tickets pretparken Florida

21-07-2018 17:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk gaan we onverwachts binnenkort naar Florida. Nu ben ik aan het rondkijken voor tickets voor Disneyworld en Universal studio's. Ik zie meerdere aanbieders maar welke is betrouwbaar? Of is het goedkoper ter plaatse in bv het hotel te kopen? En aangezien we niet alles kunnen doen: wat is in de parken de moeite waard en wat kunnen we overslaan?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt vaak in de hotels of in de omgeving ook kaartjes kopen. Meestal maakt de prijs niet zoveel uit. We hebben een keer een hopper-pas voor een prikkie gekocht. Hiermee konden we in 2 dgn 4 parken bezoeken.
Epcot vonden we zelf het minst leuk.

Als je de kans hebt, ga dan naar Discovery Cove, dat is nog veel leuker dan de pretparken. Hier kan je de hele dag snorkelen met tropische vissen, zwemmen met dolfijnen (hier moet je wel extra voor betalen) etc. Onze 4 kinderen vinden dat ook het leukste park en die houden ook erg van 'gewone' pretparken.
Your ego is not your amigo!
Zwemmen met dolfijnen zou ik zeker niemand aanraden. Dat kan anno 2018 echt niet meer, net zoals rijden op olifanten. Echt not done en heel slecht advies!
Alle reacties Link kopieren
T was ook geen advies. Je hoeft niet met dolfijnen te zwemmen, dat kan je kiezen :) Zelf nooit gedaan, de rest is leuk genoeg om te doen.
Nu weer on-topic, het ging over het kopen van kaartjes.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op huwelijksreis naar Florida geweest en o.a. naar Disney geweest omdat we allebei erg fan zijn van Disney. Het was geweldig maar als ik opnieuw moest kiezen dan was het universal studio's geworden. Disney was namelijk niet heel anders dan hier in Parijs en achteraf had ik ook wel heel graag het Harry Potter gedeelte van universal gezien en dat zit hier natuurlijk niet in de buurt.
Volgens mij hadden wij tickets gecombineerd met Kennedy Space Centre? Niet echt een pretpark natuurlijk maar wel erg indrukwekkend en mooi om te bezoeken. Daarnaast zijn we naar SeaWorld geweest. Ik ben gek op dierentuinen en heb erg genoten, o.a. orka's wilde ik graag zien. Maar achteraf ook wel last van schuldgevoel omdat ik later veel heb gelezen dat de dieren niet goed behandeld worden en dat je daar als toerist niet aan mee moet willen werken.
Ik heb vorig jaar 1 dag de Universal Studio's en Islands of Adventure gecombineerd ivm Harry Potter. Dat vond ik echt de moeite waard.
En ook een dagje Disneyworld gedaan. Blijft mooi!
Ik had mijn tickets ergens onderweg bij een welcomescenter gekocht trouwens. Het wordt pas voordeliger als je meerdere dagen parken wil combineren. En dan wel alleen de Disneys of alleen de Universals. Voordelige combi's tussen die twee zijn er volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Vergeten vooral Kennedy space center niet. Universal staat vanwege Harry Potter nog op mijn lijstje, zoon was hier de vorige keer echt nog te jong voor.
Alle reacties Link kopieren
Waaruit bestaat het gezelschap en hoeveel dagen wil je in de parken doorbrengen?

Ik hou van achtbanen en was blij met mijn keuze voor Universal (beide parken). Voor kleine kinderen is Universal wellicht minder geschikt.

Er zijn online crowd calendars te vinden. Daarmee kun je inschatten hoe druk het ongeveer zal worden in de parken. Kun je rekening mee houden als je kaarten koopt.

Volgens mij had ik de kaarten via undercovertourist oid gekocht, maar ook in het hotel kon je ze kopen.
malibu82 wijzigde dit bericht op 21-07-2018 19:29
1.55% gewijzigd
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Disneyworld vond ik vrij saai, heb alle parken gezien. Ik zou alleen naar magic kingdom gaan, gewoon omdat dat zo hoort ;)

Absoluut islands of adventure! Ook te combineren met universal. Wat ook een gaaf park is met hele spannende achtbanen is bush Gardens in Tampa.

Discovery cove en sea world zijn een grote nono. Dat kan je anno 2018 écht niet meer maken om die praktijken die financieren. Slechte tip dus, echt pure dierenmishandeling.
malibu82 schreef:
21-07-2018 19:13
Waaruit bestaat het gezelschap en hoeveel dagen wil je in de parken doorbrengen?

Ik hou van achtbanen en was blij met mijn keuze voor Universal (beide parken). Voor kleine kinderen is Universal wellicht minder geschikt.

Er zijn online crowd calendars te vinden. Daarmee kun je inschatten hoe druk het ongeveer zal worden in de parken. Kun je rekening mee houden als je kaarten koopt.

Volgens mij had ik de kaarten via undercovertourist oid gekocht, maar ook in het hotel kon je ze kopen.
Universal heeft 'n heleboel gave 4D attracties, zeer geschikt voor mensen die niet in die superenge rollercoasters durven ;-D
Superman was wel mijn favoriet, daar ben ik 3 keer in geweest.
Alle reacties Link kopieren
Disney Parijs hebben we al meerdere keren gedaan. Magic Kingdom lijkt daar veel op volgens mij. Zal waarschijnlijk groter zijn maar wel veel zelfde attracties. Verder zijn we niet echt van de achtbanen. Wel Star Wars fan. Gaan 1.5 week en willen behalve pretparken ook beetje shoppen en uitrusten.
redbulletje schreef:
21-07-2018 19:49
Universal heeft 'n heleboel gave 4D attracties, zeer geschikt voor mensen die niet in die superenge rollercoasters durven ;-D
Superman was wel mijn favoriet, daar ben ik 3 keer in geweest.

Superman echt een van de beste actracties ooit :heart:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-07-2018 19:49
Universal heeft 'n heleboel gave 4D attracties, zeer geschikt voor mensen die niet in die superenge rollercoasters durven ;-D
Superman was wel mijn favoriet, daar ben ik 3 keer in geweest.
Eens! Die 4D attracties zijn ook super :thumbsup: Vond Harry Potter and the Forbidden Journey ook erg leuk. Zou zo weer terug gaan...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik kaarten gekocht voor 14 dg Seaworld - Bush Gardens - Aquatica en Kennedy Space Center:
https://www.attractionticketsdirect.ie

Er is ook een Engelse en Duitse aanbieder van. Met dan .de of .co.uk op het eind.
Bij de Duitse recent kaarten voor Disney Parijs gekocht. Etickets nu dan.

Betrouwbare aanbieder. Vergelijk de sites ook onderling want er kan een beter aanbod bij de andere partner zijn.
Kijk ook regelmatig of er extra dingen gratis bij zitten. Zo was vorig jaar regelmatig gratis kaarten voor Legoland Florida erbij. Wij hadden bijv. een airboattour gratis erbij in Orlando.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
21-07-2018 19:17
Disneyworld vond ik vrij saai, heb alle parken gezien. Ik zou alleen naar magic kingdom gaan, gewoon omdat dat zo hoort ;)

Absoluut islands of adventure! Ook te combineren met universal. Wat ook een gaaf park is met hele spannende achtbanen is bush Gardens in Tampa.

Discovery cove en sea world zijn een grote nono. Dat kan je anno 2018 écht niet meer maken om die praktijken die financieren. Slechte tip dus, echt pure dierenmishandeling.
Hmm, en dan beveel je wel Bush Gardens aan... Moet zeggen dat de achtbanen daar geweldig zijn maar de dierenverblijven werden wij niet blij van. Als je het echt goed wilt doen dan helemaal niet meer naar dierentuinen of aanverwante zaken.
Your ego is not your amigo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven