Ik ga op vakantie en neem mee....aan boodschappen

25-07-2018 12:26 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was eens benieuwd wat er allemaal meegenomen word aan eten als je gaat vliegen. Op aanraden van het reisbureau hebben we het ontbijt niet geboekt. Dus voor ons is het rol beschuit, snackerjacks, crackers, jam, smeerkaas en nutella. Verder voor de avond wat zoute sticks en kilozak nootjesmix. En heel stom, we willen niet afwassen, dus wat plastic bordjes en bekers en bestek🤣

Wat nemen jullie mee?
Flesje water en amandelen.
Alle reacties Link kopieren
Niks, op onze bestemming is een supermarkt.
De rest koop ik daar wel. Waarom zou je die rommel meenemen op vliegvakantie.
Alle reacties Link kopieren
Koffie, completa, smeerleverworst van unox.
ik geef mn bek ook maar een douw
Helemaal niks. Elke ochtend halen we verse broodjes en ter plaatse kopen we dan wat boter, beleg, Nutella, drinken, etc. Ook zoutjes en chips kopen we op de vakantiebestemming.
Als we gaan vliegen alleen eten en drinken voor onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Een kilozak nootjesmix mee het vliegtuig in???

Ik neem hooguit een rol drop mee.
Ik vrees dat die rol beschuit niet heel het vliegtuig uit komt ;-D

Plastic bordjes mee? Zit je in een appartement of hotel?
En waarom adviseerde het reisbureau geen ontbijt bij te boeken?

Zelf zoek ik ter plekke een winkel op.
Alle reacties Link kopieren
Dit heeft wel een heel hoog simplistisch gehalte.... plastic bestek mee, crackers voor ontbijt, kilo zak nootjes.
Alle reacties Link kopieren
Wilhelminapepermunt en voor de , ik kan even niets kopen, maar zin in iets hartigs ogenblikken, kaaskoekjes.
Maar echt niet dat ik ontbijt mee ga nemen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Eh... niks?
Zeker niet als ik ga vliegen.
Dan hooguit wat eten voor onderweg, of iets voor noodgevallen onderin m'n rugzak (klein zakje pinda's bijvoorbeeld, of ontbijtkoekrepen).

Je gaat toch niet naar Nova Zembla op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ehm nou niet zo veel. Soms als ik echt naar een afgelegen plek ga wat noodrantsoen in een tas voor het geval je met de auto met pech komt te staan en het een dag of wat langer dan verwacht moet uithouden. Dat is vaak lokaal niet te koop.

Verder helemaal niets, ga eigenlijk nooit naar een plek op vakantie waar geen (super)markt is. Denk dat dit iets is dat alleen relevant is als je naar Antarctica gaat ofzo.

Plastic serviesgoed neem ik sowieso niet mee. Dat is hartstikke slecht voor het milieu, helemaal als je het nog met het vliegtuig gaat vervoeren ook. Bovendien vind ik het veel prettiger om van een normaal bord te eten.
En je hotel heeft geen restaurant? En je gaat naar de middle of nowhere waar geen ontbijtzaakjes zitten en ook geen supermarkten?
Alle reacties Link kopieren
Ga je voor het eerst op vakantie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Meestal neem ik peper, zout, suiker en kruiden mee. Paar zakjes thee en van die koffiesticks
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd een doosje van mijn eigen thee mee omdat ik thee in hotels over het algemeen niet te hachelen vind. Verder niks.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Pindakaas :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de conclusie van TO ook zo mooi: omdat het reisbureau aangeeft dat je beter niet het ontbijt kunt bijboeken, concludeer je dat je al je eigen ontbijt mee moet slepen...
Alle reacties Link kopieren
Op vliegvakantie neem ik niets mee, alleen iets voor onderweg. En daarom boeken wij gewoon wel ontbijt bij als dat kan, puur gemak. Nootjes en zoutjes zijn daar ook te koop.
Als we met de auto gaan neem ik wel een kratje boodschappen mee, maar dat is meer omdat ik na een lange reis geen zin heb om a la minute op zoek te gaan naar een supermarkt en direct boodschappen te gaan doen. Een autovakantie doen wij in een vakantiehuisje of op een camping, is dus per definitie zonder eten.
Alle reacties Link kopieren
Het doel van vakantie is toch nieuwe dingen uitproberen? of zie ik het verkeerd?
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Flesje water en wat snoepjes.
Ik ga op vakantie dus ik ga uiteten.
Stampertje12 schreef:
25-07-2018 12:44
Ik vind de conclusie van TO ook zo mooi: omdat het reisbureau aangeeft dat je beter niet het ontbijt kunt bijboeken, concludeer je dat je al je eigen ontbijt mee moet slepen...
Ja precies. Ik zou dan denken dat het hotel een eenheidsmeuk serveert en dat er in de buurt genoeg gezelligere ontbijttentjes te vinden zijn. Maar goed, dat zou ik allang en breed op tripadvisor hebben uitgezocht voor het boeken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou niets eigenlijk. Nou ja, pepermunt en drop of yoghurt gums, iets om even op te sabbelen tegen vieze smaak in de mond. Verder kun je tegenwoordig overal gewoon wat kopen hoor. Dus zodra je het vliegtuig uitkomt meteen ff de super in. En als je laat aankomt dan ga je zodra je wakker ben even de winkels in. Verse broodjes zijn toch lekkerder dan verkruimeld beschuit.
Of bedoelde je IN het vliegtuig???
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
25-07-2018 12:44
Ik vind de conclusie van TO ook zo mooi: omdat het reisbureau aangeeft dat je beter niet het ontbijt kunt bijboeken, concludeer je dat je al je eigen ontbijt mee moet slepen...
:)
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven