Vakantie Antalya/Beldibi (bij Kemer)

23-07-2018 14:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Dit jaar ga ik heerlijk samen met mijn vriend op vakantie naar Beldibi (bij Kemer), zo'n 40 kilometer onder Antalya. Voor mij de eerste keer naar Turkije. We zitten in een ultra all-inclusive resort, maar we willen natuurlijk wel eens wat leuks gaan doen buiten het resort, zoals een dagje Antalya en/of Kemer, een excursie (boottocht o.i.d.) en misschien naar de watervallen. Het zijn wat ideeën en misschien kunnen we ook wat combineren.

Hebben jullie tips, ideeën, dingen die we echt moeten doen? Tips over Turkije algemeen zijn ook welkom! Ik ga graag goed voorbereid op vakantie, dus ik heb al enorm veel gelezen, maar ervaringen van mensen die er echt geweest zijn is ook altijd prettig. :)
Alle reacties Link kopieren
Bij Goynuk kun je naar een mooie kloof wandelen.
Wij zijn gewoon met de dolmus geweest tot aan de grote weg en dan is het een km of 3 naar de ingang van het park. Binnen in het park kun je dan heel mooi wandelen.
Als je geen zin hebt om die 3km naar het park te lopen kun je ook een taxi nemen ipv een dolmus.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.nl/Attractions- ... Coast.html
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
23-07-2018 14:45
Bij Goynuk kun je naar een mooie kloof wandelen.
Wij zijn gewoon met de dolmus geweest tot aan de grote weg en dan is het een km of 3 naar de ingang van het park. Binnen in het park kun je dan heel mooi wandelen.
Als je geen zin hebt om die 3km naar het park te lopen kun je ook een taxi nemen ipv een dolmus.
Heb ik inderdaad voorbij zien komen, zal er nog eens wat dieper induiken!
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik inderdaad gezien. Ik ben meer op zoek naar ervaringen van iemand die deze plaatsen ook echt heeft bezocht. Of dit het waard is of niet, tips hoe er te komen, waar een excursie te boeken, etc.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
23-07-2018 16:13
Heb ik inderdaad voorbij zien komen, zal er nog eens wat dieper induiken!
Je kan daar aan het einde ook nog echt de kloof in maar dat was zo duur dat we dat niet hebben gedaan.
De wandeling door het park vonden wij al mooi genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit Kemer zijn wij een keertje gaan raften, dat was heel leuk en met een excursie rond gereden oa dorpjes en een stuwmeer maar veel weet ik daar zo niet meer van.
Ik weet wel dat we de excursies gewoon ergens in een kantoortje aan de straat hadden geboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven