (Ik vind Camden sowieso zwaar overrated)
Alle reacties Link kopieren
ik zou zo veel liever in een spotgoedkoop hutje op de Veluwe zitten met heel veel wijn lekkere hapjes spelletjes en zovele vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-07-2018 13:53
ik zou zo veel liever in een spotgoedkoop hutje op de Veluwe zitten met heel veel wijn lekkere hapjes spelletjes en zovele vriendinnen.
Dit. Je kunt je vast wel goed vermaken in London, maar een museum, een wandeling en een uitzicht klinkt meer als een gewoon gezellige citytrip met vriendinnen dan als een onvergetelijk vrijgezellenfeest waarbij het om de aanstaande bruid draait.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Oh de horror om met 12 man je door Londen te moeten verplaatsen.....

Bij Wahaca eten is idd een goeie tip. De cocktails zijn ook redelijk betaalbaar en het eten is echt heel lekker.

Wat ga je eigenlijk doen bij slecht weer? Zelf zou ik naar de bios gaan en winkelen. Beide niet goedkoop. Of een museum als je daar nog niet geweest bent. Maar dat lijkt me super saai voor een vrijgezellenfeest.

Welk superbrein heeft dit bedacht?
Wahaca trouwens ook reserveren (sowieso iets reserveren voor het eten, anders kom je in geen redelijk restaurant binnen).

En je kunt picknicken als ontbijt: sandwiches, banane en koffie halen bij Pret a Manger en die meenemen naar een parkje ergens (ik zit zelf graag in het plantsoen van Lincoln’s Inn Fields en daar is een Pret vlak om de hoek).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de vele reacties en tips.
Hier kunnen we zeker wat mee!

Waarom Londen? De bruid zegt al een tijd dat ze graag naar Londen wil, wij kwamen goedkope tickets tegen en de beslissing was snel gemaakt. De lach op haar gezicht als ze op het vliegveld hoort dat we naar Londen gaan lijkt mij onbetaalbaar :heart: :heart: :heart:

Ik vroeg om betaalbare activiteiten, maar het is niet dat we niets willen uitgeven... proberen het gewoon een beetje te beperken. Niet iedereen in de groep heeft hetzelfde inkomen, we proberen het voor iedereen leuk te houden!

Heb leuke tips gekregen, super bedankt!

Londen wordt te gek! :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven