Camping tip

26-07-2018 08:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een tip, vast voor volgend jaar?

Frankrijk of Italië
Stacaravan 5 personen
Pubers 14/18/19 jaar
Meer of rivier waarin je kan zwemmen
Gardameer is hier al jaren een succes bj de pubers.
Ook dit jaar gaan ze weer vrolijk mee.
Alle reacties Link kopieren
Vinden we net iets te druk. We zitten nu aan het Levico meer (voor het tweede jaar,) en dat bevalt beter. Ik zoek zoiets, misschien in Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
26-07-2018 09:58
Vinden we net iets te druk. We zitten nu aan het Levico meer (voor het tweede jaar,) en dat bevalt beter. Ik zoek zoiets, misschien in Frankrijk.
Dus je bent nú op vakantie je vakantie van volgend jaar al aan het plannen? Kan je niet beter eerst van deze vakantie genieten?
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
26-07-2018 10:14
Dus je bent nú op vakantie je vakantie van volgend jaar al aan het plannen? Kan je niet beter eerst van deze vakantie genieten?
oh wij doen dat ook altijd. Heerlijk onder het genot van een cocktail dromen over de volgende reis .
Jeetje zeg, ooit gehoord van ‘genieten van het nu’?!
Misschien kun je ook alvast je kerstmenu voor 2025 in elkaar zetten tijdens je vakantie? Of misschien je outfit gaan bedenken voor naar het huwelijk van één van je kinderen over tien jaar? :)
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
26-07-2018 11:13
Jeetje zeg, ooit gehoord van ‘genieten van het nu’?!
Misschien kun je ook alvast je kerstmenu voor 2025 in elkaar zetten tijdens je vakantie? Of misschien je outfit gaan bedenken voor naar het huwelijk van één van je kinderen over tien jaar? :)
Jij bent zeker aan vakantie toe?
Wij houden van inderdaad van mijmeren over vakanties..
Jij houdt misschien meer van onaardige reacties plaatsen.
Have a nice day!
Geen idee hoeveel campings er zijn, maar wij hebben 3 jaar geleden aan 't Lago Maggiore gezeten.

Wie weet vinden die pubers een tweedaagse stop in Milaan ook wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn graag bij het Gardameer, de westkant. Maar het Lago Maggiore vonden we ook erg leuk! Meer van Lugano lijkt ons ook erg mooi, daar is het een stuk stiller.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen van 18 en 19 gaan nog met ouders op vakantie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
26-07-2018 11:13
Jeetje zeg, ooit gehoord van ‘genieten van het nu’?!
Misschien kun je ook alvast je kerstmenu voor 2025 in elkaar zetten tijdens je vakantie? Of misschien je outfit gaan bedenken voor naar het huwelijk van één van je kinderen over tien jaar? :)
Pfff, een hatelijke post en dan een smily er achteraan..

Het Gardameer is altijd wel een succes, de kanten van Lazise, Sirmione, Bardolino. En voor nu ben ik jaloers, onze vakantie zit er alweer op, wij zijn ook alweer aan het kijken voor volgend jaar. IK denk dat het Argeles Sur Mer gaat worden.
Oh-happy-day schreef:
27-07-2018 02:24
Pfff, een hatelijke post en dan een smily er achteraan..

Het Gardameer is altijd wel een succes, de kanten van Lazise, Sirmione, Bardolino. En voor nu ben ik jaloers, onze vakantie zit er alweer op, wij zijn ook alweer aan het kijken voor volgend jaar. IK denk dat het Argeles Sur Mer gaat worden.
Zeg maar wat je wilt zeggen hoor. Pffff.
Absurd om nu al bezig te zijn met volgend jaar, terwijl je nog bezig bent met je vakantie.
Dan zit je dus tijdens de vakantie constant via Google te zoeken naar iets voor volgend jaar?
Because schreef:
26-07-2018 18:00
Jij bent zeker aan vakantie toe?
Wij houden van inderdaad van mijmeren over vakanties..
Jij houdt misschien meer van onaardige reacties plaatsen.
Have a nice day!
En jouw vakantie is waarschijnlijk geen bal aan, want je bent ondertussen op zoek naar iets voor volgend jaar.
Gezellig voor je omgeving ook als je je niet richt op je vakantie nu, maar je vakantie voor volgend jaar.
Mijmeren over vakanties is leuk. Op de momenten dat je er niet middenin zit.
Doe je dat ook met uit eten gaan?
Dan zit je bij de Librije te eten bijvoorbeeld. Zit met geweldige gerechten en wijnen voor je neus en dan ga je bedenken hoe lekker het eten bij Beluga zou kunnen zijn? En dan reserveer je tijdens dat etentje al een tafel voor Beluga?


Alvast veel plezier gewenst voor volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
27-07-2018 06:26
En jouw vakantie is waarschijnlijk geen bal aan, want je bent ondertussen op zoek naar iets voor volgend jaar.
Gezellig voor je omgeving ook als je je niet richt op je vakantie nu, maar je vakantie voor volgend jaar.
Mijmeren over vakanties is leuk. Op de momenten dat je er niet middenin zit.
Doe je dat ook met uit eten gaan?
Dan zit je bij de Librije te eten bijvoorbeeld. Zit met geweldige gerechten en wijnen voor je neus en dan ga je bedenken hoe lekker het eten bij Beluga zou kunnen zijn? En dan reserveer je tijdens dat etentje al een tafel voor Beluga?


Alvast veel plezier gewenst voor volgend jaar.
Je post zit vol met aannames.
Maar voor jouw geruststelling; alles kan ik met "nee" beantwoorden.
👋👋
Alle reacties Link kopieren
De Ardeche? Leuk kanoen, suppen, klimmen, veel leuke dorpjes en ook zat grotere campings voor de pubers.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie tips!
En meer van Lugano, dat ik ook al aan te denken. Leuk!
Nouschi schreef:
26-07-2018 21:56
Kinderen van 18 en 19 gaan nog met ouders op vakantie?
Ja hier wil zoon van 19 nog graag mee. Heeft ook mee te maken dat zijn vrienden geen bijbaan
hebben en dus ook geen geld.....
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
27-07-2018 06:26
En jouw vakantie is waarschijnlijk geen bal aan, want je bent ondertussen op zoek naar iets voor volgend jaar.
Gezellig voor je omgeving ook als je je niet richt op je vakantie nu, maar je vakantie voor volgend jaar.
Mijmeren over vakanties is leuk. Op de momenten dat je er niet middenin zit.
Doe je dat ook met uit eten gaan?
Dan zit je bij de Librije te eten bijvoorbeeld. Zit met geweldige gerechten en wijnen voor je neus en dan ga je bedenken hoe lekker het eten bij Beluga zou kunnen zijn? En dan reserveer je tijdens dat etentje al een tafel voor Beluga?


Alvast veel plezier gewenst voor volgend jaar.
Wat een onzin, wij zitten wisten vorig jaar in Spanje al dat we dit jaar naar Italie zouden gaan.
Moet iedereen toch lekker zelf weten?
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
27-07-2018 02:24
Pfff, een hatelijke post en dan een smily er achteraan..

Het Gardameer is altijd wel een succes, de kanten van Lazise, Sirmione, Bardolino.
Dat is nou juist de drukke kant, waar je in de file staat met bezoekers aan die vreselijke pretparken.

De stadjes zelf zijn wel erg leuk, al zijn ze wel erg toeristisch geworden. (vind ik).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven