Welk insect camping dordogne

25-07-2018 00:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Probleem solved
anoniem_373389 wijzigde dit bericht op 03-08-2018 10:01
Reden: Opgelost
91.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja het is wat je denkt dat het is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bedwants?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn echt een miljard insecten die hartstikke veel op elkaar lijken en dan upload je dit soort super slechte kwaliteit foto's... Dat schiet toch niet op.

Waarom maak je geen goede foto?
Wat zou het moeten zijn dan?
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
25-07-2018 00:16
Bedwants?
Het zijn sowieso geen bedwants. Die zijn kleiner en roder. Ik heb in een hotel gewerkt ooit dat bedwants had en ik ken die kleine bastards heel goed :)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Het zijn denk ik kleine (baby) kakkerlakken... vies en goor maar die heb je nu eenmaal daar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik denk ook aan kakkerlakken, maar heb net gegoogled en nu overal jeuk. :|

Misschien vind je hem hier:
https://www.dierenzoeker.nl/linnaeus_ng ... matrixkey/
Das een mumzel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed een Europese kakkerlak zoals de Duitse kakkerlak. In tegenstelling tot de grote tropische variant kan de Europese juist wel ziektes bij zich dragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
25-07-2018 07:24
Ik vermoed een Europese kakkerlak zoals de Duitse kakkerlak. In tegenstelling tot de grote tropische variant kan de Europese juist wel ziektes bij zich dragen.



Dordogne is levensgevaarlijk! O_O :O

(Ik dacht dat in Europa alleen teken ziektes konden overbrengen)
Vermorzel de volgende(n) niet, maar doe ze in een bakje dat goed afgesloten kan worden en ga ermee naar de campinghouder. Vraag om een andere slaapplek. Zoek online een paar bestrijdingsdiensten op en noem ze als optie (niet op jouw kosten natuurlijk!).

Willen ze niet meewerken (d.w.z. op zijn minst een slaapplek zonder kakkerlakken geven) dan vraag je het geld van de overgebleven vakantiedagen terug en ga je naar huis, of naar een andere camping.

(Als de camping over een paar dagen verzuipt in de baby/volgroeide kakkerlakken is het tijd om Red Mijn Vakantie te bellen. :P )
De eerste is een soort kakkerlakje. ga daar NIET op staan. Ze zijn een stuk kleiner dan diegene die we allemaal kennen, maar veelal zijn de vrouwtjes drachtig. Op het moment dat je er een doodtrapt laat ze haar nakomelingen los en heb je er ineens heel veel.
Valeriaansnoepje schreef:
25-07-2018 10:57
Vermorzel de volgende(n) niet, maar doe ze in een bakje dat goed afgesloten kan worden en ga ermee naar de campinghouder. Vraag om een andere slaapplek. Zoek online een paar bestrijdingsdiensten op en noem ze als optie (niet op jouw kosten natuurlijk!).

Willen ze niet meewerken (d.w.z. op zijn minst een slaapplek zonder kakkerlakken geven) dan vraag je het geld van de overgebleven vakantiedagen terug en ga je naar huis, of naar een andere camping.

(Als de camping over een paar dagen verzuipt in de baby/volgroeide kakkerlakken is het tijd om Red Mijn Vakantie te bellen. :P )
Serieus?
Ze zijn op een camping. Je weet wel, zo´n plek in de natuur waar je kan overnachten. En in die natuur zitten (en horen) insecten etc. Zeker in de zomer, als het warm is.

Overigens vind ik dit er niet als een kakkerlak uit zien.
Alle reacties Link kopieren
Die eerste lijkt wel een zilvervisje/ papiervisje
Voor iedereen een groene tuin
RoseHip schreef:
25-07-2018 12:29
Serieus?
Ze zijn op een camping. Je weet wel, zo´n plek in de natuur waar je kan overnachten. En in die natuur zitten (en horen) insecten etc. Zeker in de zomer, als het warm is.

Overigens vind ik dit er niet als een kakkerlak uit zien.
Iemand anders zei dat het er als een jonge kakkerlak uitzag. Dus daar ging ik van uit. Ik heb nog nooit een kakkerlak in het echt gezien eerlijk gezegd :facepalm:

Als ze in een caravan oid zitten krijg je kakkerlakken niet zomaar weg toch? Daar heb je een bestrijder voor nodig.
Orangetree schreef:
25-07-2018 11:19
De eerste is een soort kakkerlakje. ga daar NIET op staan. Ze zijn een stuk kleiner dan diegene die we allemaal kennen, maar veelal zijn de vrouwtjes drachtig. Op het moment dat je er een doodtrapt laat ze haar nakomelingen los en heb je er ineens heel veel.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
5 kleine insecten? Dat is toch niks op een camping in Frankrijk in de zomer?
Ik vind ze er doodnormaal uitzien en zou me er geen moment om druk maken!
Ga genieten van je vakantie :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het kakkerlakjes zijn. Tja, Frankrijk, camping, zomer.
Wat triest om zomaar dieren dood te maken!
Ga dan niet kamperen. Die beesten waren daar eerder.
oorkruipers, heel vervelend. doe oordoppen in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven