Restaurant Keulen

06-08-2018 15:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een tijdje ga ik met een kleine groep (ongeveer 15) naar Keulen! Het lijkt me een mooie stad en we hebben inmiddels leuke uitjes gepland. Maar.. we zoeken nog een restaurant! En ik zie door de bomen het bos niet meer, wie is er in Keulen geweest en kan een leuke plek aanraden?
We moeten er dus met een groep kunnen reserveren, we verblijven in het centrum en hebben het liefst loopafstand en we houden wel van iets bijzonders (mooi uitzicht, bijzondere locatie, authentiek eten, dat soort dingen).
Alvast bedankt!
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Wij gaan binnenkort een dagje....ik lees even mee ☺
Alle reacties Link kopieren
In de Altstadt struikel je over de restaurants, ik zou gewoon op de bonnefooi gaan en kijken waar je zin in hebt. Ik heb in Keulen nog nooit slecht gegeten!
Langs de Rijn heb je restaurant, na restaurant, maar wel veel van die kebab-dingen en die sla ik liever over. Het leukste is op zoek gaan naar een Brauhaus. Copieuze maaltijden met een goed glas Kölsch of een ander lokaal bier. Zálig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wij gaan binnenkort ook. WIe heeft er nog meer tips voor wat te zien of te doen?
Alle reacties Link kopieren
De dom (en dan vooral de schatkamer) kán je niet overslaan, zó mooi!
Romisch-Germanische museum (héél veel romeinse bodemvonsten, mooi museum
Wallraf-Richartz Museum: kunst door de eeuwen heen.

Verder weet ik niet zoveel van Keulen, ben er namelijk elk jaar voor een groot festival en heb dan alleen tijd om zo nu en dan even een museum in te duiken en 's avonds lekker uit eten te gaan... Het is wel een fantastisch mooie stad.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
De televisietoren, de dom, de Japanse tuin, de 4711 winkel en de standbeelden in de binnenstad.
dank!
Alle reacties Link kopieren
Het chocolademuseum, als je chocoladeliefhebber bent!
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
06-08-2018 15:41
In de Altstadt struikel je over de restaurants, ik zou gewoon op de bonnefooi gaan en kijken waar je zin in hebt. Ik heb in Keulen nog nooit slecht gegeten!
Langs de Rijn heb je restaurant, na restaurant, maar wel veel van die kebab-dingen en die sla ik liever over. Het leukste is op zoek gaan naar een Brauhaus. Copieuze maaltijden met een goed glas Kölsch of een ander lokaal bier. Zálig!
We gaan 's middags oa borrelen in een brauhaus! Maar voor het eten reserveren we liever omdat we toch met een grotere groep in het weekend zijn :)
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
06-08-2018 16:08
Het chocolademuseum, als je chocoladeliefhebber bent!
Die sla ik zeker niet over! (Wat de rest doet is aan hen in dit geval) :-9
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven